Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Har folk blitt enige (Er litt trøtt så følger ikke med) om hva folk skal spille på den nye serveren?
Synes da i det minste dere burde bli enige om en av sidene, det blir liksom litt dumt og spre seg på horde og alliance. I mine øyne i allefall.
 
Jeg blir gjerne med på og starte en ny char med Spillegal-folket, men foreløpig kommer jeg nok til å fokusere mest på karakteren jeg har nå ...
 
Hva om, vi setter opp en Poll, Horde eller Alliance, det som får flest stemmer går vi for, på en ny PvP server når det kommer.

Edit: Wow har låst seg helt nå, kan løpe rundt, ingen rører på seg, har vert sann lenge nå. *svømme til GM island*
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+06.08.2005, 23.49-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@06.08.2005, 23.31
Av en eller annen grunn føler jeg at horde appelerer til en del yngre folk enn alliance. TØFT! Slemme monstre er kule!1!!!!11

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å få horde-charsa over 20... høyeste er vel 16:/
248688​
Ikke glem "jeg skal være Legolas" gjengen og den berømte 14 år gamle loladin gjengen da....

Tror det er rimelig likt fordelt for å være ærlig.
[/b]
Jeg har sett så mange latterlige varianter av Legolas opp igjennom tiden, at det er rent deprimerende. 90% er hunters. Go figure.
 
Jeg spiller på Thunderhorn. Her har Night Elf hunter en stor inflasjon. Hadde ihvertfall rundt den tiden jeg var mellom lvl. 10 og 19. :svette:
 
Eh... Starta en Nelf Warrior for å sjekke om Seadog var pålogget. (Hadde ikke mye å gjøre :p). Der møtte jeg en ved navn Roguemaster, han ville være bestevennen min etter han spurte om jeg hadde andre chars, og jeg sa at jeg hadde en level 60 Hunter. Så lurte han på om jeg kunne levle en character for han, og om han kunne låne min.

*slette Warrior*
 
Jau .. jeg så en Shaman tape her nå. Og må si at dette er noe av det jævligste jeg har sett Jeg kan forstå hvorfor folk skriker ut at shaman er owerpowered, men han her. Var skummel dyktig ! (Og ja, han møtte noen *hoste* ikke fult så gode.

Shaman

Når vi først er igang, Lurtz tipsa meg om en skilled Paladin. Er sjeldent jeg ser en pala som faktisk kan spille sin class.

Paladin
Aner ikke om han har vist den her på forumet føre, hver gang jeg stikker innom her så har det gått 4-5 sider.

For øvrig, ble lvl 43 idag og har snart over 200 gull. =D

Fikk War axe og budet er sist jeg skjekket oppe i 123 gull. (buy out 150g)
 
Jeg tar shamans ganske lett 1vs1 ... De fleste vet bare hvor windfury, purge og frost shock knappene er. Azecon, en shaman på sylvanas, DER har du en utfordring, kan ikke tenke meg at noen kan klare å ta han.

I dag har det vært en god dag, har kjøpt epic mount til druiden, og fikk wildheart vest i ubrs (vant på en 60 roll over 2 andre), sitter igjen med 84 sølv og en god del gjeld, men det gjør ikke no, sålenge jeg kjører med stil :)
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.08.2005, 04.49
Jeg tar shamans ganske lett 1vs1 ... De fleste vet bare hvor windfury, purge og frost shock knappene er. Azecon, en shaman på sylvanas, DER har du en utfordring, kan ikke tenke meg at noen kan klare å ta han.

I dag har det vært en god dag, har kjøpt epic mount til druiden, og fikk wildheart vest i ubrs (vant på en 60 roll over 2 andre), sitter igjen med 84 sølv og en god del gjeld, men det gjør ikke no, sålenge jeg kjører med stil :)
248747​
Med hvilken char da ? :| Anyway, last ned viden du. :) Denne her bruker windfury skummelt. Drepte en lvl 60 mage på 2 sek. Tror han gjorde 2800 skade. (Hvor oft skjer det egentlig?)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er det bare meg som sliter med å få logget på? Kommer sånn realm suggestion greier og neten alle serverene er borte, inkludert den jeg bruker... :ehm...: