Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Mange av serverene er nede.

Duke: Jo, den paladin filmen har blitt postet før, OG han har gitt ut en film nr. 2. Her

Gah, tenker på å KANSKJE joine nye serveren, dwarf priest eller human rogue.
 
Jeg har den Duke :)

Shamanen bruker Windfury. Som gir det et extra angrep som altid critter på neste slag om jeg ikke tar feil (det er da 2 critts på engang), et vanlig AR critt er rundt 800, han proccer 2 ganger med windfury mot magen, det blir da 800 + 1000 + 800 + 1200 dmg. Dette kan man makse ut til 22% procc chance tror jeg, noe som er alt for mye i det hele tatt, windfury burde fjernes, da er jeg fornøyd med shamans generelt.

Og en ting til, hva er alt dette tullet til blizzard om at "spillet skal ikke være balansert 1vs1"? det er jo ikke på langt nær balasert i group pvp heller.
Jeg mener, se på racialene først:

Orc - 25% ressistance til stunn og fear, denne skal jeg love deg du merker i pvp.
Undead - WotF, behøver ikke å si mer.
Taurens - 0.5 sec cast stun om jeg ikke tar feil.
Trolls suger, ja.

Nelfs har shadowmeld, som er så og si ubrukelig i pvp
Humans er preception, hjelper bra mot rogues, men ikke no annent.
Gnomes er fin i tider, men ikke for alle klasser.
Dwarfs, altså, stoneform? Herregud.
 
Jeg skal joine uansett, og hadde tenkt å være mage, men nå ser det ut som om det ATTER EN GANG er mange andre som skal være akkuret det, ¨så da blir det kanskje warrior. Warrior får tross alt det råeste gearet i spillet :D

og da får Eivind Hide of the wild før alle andre :) i know he wants it.
 
:kos: Toz.

Jeg går human mage med tailoring - enchanting. Jeg satser på å bli main guild enchanter, de som bidrar, får såklart gratis enchant.
 
Jeg (om jeg velger warrior) går nok Blacksmithing, (og mining seff).
armorsmith, eller weaponsmith, (mace sword axe whatever) vet jeg ikke enda.
 
Om dere vil tjene penger, annbefaler jeg sterkt å gå mining. når du har 300 i skill, og kan mine acrane krystals og annent snaks som selger for 10g+ på ah blir det for penger.
 
Ahh ! Takk for linken Hidden Dragon. Og igjen for alt info om shamanen, jeg skulle likt å sett den paladinen duelle mot den shamanen der.

Taurens - 0.5 sec cast stun om jeg ikke tar feil.
0.5 sec cast og 2 sec stun ja.

MEN hahaha! Join twilight hammer horde tauron. Tror det er 40 lvl 1 her, alle mekker nye chars mens de venter. For noen folk as!!!
 
Jeg gleder meg virkelig til å sende en instant pyroblast i trynet på enhver troll jeg ser, gjerne med Arcane power også, da critter jeg 2700 med +magicdmg gear :)



Om det ikke kom klart nok frem: Alliance.
Edit: jeg vil gjerne ha en diskusjon anngående dette såklate "balserte" group pvp systemet til blizzard, synd Lurtz ikke er på =\
 
Opprinnelig skrevet av Duke@07.08.2005, 05.17
Ahh ! Takk for linken Hidden Dragon. Og igjen for alt info om shamanen, jeg skulle likt å sett den paladinen duelle mot den shamanen der.

Taurens - 0.5 sec cast stun om jeg ikke tar feil.
0.5 sec cast og 2 sec stun ja.

MEN hahaha! Join twilight hammer horde tauron. Tror det er 40 lvl 1 her, alle mekker nye chars mens de venter. For noen folk as!!!
248760​
Akkurat samme med alliance på the maelstrom.
 
Jeg slenger meg på, men vil være horde, selv om jeg digger alliance mye mer. :)

Og som vanlig så tar jeg mage. (tror jeg har 8 mage char nå)

, gjerne med Arcane power også
Du burdte heller satse på critt basert fire, med et par 1-2% critt gear også så kan du få fire critt opp til 20 % ++

incinerate 2/2= 4% på fireblast og scorch
Critical mass 3/3 = 6% på all fire
Arcane Instability : 3% på alt

Så i tillegg til 3.5% på intellect, og 4-8% critt om du bare prøver å skaffe critt gear. Da snakker vi =D

Edit : Men arcane power ser så evig fett ut! Men så har vi det at priest kan dispelle det. :confused: Som shadowform, er hypp på priest kun takket være shadowform.
 
Nå har jeg vært mage siden betean og er ikke lei. :confused: Uff, er så hypp på å teste noe annet. Men klarer ikke, elsker mage for mye.
 
Duke, gjør du alt riktig rekker han ikke å dispelle før han ligger om på bakken :)


(Dette går for alle klasser, ALDRI undervurder en mage, ikke engang om han har 1k mana igjen)
 
Eid.

Dumme karl! slett posten din og lag den samme under min plz.