Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

#21
Opprinnelig skrevet av Vipex+04.11.2004, 14.36-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@04.11.2004, 12.31
Da holder jeg på å laste ned open beta. Si hvilken server du spiller på da disco så kommer jeg og joiner :D
129829​
Er ikke sikker om han spiller på samme server som de i closed beta. Du kan vel heller ikke begynne å spille enda før open beta starter. Jeg skal også spille ilag med guilden min ,så hadde vært kult om du tyrion hadde kommet på samme server :)
129881​
[/b]
Seffern kan jeg komme på samme server. Hvilken server skal dere spille på? skal Marius og Gaute spille og eller?
 
#22
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@04.11.2004, 15.47
Du kan spille med den nye Open Beta versjonen. Det gjør jeg....  :p
129924​
Det er ikke open beta, det er Stress Test... Er ingen open betas tilgjengelig enda enten det er EU eller US.

US open beta kommer til neste uke tidligst..
 
#23
De av dere som paya 50kr å det shitte. når dere regga hos bliz, skreiv valgte dere norway eller United states?
 
#24
Opprinnelig skrevet av The Creature+04.11.2004, 16.40-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@04.11.2004, 15.47
Du kan spille med den nye Open Beta versjonen. Det gjør jeg....  :p
129924​
Det er ikke open beta, det er Stress Test... Er ingen open betas tilgjengelig enda enten det er EU eller US.

US open beta kommer til neste uke tidligst..
129969​
[/b]

Fila jeg lasta ned ifra siden til Blizzard hete Open Beta. Ikke vet jeg...det funker ivertfall. Konge bra spill...

Blizzard nedlastnings programmet heter også Open Beta... :p
 
#25
Er litt forvira når kommer egentlig WoW til Norge er der november,desember eller mai? alle sier forskjellig dato.
Har det blitt framsatt. Er ganske fattig nå for har nettop betalt tilbake et stort lån. Er det noe vits i og kjøpe everquest 2 da?
 
#26
Spillet har ihvertfall fått en dato nå:

Blizzard Entertainment® today announced that its eagerly awaited massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) World of Warcraft® will be in stores in North America on November 23, 2004. World of Warcraft will launch simultaneously in Australia and New Zealand, and is planned for release in Korea, Europe, and other countries throughout Asia shortly following.

Pressemelding
 
#27
Opprinnelig skrevet av delta zai@04.11.2004, 21.06
Er litt forvira når kommer egentlig WoW til Norge  er der november,desember eller mai? alle sier forskjellig dato.
Har det blitt framsatt. Er ganske fattig nå for har nettop betalt tilbake et stort lån. Er det noe vits i og kjøpe everquest 2 da?
130172​

Everquest 2 og World Of Warcraft er jo samme type spill. Men det er grafikken som skiller disse 2 veldig. Wow er mere animert mens EQ2 er mere realistiskt.

Er mye video klipp osv som du kan sjekke for å se litt hva jeg menere. Gamespot er en bra kilde der....
 
#28
Opprinnelig skrevet av Tyrion+04.11.2004, 16.26-->
Opprinnelig skrevet av Vipex@04.11.2004, 14.36
<!--QuoteBegin-Tyrion
@04.11.2004, 12.31
Da holder jeg på å laste ned open beta. Si hvilken server du spiller på da disco så kommer jeg og joiner :D
129829​


Er ikke sikker om han spiller på samme server som de i closed beta. Du kan vel heller ikke begynne å spille enda før open beta starter. Jeg skal også spille ilag med guilden min ,så hadde vært kult om du tyrion hadde kommet på samme server :)
129881​
Seffern kan jeg komme på samme server. Hvilken server skal dere spille på? skal Marius og Gaute spille og eller?
129956​
[/b]
Vet ikke enda ,men jeg la deg til MSNen min....... Jepp ,marius og Gaute skal også spille World of warcraft ^_^
 
#29
Opprinnelig skrevet av delta zai@04.11.2004, 21.06
Er litt forvira når kommer egentlig WoW til Norge  er der november,desember eller mai? alle sier forskjellig dato.
Har det blitt framsatt. Er ganske fattig nå for har nettop betalt tilbake et stort lån. Er det noe vits i og kjøpe everquest 2 da?
130172​
Ingen dato for EU er fastsatt ennå. Jeg for min del tipper feb/mars.
 
#30
For en gangs skyld, som en liten julegave til oss europeere, håper jeg at de gir ut spillet før Jul ;D
Hvor høyt hadde ikke blizzard blitt hyllet av alle Europeere hvis de slapp spillet her sånn nogenlunde samtidig som i Usa ;]
Håper virkelig ikke at blizzard skal dra det så enormt langt med utgivelsen her som de gjorde med den Eu-betaen >_<
 
#31
Nja World of Warcraft vil jeg sette en hest på, har ikke prøvd EQ2 men wow er virkelig et spill som har blitt hyllet av nesten alt her ute i verden.
 
#32
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+04.11.2004, 18.34-->
Opprinnelig skrevet av The Creature@04.11.2004, 16.40
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@04.11.2004, 15.47
Du kan spille med den nye Open Beta versjonen. Det gjør jeg....  :p
129924​


Det er ikke open beta, det er Stress Test... Er ingen open betas tilgjengelig enda enten det er EU eller US.

US open beta kommer til neste uke tidligst..
129969​

Fila jeg lasta ned ifra siden til Blizzard hete Open Beta. Ikke vet jeg...det funker ivertfall. Konge bra spill...

Blizzard nedlastnings programmet heter også Open Beta... :p
130030​
[/b]
Men det er fortsatt ikke Open Beta.... Min også hete Open Beta, men jeg spiller Stress Test, det regner jeg med at du gjør også...
Det er heller ikke mulig enda å signe opp til Open Beta, selvom vi som har Stress test er garantert plass.


Bekreftelse
 
#33
Har spillt det i 4 timer, må si meg imponert. Trodde det ikke skulle nå opp til all hypen jeg har fått høre. Er level 9 Warrior (orka ikke ta Paladin denne gangen :p) Er også Human for Dark Elves så nasty ut.... Fin grafikk og masse quests, nesten litt for mange. Ser ut til å bli mange WoW timer på meg fremover :D

Spiller på en PvP server men har ikke lagt så mye til det annet enn at det står at Alliancen blir angrepet på et visst sted osv.

Bo ser ut som msnen min hater deg og jeg blir logga av når du skriver så skal prøve å snakke med marius så jeg finner ut hvilken server dere er på :D
 
#34
Night Elves NICHT Dark Elves, begynner å bli lei av det.
Forreten heter jeg Marius :D
 
#35
Hvis noen av dere spiller på Test 4 så si ifra...

Tok feil server enn det guilden min gjorde... Skjønner ikke åssen jeg klarte det, men er level 12 Undead warrior nå og det kommer ikke på tale at jeg gidder å starte på nytt..
 
#36
Vel, jeg klarte ikke motstå fristelsen. Er i Final Stress Test jeg også nå, og det er fantastisk. Har ventet på spillet siden September 2001 og jeg spilte det for første gang i kveld.

Spiller en Tauren Warrior, som jeg planla for lenge siden skulle bli min første karakter. Level 6 nå og jeg kom akkurat til Bloodhoof Village. Kommer ikke til å satse på å bli så høy level siden vi kommer til å miste karakterene uansett, men jeg skal bruke denne tiden på å bli kjent med spillet og teste forskjellige raser/klasser. Men jeg skal være lojal til Horden.

..kanskje jeg tester Night Elves da, men de andre rasene til Alliansen er pysete.


For my ancestors!


Edit: Hvilken server er best for oss i Norge forresten? Geografi er ikke min sterkeste side. Er ikke sikkert det har så mye betydning siden det er såpass langt unna uansett da men.
 
#40
Tenkte jeg skulle skrive litt om min opplevelse med spillet World Of Warcraft.

Jeg må først å fremst si at jeg er en av di som ikke likte wow når jeg så på bilder og filmklipp som var ute på nettet. Men jeg måtte jo teste dette spillet da folk sa så mye bra om det.

Det første som slår meg er jo denne utrolige introen som starter. Blizzard er jo kjent for å ha noen rimlige utrolige introer... Vel så starter jeg spillet da og grafikken så egentlig rimelig horete ut.

Men etter to sec inne i options så er det fikset og PANG! For en grafikk!! Altså det ser så bra ut at til tider så står jeg bare å kikker rundt meg å glemmer nesten at det er 10 fiender rundt meg som ikke vill meg NOE godt i det hele tatt.

Jeg laget meg en Night Elf og da i klassa Druid, er blitt lv13 så er litt påvei nå. Jeg valgte en druid da jeg er blitt litt lei av kun å slå slå og slå. Men det viste seg at det ikke er bare slik lenger om du foreksempel velger warrior. Du har adrenalin som du må bruke på dine spesial angrip på samme måte som en druid eller mage må passe på manan sin.

Så da blir det jo litt mere en å bare trykke ivei.En må planlege angripet og bruke hodet.Det haugevis med quests i dette spillet, det er helt vilt å mye du har å gjøre altså. Det som irriterte meg ved flere annledninger var at på diverse quests så fikk du i oppdrag å gjøre ditt og datt på den å den plassen.

Men du har jo ikke en snøring hvor det er så du må gå over hele karter flekk for flekk for å finne det. Så du må ha utrolig god tid..for det er STORT!

Grafikken var jo det som overasket meg veldig da, verdenen er full av nydlige farger og ser utrolig bra ut. Grafikken minner meg veldig om stilen som er i Rayman spilla. Ja faktisk! Men det er jo ikke en dum ting egentlig.
Det som er litt dumt er at det lite med textures i spillet. Altså om du kjøper en bukse så ser du ikke en bukse som uttapå figuren din å henger å slenger som i real life. Men den blir lissom bare tegna på figuren din. Slik er det med mye delere av wow, ting er bare "tegna" utapå ting.

Og om du går inntil ting eller folk så er det ikke noe detaljer i det hele tatt, bare masse grøt. Du kan lissom ikke gå inntil en person å se på detaljene på rustningen hans. Fordi det er ikke noen detaljer rettogslett....

Men uansett så ser spillet bra ut pga den grafikk stilen dem har valgt!


Vel det var kort fortalt om litt hva jeg mener om spillet så langt. Spørsmål?