Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Takker :kos:
 
Ingen som gratset meg på min epic, jeg ble 60 etter Crizpy og fikk den før zomfg! :(
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.08.2005, 18.29
Lurtz, takk for shamanupdatenm jeg tok det mest etter det jeg trodde selv. Jeg synes fortsatt windfury er en smule for bra. Å går satt jeg med en ganske grukbar shaman på vt, v duelerte litt, testet ting etc. Etterhvert skulle vi teste windfury o.l, han begynner å slå på meg, trerdje slaget går han inn i noe som minnnen meg om Kazzaks supreme mode, jeg har 10% hp igjen uten å få regert. Hva som skjedde er jeg ikke sikker på, men jeg vill tro at jeg ble truffet av en mavvsiv critt, da han tok nesten 70% av hpen min (5900 i bear, ingen kommernater takk).

I dag fikk jeg også endelig skaffet meg Cape of the exile, som er reward fra quest linen til Tirion fordring. :)
248922​
Kan være enig med deg. Men ikke fjern windfury, men attack power bonusen kan ta litt av enkelte ganger. Jeg dealer med shamans med min level 40 priest under normale omstendigheter, men det har også skjedd at det bare sier "WTFPWN" og så er jeg dø på en windfury...Summert opp, det er vanskelig å balansere chance on hit ting, for jeg gir egentlig pent faen i om det ikke skjedde i de 5 andre kampene når det skjer mot meg. Verste er jo når vi får dobbel WF proc....
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.08.2005, 19.36
Ingen som gratset meg på min epic, jeg ble 60 etter Crizpy og fikk den før zomfg! :(
248969​
Ble ikke du 60 for lenge sida? :blunk:
Uansett: gratulerer! :tommelopp:
 
Jeg har da mer enn en lvl 60 char, ekke helt noob heller =D
 
Lolpatrol. ur z0 pro pro lollollol kkk gratz.


Noe sånt du var ute etter?
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.08.2005, 19.48
Jeg har da mer enn en lvl 60 char, ekke helt noob heller =D
248975​
Quality over quantity
 
Meh, jeg hadde* Magen min er jo slettet :(


:kose: @ kozeloz
 
Men noen game hunteren min ffs :p

K, hva vil dere ha? :p
Skal jeg sende dere spenn?
By dere på middag på neste Spillegal treff?
Hvis dere tilfeldigvis har en char på BB, Alliance, kan dere få gull for den del...

WTB PowerLeveling..

Jeg er ikke hjemme på en uke :p
 
Dine? Har du laget dem?
 
Nei :D


"mine" som I at jeg hadde rota dem bort på en ekstern harddisk, men nå fant jeg de igjen. Jeg bruker faktisk så og si samme taktikk og samme talents build som Atmas (Arcane fury).
 
Der var jeg med på å starten en egen level 60 guild. Fiksa 23 spillere allerede i kveld. En god del 1337's fra eksguilden min. Allerede 1 priest og 2 druids.
Kommer til å ta av. I morra er det ubrs helt frem til å jeg får Valor shoulders, så skal jeg være MT frem til vi får en som er warrior som ikke er pvp-specca, med i guilden.

Hadde foresten et crit på 3400+ på en rogue
 
Hadde det gøy i STV i dag med en warrior, holdte på å le meg ihjel.

Jeg og warrior kompisen min skulle ta kista sammen med noen andre, vi fikk den, og litt senere står han og jeg uttafor arenaen, plutselig angriper en rogue han ... Og det var det.

Vi fortsetter og snakke mens roguen jobber på. Etterhvert som warrioren fikk fullt med rage, executer han roguen (eller hva faen det angrepet som går på rage heter) og han dør på ca. 2 slag. :)

Er foressten 100% sikker på character nå, Human Mage - Tailoring / Enchanting (Mooncloth robe ftw)
 
Bwahaha! Logga på med Brusk, hadde vist vunnet Guild Lotto denne gangen (alle sender in 2.5g til GMen, det blir trekt en person som får alle pengene). Og denne gangen var det faen med på 100g!!
Da var det rett ned til Sen'Jin village og, Tada!


Epix!
 
Det ser jo ikke ut som en epic mount engang ...


Trolls, ÆSJ.