Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nja, ikke egentlig, er du i en guild som farmer Ragnaros, og har noe forjævlig med penger skaffer du deg denne uten problemer.

Det du trenger for å lage den.
8x Sulfuron Ingot
20x Dark Iron Bar
50x Arcanite Bar
25x Essence of Fire
10x Blood of the Mountain
10x Lava Core
10x Fiery Core
:)
 
Nja, ikke egentlig, er du i en guild som farmer Ragnaros, og har noe forjævlig med penger skaffer du deg denne uten problemer.

Sist jeg sjekket var det ikke alle som gjorde det. Og slutt med "Det er lett OM" hadde det vært lett hadde alle løpt rundt med den.
 
De FLESTE store guildsa (du vet ... de som pwner BWL og tar Ragnaros først på serveren og sånn) har bare 1 som har den hammeren. Den er LANGT ifra lett å få tak i.
Er det noen på horde-siden som har den på BB, Karl? Refusion kanskje?
 
Refusion har akkurat begynt og ta Ragnaros, først så my øyet droppe, så må det MYE farming til. Så nei, tror ikke noen på Horde har den enda.

Jeg er ikke sikker, men er det ikke noen på Alliance som har Sulfuron Hammer?
 
Tror ikke noen på alliance har den heller, siden så vidt jeg vet er Refusion det eneste guildet på BB som har tatt Ragnaros, så jeg trodde kanskje de hadde en hammer eller fem siden det er så lett å få tak i den? :rulleøyne:

Neida. Fury fikk seg jo sin første hammer for ikke så lenge siden. De er rimelig pro, og har bare en.
 
Men øøh, det er jo lett da ... >_<
 
Vanskelig i WoW - Tidskrevende, selv en 10 år gammel drittunge kan farme til Sulfuron Hammer, så lenge han har tid.

Sikkert på jeg har hørt "OMG han har Ragnaros Hammer'n LØP" et par ganger, men siden ingen på Alliance har tatt Ragnaros enda, så må det vell være Sulfuron Hammer, siden den og Sulfaras har ganske likt design, tror jeg.
 
:ler: "OMG Ragnaros!!! LØP!!!" Haha. Bare zerg ham da, ekke det dere horde evil doers gjør uansett? =D
Regner med å bruke litt DKP (som i alt :p) på Bloodfang-hood i morgen, siden det alltid dropper fra Onyxia uansett har jeg hørt (rykter er alltid sanne!) så nå får Blizzard skjerpe seg og fikse det designet for lolpatrols skyld! :/

Harbingers of Death tok Ragnaros for første gang i går .. eller forgårs ... eller noe. Jeg husker dårlig. =( Slutt å kall serveren vår dårlig, Eivind! Teiten.
 
Herregud, kan du gi deg? Hammer er vannskelig å få tak i, det er ikke vits å si noe annent.

Har virkelig ingen tatt ragnaros på alliance på burning blade? Vi tar han jo snart på Sylvanas ...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Toz@08.08.2005, 19.10
I går fikk første person på Burning Legion Hammeren, og den ble sløst bort på en Pala  >_<
249356​
Skulle likt å se den hammeren critte, procce og procce SotC samtidig....Det hadde nok blitt stygt.
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@08.08.2005, 22.49
Til de som er intressert i og være horde på nye rp pvp serveren her:

Linkz


Obs Troll only :D
249391​
så jo ganske artig ut, men voldsomt strenge regler da. vet ikke om jeg hadde klart å følge de til punkt og prikke. :ehm...:
 
Ban please.

Skjønner ikke hvordan folk takler å være troll, de løper stygt, de er stygge, de ser ikke bra ut i noe gear, og de prater stygt...!?
 
Noen som kan fortelle meg hva Moden som lar deg se cooldownen på spells/abilites på selve ikonet, på hotbaren, heter? Den viser cooldownen i store tall. Husker den var med i ultmate UI, men jeg orker ikke å laste ned den.


Edit: Nevermind, fant den.
 
Jeg har de fleste av videoene hennes på maskina:D Det blir for det meste "mute n' watch":D