Spillegalprisene 2004

Status
Stengt for ytterligere svar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Selv om du er homo, har du dine øyeblikk. ^^

Alt var selvsagt bedre før. Gjør meg til forumsjef. Men, som jeg kunngjorde for noen innlegg siden, fortsett med spamminga/hyllinga! Jeg må nemlig komme meg vekk fra dette svette datarommet og på jobb :(
 
Det kan da umulig være så vannskelig å se hvilket ledd som må fjernes.

Å "bannlyse" et medlem fra de enkelte forumene personen poster mest i, fordi han er uenig i forumsjefen, er så åpenbart på trynet. I hans "frie" forum, skal man få lov til å lage emner som suger hesteballer, poste dritt, og gjøre praktisk talt hva man vil. Men om man motsier selveste forumsjefen, så fyker man på huet og ræva ut?

Genialt.

Foressten; Gateway66 4 PREZ!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Gateway666@21.01.2005, 13.44
Det er fordi jeg spammer så mye, kjære deg. Det finnes da vettuge diskusjoner her og der, og jeg skriver vitterligen en del innlegg, men de går stort sett ut på at jeg bruker meg på folk som ikke tar poenget. Og jevnt over er det pissdiskusjoner. Ta en titt på Løspratseksjonen. Det er jo nesten ikke et halvt emne der som er verdt å titte på. Det var faktisk en del mer gøyalt der før, ihvertfall nok til at jeg tilbragte en del tid og innlegg der.
166387​
Joda. Jeg prøvde å ta opp akkurat det samme for noen dager siden, siden jeg også synes Avslappet har blitt en god del mer uinteressant i det siste. Men det synes tydeligvis ikke plan_9, så den saken blir det ikke gjort så mye mer med. Vi trenger egentlig ikke moderatorer heller, siden brukerne er ansvarlige nok til å passe på forumet selv. ^_^
 
Som sagt, sarkasmen og sånt kan dere spare dere for. Ta heller og skriv ned nettopp HVA dere ikke liker med forumet og eventuelt hva som kan gjøres med det. Konstruktiv kritikk kalles det.

Eivind: Har da aldri bannet et eneste medlem. Om du referer til Kozeloz så endret jeg bare medlemsrettighetene hans en smule. Han kan nemlig kun poste i de spillrelaterte seksjonene nå. Jeg gidde han se et utlimatum over PM hvor jeg sa at om han ville ha tilbake sine rettigheter, må han starte å skrive mer vettuge ting enn kos, noe som allerede har endret seg om kikker etter. Hele dette tiltaket kan dere anse som en del av min strenge policy, som enkelte av dere mente at jeg ikke hadde. For meg er kosingen det største problemet her inne nå, har ikke tall på hvor mange seriøse diskusjoner som har blitt herpa eller hvor mange medlemmer som har blitt medrevet av denne morsomme formen for kommunikasjon.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@21.01.2005, 14.35
Vi trenger egentlig ikke moderatorer heller, siden brukerne er ansvarlige nok til å passe på forumet selv.  ^_^
166411​
De gjorde faktisk ikke det for noen år siden. Det ser derimot ut at alle barnepasserne over tid har gjort dere litt hjelpesløse, dere klarer ikke lenger å skille de gode emnene fra de gode eller å løse konflikter verbalt. Jeg håper på å endre dette.
 
Opprinnelig skrevet av Gateway666@21.01.2005, 13.40
Legg merke til at det også jevnt over bare er piss som diskuteres i seriøst forum, de samme temaene som gjenopptas med de samme døve formuleringene og de samme vandrende hønsehuene. Hadde det bare vært noe nytt, men neida. Og jeg er mye gladere i å holde lange taler over hvor mye jeg hater noe framfor å skrive det ned.
166383​
Du klager konstant over dårlige emner og diskusjoner. Hadde det streifet tanken din at du kan lage en et emne selv? Eller var det kanskje litt mye å be om? Du er jo overlegen alle brukerne og burde egentlig bare sitte lent tilbake i påvente av at alle andre skal vite hva du der og da ønsker og prate om og opprette et emne om det. Om det er noe man ikke er fornøyd, endrer man det, eller holder kjeft.
 
Vil du at jeg skal hjelpe deg med å bruke quote-funksjonen?
 
Aiaiai, dritflaut ass. Folk tror jeg ikke vet åssen man bruker quote-funksjonen. :holdkjeft:

Jeg VET hvordan den funker, men da jeg leste Gateways post etter at jeg hadde sitert den andre, var det bittelitt for sent. Komplisert redigeren av tidligere poster er jeg heller ikke i humør til.
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg, på min side, synes det er jævlig spennende hvordan jeg støtt og stadig har mistet mine moderator-rettigheter uansett hvor mye jeg setter dem på igjen i det siste. Jeg mener å huske at jeg har vel så mye å si på hva som er lov og ikke lov på det stedet her som enkelte andre ...

... og jeg er dessuten ikke så jævlig skinnhellig. Kan vi krangle nå?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av plan_9+21.01.2005, 14.53-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@21.01.2005, 14.35
Vi trenger egentlig ikke moderatorer heller, siden brukerne er ansvarlige nok til å passe på forumet selv.  ^_^
166411​
De gjorde faktisk ikke det for noen år siden. Det ser derimot ut at alle barnepasserne over tid har gjort dere litt hjelpesløse, dere klarer ikke lenger å skille de gode emnene fra de gode eller å løse konflikter verbalt. Jeg håper på å endre dette.
166418​
[/b]
Skille de gode emnene fra de gode? :confused:

Det som har gjort at det har sklidd ut, er vel nettopp at moderatorene har fått andre arbeidsoppgaver enn de hadde før. Jeg tror ikke brukermassen har endret seg. Under trøls, som er den perioden jeg liker å sammenlikne med, var brukerne ca. like interessert i å snakke tull som nå, men så ble de holdt litt i ørene, og så innså de at forumet ble bedre av at moderatorene luket bort meningsløshetene. Nå har de lært at moderatorene ikke griper inn, du har annonsert klart og tydelig at det ikke skal gripes inn, og da tar svadaen over på forumet. Å drive et forum er en kamp mot spam og en balansegang mellom å la medlemmene gjøre som de vil og å stramme inn der det er nødvendig. Å begrunne manglende kontroll med at "brukerne er litt hjelpeløse" blir for enkelt. Du er sjef, du har ansvaret - og du har ingen å skylde på.

Som sagt, sarkasmen og sånt kan dere spare dere for. Ta heller og skriv ned nettopp HVA dere ikke liker med forumet og eventuelt hva som kan gjøres med det. Konstruktiv kritikk kalles det.
Jeg prøvde, men du hørte ikke på meg.
 
Det beste hadde vel kanskje vært å ikke si ifra til brukerne om de nye retningslinjene for moderatorene og bare holdt det for Kjernen.
 
Etter å ha møtt på en ganske traumatisk opplevelse i form av brukeren Rancor, føler jeg at prisen "årets idiot" gikk til feil person. Selv om han i bunn og grunn ikke ble medlem før for 5 dager siden, er det en hindring jeg ikke har noen problemer med å overse i et så spesielt tilfelle som dette.

Houseman: Keep up the good work! ...Selv om det ser ut som at det ikke nytter :(
 
Ahhh, en god gammeldags Spillegal krangel, som jeg savner disse nå skjeldenhetene. Dette scorer alltid høyt på underholdingsskalaen!

Angående homogreien.. En homofil registerte seg på forumet utelukkende av én grunn: Han var forelsket i meg. Jeg sa at jeg ikke er homo, slapp av. Jeg har klippet ut noen noe av det har har postet på dette forumet, dere kan da gjette hvem han sikter til? I en periode så var han ekstrem plagsomt og gråt, spiste ikke og sovet ikke fordi det var min feil, heldigvis så har han kommet til sansene, så har nå kontakt med han idag. Uff, hvorfor er jeg en muskuløs solbrun kjekk kar? :kul:

"At en viss person ikke vil snakke med meg eller noe som helst. Hakke snakka eller sett hverandre siden sommerferien. "

"Over å ha gjort så mye rart de siste månedene, hehe. Sorry til den som vet hva jeg snakker om."

"Det finnes sikkert en der ute for alle men det er aldri den man blir forelska i, hater det!!!Akkurat nå klarer jeg ikke å tenke klart i det hele tatt. Skulle ønske jeg aldri ble forelska og jeg aldri hadde møtt personen!!!!!"

"vet suger ja, kan ikke bli enda verre enn det" Om livet.
 
Opprinnelig skrevet av impywimpy@23.01.2005, 00.02
Etter å ha møtt på en ganske traumatisk opplevelse i form av brukeren Rancor, føler jeg at prisen "årets idiot" gikk til feil person.  Selv om han i bunn og grunn ikke ble medlem før for 5 dager siden, er det en hindring jeg ikke har noen problemer med å overse i et så spesielt tilfelle som dette.

Houseman: Keep up the good work! ...Selv om det ser ut som at det ikke nytter :(
167044​
Enig der. Har ikke kommet noe særlig glupt ut av den karen. ^_^

Ellers er jeg enig i den siste kommentaren og...
 
Så søtt av vi er enige :kos:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.