Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Spenandes! Gratulerer :D Driver å lærer meg flexbar nå, kan se om jeg får slent opp et screen etterhvert... Er ganske komplisert men skal nok lære meg det :) Dinga 57 i dag, så da er det bare å få ræva i gir for å bli 58 >_<

Men da kan jeg jo ta strat, scholo, lbrs/ubrs, dm kan jeg ikke? Håper jeg blir knight på onsdag! har brukt litt tid i BG, er rank 4 nå, master sergeant.
 
Tviler på at du klarer å gå opp to i rank på en uke. Det er vanskelig, siden det er så enkelt å holde seg på rank 5 og 6 for alle andre. Jeg PvPer veldig sjelden, men har ikke mista rank 5, som jeg har hatt siden starten ca. Eneste gangen jeg gikk ned i rank var da jeg mista Knight fordi jeg ikke spilte i hele uka. Og noen over deg må ned for at du skal gå opp. Bah. Teite system. Må powergame WSG så jævlig når jeg får nett igjen. :(
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@11.07.2005, 03.38
Du vinner noe, og folk blir sure? Faen er det dere idioter røyker?
Hva guild er du i? =D
241100​
Ja, teite folk.

Selge på AH, tjene mange hundre gull? Eller selge i guild være snill.
AH > Guild. >.<

Jeg er i I'm so Hordy, =D
 
Tøhøh. Komme deg til level 60 nå, og så kan jeg få litt honorpoints av deg. =D

Det minner meg på ... hver gang jeg tenker over PvP. Hvor genialt alt var FØR BG kom. Når er alt bare CTF og endeløs zerging for å ta flagget. Veldig sjelden man får en god PvP-opplevelse i WoW lenger ...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vel, vel vi får se! Tror jeg skulle kunne klare det :D Synes BG er gøy men det er ikke alltid det er like moro, mye å si om lagene er jevne i lvls og skills osv. mye morsommere med en jevn kamp enn 3-0 uansett om man vinner eller taper^^

Gikk forresten fra standing 251 rank 3 forrige uke til standing 41 rank 4...
 
Opprinnelig skrevet av Neocon+11.07.2005, 04.10-->
Opprinnelig skrevet av Karl@11.07.2005, 03.50
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@11.07.2005, 03.38
Du vinner noe, og folk blir sure? Faen er det dere idioter røyker?
Hva guild er du i? =D
241100​

Ja, teite folk.

Selge på AH, tjene mange hundre gull? Eller selge i guild være snill.
AH > Guild. >.<

Jeg er i I'm so Hordy, =D
241103​

Er Erazor og Tharakan i den guilden?
241106​
[/b]
Uhm.. Muligens.. Level er de?
 
Opprinnelig skrevet av Affable@11.07.2005, 01.48
Takk, Neocon. Nå trenger jeg bare en à la CT-Mod, men helst litt bedre og med flere... "barske" muligheter. Setter pris på det. :kos:
241087​

*mjaaaau*
 
CTRaidasssist kan man ikke leve foruten.
 
Uhm. Ok. Kan noen bare slenge ut noen linker til diverse Addons og si en liten setning eller to om de?

Er helt fersking når det kommer til Addons.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@11.07.2005, 04.02
Vel, vel vi får se! Tror jeg skulle kunne klare det :D Synes BG er gøy men det er ikke alltid det er like moro, mye å si om lagene er jevne i lvls og skills osv. mye morsommere med en jevn kamp enn 3-0 uansett om man vinner eller taper^^

Gikk forresten fra standing 251 rank 3 forrige uke til standing 41 rank 4...
241105​

Ta en titt på wow-europe sin honor rank guide, der ser du hva som trengs for å nå de diverse rankene.... Det er ikke like enkelt å gå fra rank 3 til rank 4 som det er å gå fra rank 4 til 5...

Gaining two new Ranks in a single week is possible, but only likely below rank 6.

Rising in Rank every week is possible until about rank 11. Above that each rank is expected to take two weeks or more, each week with the same high performance as the last.

Getting to rank 14 is expected to take about three months even for the most efficient and active players. Staying there is also quite a challenge.

About 5% of the players participating in PvP are expected to have a Rank of 11 or above when the system settles itself after some months.
 
Skaffer meg snart denne
Smekke på Crusador enchant på den, så snakker vi +300 strenght på chance on hit :djevel:

Redigert: Dette er frem til jeg får Arcanite reaper
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.07.2005, 02.25
Skaffer meg snart denne
Smekke på Crusador enchant på den, så snakker vi +300 strenght på chance on hit :djevel:

Redigert: Dette er frem til jeg får Arcanite reaper
241345​
Og hva er sjangsen for at BÅDE Chance on Hit OG crusader kommer samtidig? :)