Spillegalprisene 2004

Status
Stengt for ytterligere svar.

SHDR

Gullmedlem
#21
Opprinnelig skrevet av thagen+12.01.2005, 17.37-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@12.01.2005, 17.40
(En dag skal jeg knuse dere.)   =D
162462​
Jeg stemte på deg, hvis det er en trøst. ;)


Lodin og Kilik fortjener virkelig plasseringene. To av de medlemmene jeg liker best her. Yetipants også.. selv om vi har hatt et par uenigheter så syns jeg du fortjener tredjeplassen. Du er ikke såå fæl. :tommelopp:

Hvorfor liker vi ikke Neptune forresten? Var ikke han sjef her en stund? Noe jeg har gått glipp av?
162512​
[/b]
Jeg stemte også på henne. Men jeg knuste henne selv om jeg ikke ville det. :D THAT'S TEH REAL STRENGTH!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Opprinnelig skrevet av thagen@12.01.2005, 19.37
Yetipants også.. selv om vi har hatt et par uenigheter så syns jeg du fortjener tredjeplassen. Du er ikke såå fæl. :tommelopp:
162512​
*Koze* :kos:
 
#24
Gratulerer alle sammen!

Spesielt til deg, Sancti, som fikk den kuleste plasseringen av alle. Nemlig #2 under kategorien Årets Nykommer. :) Ain't that some shit?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Bærer du enda nag etter det grusome nederlaget i 2003? :p
 
#26
Nederlag? Personlig ser jeg på andreplass som en langt bedre plassering enn første.

:)

Det er jo hele TO førsteplasser! (Tredjeplass teller ikke, siden ... det høres teit ut...)

I tillegg står det vanligvis i midten på resultatlister der man bare viser de tre første. Og som alle vet er midten av pallen det beste av pallen. :)


Osv hehe DISKUSJON OF END!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#27
"Debatant
1. Shadar
2. Gateway 666"


Dette er helt riktig bortsett fra en liten ting - rekkefølgen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Opprinnelig skrevet av Sisamez@13.01.2005, 23.51
Nederlag? Personlig ser jeg på andreplass som en langt bedre plassering enn første.

:)

Det er jo hele TO førsteplasser! (Tredjeplass teller ikke, siden ... det høres teit ut...)

I tillegg står det vanligvis i midten på resultatlister der man bare viser de tre første. Og som alle vet er midten av pallen det beste av pallen. :)


Osv hehe DISKUSJON OF END!
163216​
Ah, fornektelse. Den vanligste av alle menneskelige reaksjoner. :D
 
#31
Men hvordan er han i sengen da, Shaddiz; siden dere er samboere og alt? Er han virkelig så horribel som jeg tenker meg?
 
#32
Jeg må bare få skrike ut at jeg er sur for ikke å ha blitt nominert til Årets Idiot! Jeg vant en tilsvarende konkurranse på Dataportalen i sin tid, og slo tilogmed Don_Corleone! Jeg burde blitt nominert her også!

...Såh deh såh...!
 
#33
Opprinnelig skrevet av Vanguard+14.01.2005, 18.35-->
<!--QuoteBegin-Sisamez
@13.01.2005, 23.51
Nederlag? Personlig ser jeg på andreplass som en langt bedre plassering enn første.

:)

Det er jo hele TO førsteplasser! (Tredjeplass teller ikke, siden ... det høres teit ut...)

I tillegg står det vanligvis i midten på resultatlister der man bare viser de tre første. Og som alle vet er midten av pallen det beste av pallen. :)


Osv hehe DISKUSJON OF END!
163216​
Ah, fornektelse. Den vanligste av alle menneskelige reaksjoner. :D
163463​
[/b]
Fornektelse? :blunk:

Jeg fatter virkelig ikke hva du snakker om?
 
#34
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@15.01.2005, 17.32
Men hvordan er han i sengen da, Shaddiz; siden dere er samboere og alt? Er han virkelig så horribel som jeg tenker meg?
163965​
La oss IALLEFALL håpe at har er like "morsom" som deg. Jeg mener, når man har vært gift/samboere i en del år, blir det gradvis mindre og mindre av sengekosen, da kan det være fint å knerte litt tid med en god, gammeldags norsken, svensken og dansken-vits. pæng!
 
#35
Hold kjeft, din grinebiter.
 
#37
Du er nok ikke den første som trekker parelleller, vil jeg tro. Og det tok meg bare to forsøk på å være krampemorsom å dra frem den sutrete, kvasi-overlegne karen. Nei. Nivået har nok falt for lenge siden.
 
#38
Ooooh, the drama! :trollmann:
 
#39
Homovitser... Spillegals svensken, dansken og nordmannen. Blir man aldri lei?

Var det noe slikt du mente, plan_9? I så fall er jeg ganske enig.

Kozeloz: Du er "morsom". Dæven, og jeg er ikke engang forumsjef, tenk at andre enn forumsjefen kan være "kjepphøye"!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.