Spillegalprisene 2004

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Agahnim+21.01.2005, 19.30-->
Opprinnelig skrevet av plan_9@18.01.2005, 17.19
Man kan nesten kalle det demokrati.
165178​
Eventuelt anarki ...
166552​
[/b]
KONSTRUKTIV kritikk mann.

Opprinnelig skrevet av Shadar@21.01.2005, 19.48
Jeg, på min side, synes det er jævlig spennende hvordan jeg støtt og stadig har mistet mine moderator-rettigheter uansett hvor mye jeg setter dem på igjen i det siste. Jeg mener å huske at jeg har vel så mye å si på hva som er lov og ikke lov på det stedet her som enkelte andre ...
166559​
Jeg har aldri rørt dine rettigheter. Det må du nok ha fått til selv gitt.

Opprinnelig skrevet av Houseman@21.01.2005, 21.41
<!--QuoteBegin-plan_9
@21.01.2005, 14.53
Som sagt, sarkasmen og sånt kan dere spare dere for. Ta heller og skriv ned nettopp HVA dere ikke liker med forumet og eventuelt hva som kan gjøres med det. Konstruktiv kritikk kalles det.

Jeg prøvde, men du hørte ikke på meg.
166605​
Jo, og jeg argumenterte imot. Ergo ballen ligger i din banehalvdel. Det er altså nå du svarer på tiltale og kommer med nye argumenter. Om du enda mener at jeg har ignorert noen av dine utsagn kan du få lov til å gi meg en punktvis fremstilling over hva jeg kan gjøre for å endre tilstanden til forumet så utrolig mye. Gjerne over PM eller MSN, det ville definitivt økt effektiviteten.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg sitter ikke på suksessoppskriften på hvordan et forum skal drives.

Men jeg tror du har oppfattet hva jeg mener. Jeg synes, og det har jeg ment helt siden de nye retningslinjene ble innført, at det ikke funker å overlate til brukerne å drive forumet på egen hånd. Skal jeg foreslå noe konkret, må det være å luke ut (slette) innlegg som ikke tilfører diskusjonen noe eller har med emnet å gjøre (to eksempler: tullballinnlegget til Vanguard på forrige side), dele ut anmerkninger til de som spammer og stenge emner som enten har sporet av eller var meningsløse fra starten av. Jeg tror ikke jeg kan si det noe klarere enn dette. Du hadde din egen oppfatning om hvordan forumet skulle drives, og du har gjort et ærlig forsøk på å sette det ut i praksis, men de diskusjonene som pågår nå om forumets tilstand er slik jeg ser det et tegn på at det ikke fungerer helt etter hensikten. Skal vi komme videre, må vi legge om stilen og i større grad enn i dag bruke straff som virkemiddel. Grenser på hvor mange innlegg man må ha skrevet før man får tilgang til enkelte seksjoner er kanskje heller ikke dumt. Og vi trenger flere moderatorer. Sancti gjør en utmerket jobb, men forumet er for stort og aktiviteten for høy til at én person klarer å rekke over alt.

Sånn. :) Håper det kom klarere fram nå.
 
Houseman for forumsjef!

eller ikke?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av impywimpy@24.01.2005, 02.36
Houseman for forumsjef!

eller ikke?
167650​
Da vet jeg hvordan forumbanneret blir...



:ler:

Men altså, nei. Gateway er mannen for jobben. Han blander en fin mikstur, noen vil kanskje si mirakelkur, bedre enn Housemans sutting på språkrådets jur, ellers vil forumet ta en fin tur, til et sted med en rød fyr som er ganske så lur.
 
Men altså, nei. Gateway er mannen for jobben. Han blander en fin mikstur, noen vil kanskje si mirakelkur, bedre enn Housemans sutting på språkrådets jur, ellers vil forumet ta en fin tur, til et sted med en rød fyr som er ganske så lur.
167656​
julenissen? :julenissen:

EDIT: gjorde som Vanguard insisterte på....
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Bra du siterer hele jævla faens satans innlegget, inkludert bilde og det originale sitatet for å si det der. YOU. FAIL. IT.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei. Minst ti ave maria og ikkeno kveldsrunk på deg, mister.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs


Thaaaaat's it. Good boy. We shall purge this world of the infidels that tend to touch their genitalia in ways unspoken of in the holy bible...
 
Opprinnelig skrevet av plan_9+24.01.2005, 00.25-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.01.2005, 19.30
<!--QuoteBegin-plan_9
@18.01.2005, 17.19
Man kan nesten kalle det demokrati.
165178​

Eventuelt anarki ...
166552​
KONSTRUKTIV kritikk mann.
167620​
[/b]
Må du ha det inn med teskje? Styremåten din er ikke et demokrati, men et anarki. Vi vet da alle at det ikke fungerer i praksis. Argumentene for et anarki kan sammenlignes med kaffekoppen jeg har stående forran meg - den ser veldig fin ut, men den er tom. Jeg liker idéen din, men jeg ser at det ikke fungerer i praksis - bare se på forumet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ser dere at det er behov for en omlegging nå? Fjaset tar helt overhånd. :(

Det er vanskelig å forstå hva Vanguard gjorde som moderator i en lang periode når vi ser hvor mye han spammer nå.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Bah, jeg var i det minste lojal, ikke en ryggdolkende rass som deg. Brenn, husmann. Brenn. :)
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy+24.01.2005, 01.40-->
<!--QuoteBegin-Duke
@23.01.2005, 05.46
Uff, hvorfor er jeg en muskuløs <s> solbrun kjekk </s> kar?  :kul:
167142​
Stiller meg selv det samma spørsmålet...
167652​
[/b]
:mad: ..... Du aaaaaaner ikke hvor mye brunere jeg har blitt de siste ukene :kul: Det begynner å ligne noe á la sommerferien. ^_^ Har bare tiere på deiligst.no :p
 
Opprinnelig skrevet av Duke+24.01.2005, 21.19-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@24.01.2005, 01.40
<!--QuoteBegin-Duke
@23.01.2005, 05.46
Uff, hvorfor er jeg en muskuløs <s> solbrun kjekk </s> kar?
167142​

Stiller meg selv det samma spørsmålet...
167652​
:mad: ..... Du aaaaaaner ikke hvor mye brunere jeg har blitt de siste ukene. Det begynner å ligne noe á la sommerferien. Har bare tiere på deiligst.no :p
168047​
[/b]
Fyr opp en link til deiligst da!

Hvem har vel ikke lyst til å se Duke sin solbrunekropp! :sikle:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.