Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Du får dem tilbake i løpet av noen dager, har allerede 75 g :)¨


Fortjener ikke jeg en "grats" fra alle på forumet? hva med crizpy! Nei, men det er jo Karl!
 
Jeg synes du burde slutte med den fiendtlige holdningen din og ikke ta alt for alvorlig.
 
Gratulerer Karl!
Når jeg ser hvordan epicen din ser ut, er jeg glad jeg har kodo :D
 
Neidu, den var slem.

Selv har jeg ikke sovet sist natt, så jeg må nesten legge meg snart, venter på det at trøttheten skal slå inn igjen.
 
Eneste som kan måle seg med kodoen, er frostwolf mounten.
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen...Taurens er det barskeste som er. Orc på andreplass.
 
Alle andre har Orange Raptor, så det ble Blue på meg. Gir jo en lang faen i hvordan den ser ut, så lenge den går 100%. =D

Og Takk. :) /bow

Feira Epic mounten min med en runde i WG, det var faktisk ganske gjevnt, var mye morsomere å spille da.
 
Jeg dro 10k honor på en time spilling WSG :ler:
 
Liker ikke kodo mounten, alt for stor og stygg, blir "bilsyk" av å styre den. Night elf, gnome og undeads har imo de kuleste epic mountene. Humans og trolls har de styggeste.

EDIT: Her har dere et bilde av meg som nettopp har hosta ut min første mooncloth (ja jeg har vært lat), og har dere noengang sett en så glad night elf?

 
Enda engang har jeg "Ombestemt" meg litt, jeg lager en gnom mage, da jeg satt og tenkte over hvor jævlig dårlig fysikken til human male er, hvor teit det er å spille female char, og hvor kjedelige mountene dems er.
 
Jeg har planer om å bli Exalted med Stormwind etterhvert. Night Elf på hest må eie litt. Eller kanskje IF, så jeg kan få en geit. Frustrerer meg at kun gnomes og dwarves kan få Mechastrider. :(
 
Best.Post.Ever

Uendelig genialt! :ler:


Druids - the rogue just runs the kitty or bear over and gives them to a foreigner and the foreigner is all like "ooo look we have dinner and tonight we eat like kings!" then the rogue laughs and is all like "stupid noob druid i r rogue i own you!"

Hunters - The rogues dont even fight hunters hunters just feign death and kill themselves. i once saw a hunter try and aim shot a rogue and the rogue grabbed the bullet out of the air and ate it and said "FOOLISH NOOB HUNTER I R ROGUE HERE ME ROAR" then he owned the hunter with crippling posion that made the hunter move so slow that he moved backwards.
 
Warrior: The rogue stealths. The rogue is so uuber he doenst even use weapons he just stealths. THe rogue sneaks up on the warrior and grabs his weapons and is all like "oooo like mr. tank i got your weapons what you gonna do now?" then the warrior swings and the rogue dodges and then the warrior hits the overpower button and the rogue hits the I-Win eviserate button and the warrior explodes and his account is deleted, a angel looses its wings, and another rapper deciedes to make a movie!


ANd i need plate armor because a warrior actually hit me one time and i was all like "Dude i'm wearing leather its a !&$%ing game that $!@% hurt" and he was all like "Sorry dude" and i was all like "EVISERATE OWNAGE"


:ler: :ler:
 
Jeg elsker Roguer :djevel: