Ja det er det. Har ikke svart enda, fordi jeg kom just hjem fra jobb... Death's Clutch dropper fra Lichen I Scholomance.
Det sverdet er forresten en stor versjon av det høyre sverdet til Illidan (han kommer til å ha to av dem). Rett etter at jeg hadde gjort det mekket jeg dette bildet, og lurte Frenzy til å tro at jeg hadde fått det i MC :ler:
Opprinnelig skrevet av Frenzy@07.07.2005, 22.03 Ja.. Gni det inn din teite lille balllefant
Jeg forventer vel ikke akkurat at min beste venner skal fare med løgn heller da
Jeg tenkte heller på de blå itemsa som Azshir the Sleepless droppa, men om du tjener på penger på AH på de grønne itemsa som er bind when equipped så er du god.
Endelig dropper Pauldrons of elements i UBRS. Jeg roller, får høyest, så brått så roller en shaman til høyere. Den shamanen har fra før av: Deep earth spaulders. Han vinner og får itemet. Han påstår elements er bedre. Hva faen har han røyka? Hvis du bytter +3 int og +3 sta mot +140 armor, +40 nature damage og +1 spirit så er du virkelig så dum at du burde avlives på stedet. Hvis han skal ha utstyr til Molten core så velger du heller ikke elements, du velger Royal cap shoulders
Faen for en jævla idiot. Håper han rollbacker og mister shoulderene sine.