Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg fikk den samme greia på en patch for en stund siden..

Det jeg gjorde var å bare la den gå..

Så reconnecter den litt og litt.. Tok en hel dag å laste ned updaten..
men det funka jo :)

Undead epic er en veldig sjelden drop fra baronen i Straholme. Så alle klasser (utenom Tauren såvidt jeg husker) kan få epic mount gratis ved å farme han, men forvent å få 900g før han dropper den, for den er nokså sjelden. Det er også derfor undead sin epic hadde den ferdige modellen i spillet lenge før alle andre, fordi den allerede var laget til en boss.

Mhm. For øvrig skal Taurens og få lov til å ri på den snart, har jeg hørt. Litt urettferdig at de ikke kan få den. Kuleste mounten i spillet, for min del, og jeg skal nok kjøre Strat en del ganger, ja. :D

aha, har hørt om det men de jeg hørte om var Green skeletal warhorse, håper tauren kan bruke andre mounts snart....

Taurens fortjener ikke andre mounts, så stygge som de er.

Faen, jeg fatter ikke at folk gidder...det her er bare tåpelig.

Den røde flekken viser hvor jeg møtte på en dude som hadde så høy level at jeg ikke så hva han var. Jeg så at han løp mot meg, så jeg begynte å stikke.
De røde flekkene viser hvor jævlig langt jeg svømte, men dritten bare fortsatte å svømme etter meg.

Så kom jeg på dypt vann, og blir angrepet av nerden.

Jepp, morro å gå denne veien tilbake

Opprinnelig skrevet av Evehr+07.05.2005, 20.15-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@07.05.2005, 19.02
Night elfs er sjefs rasen =D
216923​
Så du foretrekker Backstreet boys med langt lilla hår overfor alt det andre? :blunk:
216955​
[/b]
De har mye tøffere stil en mange andre raser.
De har diverse tøffe "Battle-stances" og dem ser bare kjempe tøffe ut :)
De er bare helt sheriff! Barske alver it is =D

=D

Nightelves er homo... De har blitt ødelagt av de alt for mange idiotene som velger nelfs fordi de digget ringenes herre og prøver å skape sin egen legolas... trolls er fetest også undead på en sterk annen plass...

Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.05.2005, 19.16
Taurens fortjener ikke andre mounts, så stygge som de er.
216903​
:mad:

Male taurens er DRIT søte.. Når de setter seg ned og klapper :forelsket:

Jeg synes Taurens ser ganske bra ut, jeg og.
Hvertfall bedre enn de undead og resten av de stygge folka.