Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

nå må dere for all del ikke glemme den beste :D

Hunters - The rogues dont even fight hunters hunters just feign death and kill themselves. i once saw a hunter try and aim shot a rogue and the rogue grabbed the bullet out of the air and ate it and said "FOOLISH NOOB HUNTER I R ROGUE HERE ME ROAR" then he owned the hunter with crippling posion that made the hunter move so slow that he moved backwards.

:ler:

Edit: :flau: så at Kozeloz allerede hadde tatt den med
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@08.08.2005, 03.21
Jeg har nettopp stått opp! :trollmann:


WoW ødelegger døgnrytmene min  :(
249144​
Haha så jævlig bra...



Hvordan er den andre vidden til Jamaz egentlig? Den etter Devotion... Som jeg og Lurtz har diskutert langt om lenge, hehe

Ingen som vil powerlevle meg litt? :( Det er snakk om low lvl char :p
 
Hva er det med folk og epic mount? det er jo så noobt og skaffe epic mount med en gang man blir 60!! Bruk heller penga på nice equipment!
 
Meh, vil heller ha epic mount og vente på min tur til å dra til MC/BWL. Ikke stort med "Nice equipment" på AH på sylvanas heller, meste av det bra shizzle dropper i MC/BWL/Onyxia. Eller epic questet.
 
Penger? På equip? RILI!?!?!
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@08.08.2005, 14.23
Andre filmen heter fantasicm tror jeg, og jeg har linket til den om du bare blar litt bakover.

og >>>>HER<<<< linker jeg igjen.
249232​
Jeg spurte om den var bra, jeg sitter på en crap PC som så vidt kan klare å skrive denna posten :p Så jeg lurte på hvordan vidden var iforhold til den gamle, jeg likte den forrige vidden veldig!
 
Montana, det er bare melee classes som må sløse bort penger på equiptment. Hva skal jeg kjøpe equiptment for? Ikke faen om jeg betaler 1k g for en brightwood staff når jeg får en med bittelitt mindre int i lbrs gratis.

eneste jeg trenger penger til i resten av spillet så og si nå, er repairs, flights, og hide of the wild når noen kan lage den.
 
nå er jeg så sinnsykt i tvil her!
jeg har en lvl 51 paladin og for øyeblikket har jeg 200+ i Blacksmithing og satser på å bli en Hammersmith i fremtiden.
men etter å ha sett den Paladin PvP videoen så har jeg så sinnsykt lyst til å bytte til engeneering.
granater og slikt fiksfakseri frister veeeldig :usikker:
grunnen til at jeg opprinnelig hadde lyst til å bli hammersmith er jo pga Sulfuron Hammer som kan videreutvikles til Sulfuras, Hand of Ragnaros, men det hadde jo tatt meg ca 1 år med MC runs til å klare å fullføre.

noen forslag om hva jeg skal gjøre?
 
Lykke til med å få tak i oppskriften til ragnaros hammern. det er så og si umulig. Er rundt 10 stykker som har den, og 3/4 som kan lage den.
 
Gah, nå sitter jeg i gnomeregan med værste noobgruppa med warrioren min, og tenker over at vet faen ikke om jeg orker alt dette igjen med en ny char.

får se.

Wipe igjen så da bare stakk jeg, faen meg siste gang jeg gidder å dra med meg en hunter i et instance, de er så jævlig ubrukelige.
 
Det er vel ingen som vet sånn ca når de nye serverne kommer? jeg trenger det sårt. stod 10 timer i AV Queue i går!! 10 timer! før jeg la meg
 
Er ikke ragnaros hammern recipe dropp fra Ragnaros da? :)

Og jo, i 5 man er hunters ganske ubrukelige, de kan gjøre ranged dmg ja, det kan en mage også, og de kan AoE mobs. peten kan IKKE tanke, det er bare tull, skal peten tanke kunne like sågodt en rogue ha tanket.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@08.08.2005, 18.12
Er ikke ragnaros hammern recipe dropp fra Ragnaros da? :)
249333​
Nei.

For å få Sulfuras, the hand of Ragnaros må du ha 2 ting. Eye of Sulfuras og Sulfuron Hammer. Øye dropper fra Ragnaros, hammeren lages med Blacksmithing. Plans for den får du ved å bli Exhalted med Thorium Brotherhood.
 
Da var det øyet da, fortsatt vannskelig å få tak i.