Spillegalprisene 2004

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Opprinnelig skrevet av Sisamez@17.01.2005, 09.41
Kozeloz: Du er "morsom". Dæven, og jeg er ikke engang forumsjef, tenk at andre enn forumsjefen kan være "kjepphøye"!
164629​
Skulle det være morsomt?
 
#43
Poenget var som følger:
Jeg er møkklei all homovitsinga her på forumet. Jeg anser deg, Kozeloz, og SortUlv som roten til dette. Sammen har dere dratt med dere blant andre Baronen og nå i senere tid Shadar. Finner dere det virkelig så underholdende å gi dere ut for å være folk som liker andre av samme kjønn? Skrekkelig lite morsomt er det da samfunnet i Norge er mye mer åpent til homofili enn hva andre land kan skryte av. Her er det faktisk ingen dødssynd å komme ut av skapet. Problemet er ikke at en sjelden homofil her inne kanskje skulle bli såret av ablegøyene deres, snarere at dere gjør det overalt. Hadde det ikke vært nok med et eget emne hvor dere kunne falt av stolene etter å ha lest den ene tiss-og-bæsj-kommentaren etter den andre, uten kjedelige avbrudd av folk som kanskje vil diskutere slike kjedelige saker som spillindustriens forfall eller kanskje fremtidens nye spillkonsoller. Jeg håper jeg kom igjennom til noen av dere nå, men om dere allikevel vil fortsette å "late som om deres seksuelle legning er homofil", så gjør det sammen med Barney.

Eller vil jeg gjerne vite hva som gjorde min oppførsel så "kjepphøy". Synes jeg har vært kjempesnill da jeg har holdt kjeft om saken så utrolig lenge.
 
#44
Det virker som om homofili ikke blir tatt seriøst her på forumet. Snarer tvert imot.

Spøking med dette er bare morsomt. Ingen tar det særlig seriøst, plan_9. Tror ikke du bør regne med å få noen støtte i det du skrev. Jeg mener selv at det blit litt mye, men hvis dette er koselig for noen ungdommer, så ser jeg ingen grunn til at det skal stoppe. Var på IRC igår, der Yevon og en annen kar "rota" litt. "/me tar hånda inn i buksesmekken.." Tror du forstår hva jeg mener.
 
#45
Opprinnelig skrevet av plan_9@17.01.2005, 14.44
Jeg anser deg, Kozeloz, og SortUlv som roten til dette. Sammen har dere dratt med dere blant andre Baronen og nå i senere tid Shadar.
Jeg er beæret over at du mener jeg har klart å magisk forandre hele Spillegal til homofile. ....Selv om det er så feil som det kan få blitt. Shadar har hatt intern homohumor med Ebriosus og Gateway666 i lang tid, og den har jeg ingenting med å gjøre. Bebbe har vært sånn så lenge jeg kan huske. Og sist jeg sjekket var ikke ":kos:" en homofil smily. At jeg har køddet med homsing på forumet, betyr ikke at jeg sitter å gnir meg i henda mens jeg tenker "Hahahahahaha nå skal jeg ødelegge spillegal med å være homo hahaha!"

Og hvis du klarer å legge merke til det, har det knapt vært noen homoinnlegg fra meg på lang tid. Jeg holder homsingen min til IRC.

Rai rai.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Revan@17.01.2005, 15.23
Det virker som om homofili ikke blir tatt seriøst her på forumet. Snarer tvert imot.

Spøking med dette er bare morsomt. Ingen tar det særlig seriøst, plan_9. Tror ikke du bør regne med å få noen støtte i det du skrev. Jeg mener selv at det blit litt mye, men hvis dette er koselig for noen ungdommer, så ser jeg ingen grunn til at det skal stoppe. Var på IRC igår, der Yevon og en annen kar "rota" litt. "/me tar hånda inn i buksesmekken.." Tror du forstår hva jeg mener.
164728​
Næmmen, var det bare på lek sier du? Jeg som trodde at Spillegal var et dekknavn for Guttegal. Nei guri malla hvor feil en kan ta. Det er årnt'li gildt å ha en slik fiksus som deg Revan, som ordner opp i alle misforståelsene mellom menneskene.

Imellom linjene: Herregud da mann. Les hva jeg skrev en gang til, om det ikke nytter må du ta andre tiltak til verks (nærmere bestemt den digre løkken som din mor hang opp i midten av gutterommet ditt i håp om at du skulle ta et hint...).
 
#47
Det er desverret Gayway som er roten til min "homsehumor". Jeg elsker den. Akkurat som jeg elsker Gayway (får jeg lov til å skrive det uten å bli ansett som homo, Eders konservative mannemenn?).
Men det er det jo klart ikke alle som gjør. Men at Shadar har blitt "dratt inn i det" var vel dagens. Om ikke ukens. Kanskje årets.

Er ikke han roten, da? Jeg kan ikke tenke meg at Martin finner på slikt alene. Metroseksuelle guttene .... rrrr. Å nei. Jeg gjorde det igjen. :(

Jeg antar at jeg prøver å hevde meg selv som spesiell, ved å late som at jeg er homo. Tror dere shadar og gjengen synes jeg er spesiell da? Blir jeg akseptert tror dere? Jeg er bare en stakkars liten gutt, uten humor. Jeg prøver å være seriøs. Jeg prøver å holde hverdagen grå, og teit. Gi meg en pause, da. Jeg prøver å holde alle innleggene mine "der oppe", med deg ,plan_9. Men jeg klarer det bare ikke. Slik som du har gjort i alle år. Alt det seriøse som har kommet fra din side. Hjelp. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg visste ikke at det å ha det artig var forbudt. Å nei.


Hvor går grensen din, plan_9? En kosesmiley som svar på at jeg er veldig enig, eller synes den personen sa noe bra? En kosesmiley for å få en annen til å føle at det er faktisk personer på forumet som ikke er like kalde, kyniske og "rett-på-angrep" hele tiden?
Går dette på at det fortsatt er tabubelagt for deg, at gutter viser affeksjon til hverandre? Er dette forbeholdt jentene?


Revan: Homofili tatt seriøst? Nei, vi tar det ikke særlig seriøst. Vi er likegyldig til om en mann stikker tissen inni en annen mann. Det er faktisk det de homofile vil det. Vi skal ikke klappe dem på hodet, vi skal ikke steine dem. Vi skal drite i det.

uten kjedelige avbrudd av folk som kanskje vil diskutere slike kjedelige saker som spillindustriens forfall eller kanskje fremtidens nye spillkonsoller

Faktisk. Og slike diskusjoner og emner finnes da? Jeg er langt i fra så uenig med deg som det kan virke. Det er ganske kjedelig når seriøse saker blir avbrudd, sporet av, eller avsluttet med spam, useriøsitet og endeløs tullball.
Synes du jeg bidrar til slikt? :(
 
#48
Opprinnelig skrevet av plan_9+17.01.2005, 15.44-->
<!--QuoteBegin-Revan
@17.01.2005, 15.23
Det virker som om homofili ikke blir tatt seriøst her på forumet. Snarer tvert imot.

Spøking med dette er bare morsomt. Ingen tar det særlig seriøst, plan_9. Tror ikke du bør regne med å få noen støtte i det du skrev. Jeg mener selv at det blit litt mye, men hvis dette er koselig for noen ungdommer, så ser jeg ingen grunn til at det skal stoppe. Var på IRC igår, der Yevon og en annen kar "rota" litt. "/me tar hånda inn i buksesmekken.." Tror du forstår hva jeg mener.
164728​
Næmmen, var det bare på lek sier du? Jeg som trodde at Spillegal var et dekknavn for Guttegal. Nei guri malla hvor feil en kan ta. Det er årnt'li gildt å ha en slik fiksus som deg Revan, som ordner opp i alle misforståelsene mellom menneskene.

Imellom linjene: Herregud da mann. Les hva jeg skrev en gang til, om det ikke nytter må du ta andre tiltak til verks (nærmere bestemt den digre løkken som din mor hang opp i midten av gutterommet ditt i håp om at du skulle ta et hint...).
164736​
[/b]
Det er bare på lek og for gøy. Det mener nå jeg. Tror ingen av disse ungdommene som spøker mener dette som noe negativt rettet mot homofili. Det er for spøk.

Du tar det for seriøst.

Revan: Homofili tatt seriøst? Nei, vi tar det ikke særlig seriøst. Vi er likegyldig til om en mann stikker tissen inni en annen mann. Det er faktisk det de homofile vil det. Vi skal ikke klappe dem på hodet, vi skal ikke steine dem. Vi skal drite i det.
Helt greit. Jeg har ikke noe til overs for homoer. Synes ikke det er særlig behagelig å se på to gutter ta tungekyss, for å si det slik. Men dere spøker om det, greit det. Mend plan_9 henger deg opp i det. Dere tar det ikke seriøst. Derfor vil ikke det plan_9 nå frem.

:)
 
#49
Men du skjønte ikke helt hva plan_9 ville frem til, tror jeg.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.01.2005, 15.54
Jeg antar at jeg prøver å hevde meg selv som spesiell, ved å late som at jeg er homo. Tror dere shadar og gjengen synes jeg er spesiell da? Blir jeg akseptert tror dere? Jeg er bare en stakkars liten gutt, uten humor. Jeg prøver å være seriøs. Jeg prøver å holde hverdagen grå, og teit. Gi meg en pause, da. Jeg prøver å holde alle innleggene mine "der oppe", med deg ,plan_9. Men jeg klarer det bare ikke. Slik som du har gjort i alle år. Alt det seriøse som har kommet fra din side. Hjelp. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg visste ikke at det å ha det artig var forbudt. Å nei.
Hva er du prøver på her. Skape sympati? Sarkasmen bidrar iallefall ikke til det formålet.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.01.2005, 15.54
Hvor går grensen din, plan_9? En kosesmiley som svar på at jeg er veldig enig, eller synes den personen sa noe bra? En kosesmiley for å få en annen til å føle at det er faktisk personer på forumet som ikke er like kalde, kyniske og "rett-på-angrep" hele tiden?
Går dette på at det fortsatt er tabubelagt for deg, at gutter viser affeksjon til hverandre? Er dette forbeholdt jentene?
Dette blir veldig, veldig dumt. Alle med en åtte års levetid på nakken vet å artikulere seg selv bedre enn hva du later til å gjøre her. Du vet godt hvor "grensen" går. Når du på slutten spør: "Går dette på at det fortsatt er tabubelagt for deg, at gutter viser affeksjon til hverandre?" - blir jeg nesten litt oppgitt. Kan du prøve å ta noe som helst seriøst. Nok en gang beviser du at hele ditt formål med å være her inne er å "vitse", noe du - etter min mening - ikke er god nok til å kunne ha som primærmål.


Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.01.2005, 15.54
Det er ganske kjedelig når seriøse saker blir avbrudd, sporet av, eller avsluttet med spam, useriøsitet og endeløs tullball.
Synes du jeg bidrar til slikt? :(
164741​
JAAAAAAAAAAAA! Må du virkelig ha det inn med teskje?
 
#51
Her er det faktisk ingen dødssynd å komme ut av skapet. Problemet er ikke at en sjelden homofil her inne kanskje skulle bli såret av ablegøyene deres, snarere at dere gjør det overalt.
Jeg ser en liten gjeng med ungdommer som liker å spøke om homofili. Og plan_9 mener at noen blir såret av dette. Men som jeg ser det, så er dette bare morsomt. Ingen er såret. Og jeg tror heller ikke de som spøker om dette mener det vondt. Selvom våre forhold til homofile er litt spesielle. Jeg kunne greit ha vært med en venn som var homofil. Men til han begynte å kysse med kjæresten sin forran meg, så hadde ikke jeg brydd meg.

Du ser ikke hva jeg mener. Dette er spøk. Og jeg ber vennligst den som er homofil kontakte meg over PM, så skal jeg fortelle at en på SG er homofil. Da hadde sikkert de som spøker med dette sluttet.

Jeg skal ikke si mer, for nå har jeg sagt det jeg mener, enten du skjønte det eller ei.
 
#53
Opprinnelig skrevet av Revan@17.01.2005, 16.37
Jeg ser en liten gjeng med ungdommer som liker å spøke om homofili. Og plan_9 mener at noen blir såret av dette. Men som jeg ser det, så er dette bare morsomt. Ingen er såret. Og jeg tror heller ikke de som spøker om dette mener det vondt. Selvom våre forhold til homofile er litt spesielle. Jeg kunne greit ha vært med en venn som var homofil. Men til han begynte å kysse med kjæresten sin forran meg, så hadde ikke jeg brydd meg.

Du ser ikke hva jeg mener. Dette er spøk. Og jeg ber vennligst den som er homofil kontakte meg over PM, så skal jeg fortelle at en på SG er homofil. Da hadde sikkert de som spøker med dette sluttet.

Jeg skal ikke si mer, for nå har jeg sagt det jeg mener, enten du skjønte det eller ei.
164770​
Jeg er faktisk overrasket over din mangel på forståelse. Min setning sier da rimelig klart at problemet IKKE er at noen kanskje skulle bli såret, det driter jeg nesten i (nesten, det går altså en grense for hvor langt man kan dra harseleringen). Problemet er at de gjør det overalt (Jeg spør meg selv: "Hvorfor har jeg følelsen av at jeg repeterer meg selv?" Jeg svarer: "Fordi det er Revan du prater med..." Jeg svarer gjenkjennelig: "Ah... Da forstår jeg."). Kombinerer deres store skade-radius med det faktum at det overhodet ikke er morsomt, så ender du opp med masse bæsj. Noe jeg ikke vil ha her på forumet. Badabing...
 
#54
Ah. Det blir litt i det meste laget. Men så lenge de holder seg til IRC, så er det no problem.

Vanguard: Den er gaaaaaammal.
 
#56
Opprinnelig skrevet av Revan@17.01.2005, 16.37
Jeg kunne greit ha vært med en venn som var homofil. Men til han begynte å kysse med kjæresten sin forran meg, så hadde ikke jeg brydd meg.
164770​

Siden vi først har en av disse homo-diskusjonene(I et prisutdeling-emne av alle ting), er det greit at dine heterofile venner gjør slikt? Slik jeg ser det er det akkurat det samme uansett hvordan kjønnsfordelingen innbyrdes i slike situasjoner er, ubehagelig er det like fullt. Dagens homo-diskusjons-lektyre.
Sær utvikling i dette emnet.

Redigért: Men i helvete, hvs skjedde med sitatet? Jaja, forståelig er det.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#58
Homo-SG har jeg ledd mye av (da spesielt etter klokka fire om natta).
 
#59
Plan_9:

Jeg kan umulig være sikker på hvor "grensen" din går. Du vil ha et kynisk, kaldt og komplett seriøst forum. Lykke til med å få noen med på det.

Uberettiget sutring, lavmålskommentarer som er totalt malplasserte og arroganse, er det eneste dine innlegg består av for tiden.

Skape sympati? Hvorfor i helvete skulle jeg ha som mål å skape sympati fra en sur, sutrete og ekkel forumbruker som deg selv?

Hvorfor skal noen overhodet vurdere å ta den sutrete klagingen din seriøst? Du kan gjerne utestenge alle som er uenige med deg, men til slutt, for at du skal få ditt utopi, så sitter du igjen med 10% av de aktive brukerene på forumet.
Hvis dine mål er å få bort vitsingen, den spøkefulle holdningen til mange av brukerene og humoren på forumet, så ser jeg at du er overhodet ikke skikket til å være forumsjef. Du virker helt ulogisk. Du må ha et ganske dårlig selvinnsikt hvis du ikke klarer å innse hvor urimelig, og tåpelig dine meninger om hvordan forumet skal være fremstår.

Jeg ser virkelig ikke meningen i sutringen din heller. Og da trakk jeg slutningen at du var fordomsfull, og liker ikke at gutter koser. Gjerne utbroder litt mer om hva du er redd for, og hvorfor du frykter den forferdelige kosesmileyen vi har. Argumentet om mangel på seriøsitet i viktige diskusjoner holder faktisk ikke mål.


Tror virkelig ikke så særlig mange annser en diskusjon anngående din sutring som særlig viktig. Ikke særlig seriøs heller.
 
#60
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k+17.01.2005, 11.54-->
<!--QuoteBegin-Sisamez
@17.01.2005, 09.41
Kozeloz: Du er "morsom". Dæven, og jeg er ikke engang forumsjef, tenk at andre enn forumsjefen kan være "kjepphøye"!
164629​
Skulle det være morsomt?
164642​
[/b]
Skulle det være nedlatende?

Nei, det skulle faktisk ikke være morsomt. Det skulle være ironisk, på en umorsom måte. Men det går vel ikke an det?

Crizpy: :rulleøyne: (Innlegg: 4191)

Redigert
Kozeloz: Både jeg og du forstår at plan_9 ikke vil ha et kynisk forum. Tingen er at homovitsene kanskje er litt oppbrukt? It's been fucking done...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.