Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Karl@12.07.2005, 02.07
Det er nå en på Burning Blade som har nådd Rank 13, om et par uker/måneder blir han vell 14.
241343​
Ihme på Sylvanas er Marshal, og det er vel rank 13... Men jeg er fast bestemt på å bli Knight! Jeg skal, så bare vent å se: :D

Faen jeg hater å være lvl 57, Lengter bare etter lvl 58 så jeg kan få gjort unna en del instances og begynt å samle på Beaststalker deler! Endelig fått rydda opp i UI rotet mitt, flyttet rundt på en masse spells og greier :) Har ikke utforsket Flexbar noe mer, men det skal jeg få gjort noe med i løpet av noen dager :D

(bilde fjernet)

Gnomen min<3 lvl 10 og 90 i enchanting og 135 i tailoring :D snart 150 i begge:p

Edit: var ikke meningen at den skulle bli så stor, den er kanskje for stor? Får ikke thumbnails til å funke...

bilde

Edit2: Dat kan jeg det og. flott! :tommelopp:

Edit3: Slik ser min UI ut nå!

Den søte hunteren min^^
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Fordi flexbar overfører de spellsa du har i hotbaren :D Bruker en annen side av Hotbaren, men siden jeg bare logget på for å ta et screenshot byttet jeg ikke hotbar! Men jeg må få AotC, Scatter shot og trapsa opp på skjermen...
 
Han har ikke funnet ut at Nurfed er den eneste barske UI-en? =D
 
Insomniax er også søt :flau:


Men spellalert eier, nesten hax.

EDIT: Og jo! Jeg gikk opp til 56, og jo! Jeg fant en traveler's backpack i en chest! Og jo! jeg er rested til lvl 57!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
På den lvlen hadde jeg 35g med den første charen og jeg tror jeg hadde enda litt mer på den nye hunteren min ( ble 36, er lvl 57 på en annen(main)) og jeg hadd akkurat råd :p Så lykke til! Det er ikke umulig og det går jo alltids ann å låne litt av en eller annen :)
 
Er 36 jeg også og har for tiden 50g, jeg vil ikke si at jeg ahr spart, er stadig på ah, men kanskje mitt funn av blues og mining/skinning har gjort susen... eller glem skinning, jeg har ikke oppgradert den nok til å en gang skinne dyr over lvl 20:p
 
Opprinnelig skrevet av Karl+12.07.2005, 03.30-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@12.07.2005, 02.25
Skaffer meg snart denne
Smekke på Crusador enchant på den, så snakker vi +300 strenght på chance on hit :djevel:

Redigert: Dette er frem til jeg får Arcanite reaper
241345​
Og hva er sjangsen for at BÅDE Chance on Hit OG crusader kommer samtidig? :)
241355​
[/b]
Faktisk ikke så værst. Hadde det ene polearm våpenet til paladinen på test realm. Og det har chance on hit: wound the target for 500-580 dmg eller no. + Seal of Command. Som er chance on hit: wound the target for as much as the weapon damage.
Og dette fikk jeg ganske mange ganger. :)

Og, Hakara! Hva er planene dine fremover? :confused:
 
det finnes en alliance Field marshal på dragonmaw, Gust.

det er vel rank 14, siden det finnes et par marshalls også, riches f.eks.
 
Grand marshall er det høyeste.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@12.07.2005, 05.29
Hvilken ny char har du startet da? Hadde ikke du en high lvl shaman?
241376​

Jo, jeg gikk lei shamanen, den er for tiden 53, har ikke spillt med den på mange maaaange uker... kanskje et par måneder egentlig... Så jeg tror jeg sliter litt med åp begynne å lære meg å kjenne en high level shaman igjen... Starta en gnome warrior på emereald dream, har også startet en orc hunter på Varsjh... den er for tiden bare lvl 18... Spiller på den serveren sammen med en del kamerater...