Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

#61
Det gikk sykt sakte ja, menmen, vi får bare være tålmodige og vente.
Jeg kom akkuratt til 11% forresten, og gjennomsnitts farten er på bare 20-30 KB/s :(
 
#63
gjennomsnittet her ligger rundt 10 :(
noen tips for å få det raskere?
kom opp en melding om at jeg hadde FW, og den sitter på routeren
 
#66
prøvde bl.a port forwarding uten at det hjalp noe særlig. den kryper av og til opp mot 20 kb/s, men holder seg stort sett rundt 10.
er bare på 180 MB >_<
 
#68
har lang dag jeg og, men det er ikke så farlig siden WoW sannsynkligvis ikke blir ferdig før på torsdag likevel <_<
9%
 
#70
tror ikke det, du skrev jo inn en key da du lagde accounten. og open beta er jo for alle
 
#73
Ligger på 29% her nå, tror aldri jeg har brukt så lang tid om dagen til å laste ned noe, men det er verdt etter hva jeg hører.
16 timer igjen.
For en gangs skyld er jeg glad for å være syk, for det ser ut som jeg må holde sengen imorgen også(eller rettere sagt stolen foran PCen =D)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#75
Karamba er teit som skulker skolen!!! Jeg skal få med meg petter, så skal vi spise deg! bare så du vet det!

Edit: beklager mitt lille spamutfall...
 
#78
39%
Tror nok jeg ikke får spille før 12 tiden imorgen, jaja skal se Bone Collector på TV og gå og legge meg, så får tiden avgjøre.
Men jeg forsikrer meg selv at det er verdt det.
 
#79
16%...
noen som vet hva som skjer hvis jeg avbryter og starter igjen? fortsetter den eller begynner den på nytt?