Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

... right. Patch-notes er forøvrig rett rundt hjørnet nå, så kommer Test Serveren sannsynligvis neste uke? Woojeh.
Den teite BG-en der er visstnok 15-mann. Jeg er fortsatt sinna fordi det ikke finnes en 5-manns Battleground. =(
 
Alright! Warrior var egentlig jævlig artig, min lvl 32 warrior eide i WSG mot lvl 40 folk :> 500 heroic strike crit på en lvl 40 rogue? Jatakk :>
 
Spiller på sånn der dritt jeg fikk av en kompis (10 dager gratis) og nå har tiden gått ut.... det står at jeg må kjøpe mer tid? Åssen gjør man det?
Bare kjøp spillet selv, så skriver du inn "koden" som ligger under CD 3.


Edit: Feil quote. :svette:
 
Fant 2 arcane crystals i den samma Rich thorium vein greia
hurra.
Nå wiper we hele tida i lbrs, fordi gruppa er noob :/
Hvorfor skriver jeg dette...
:(
 
Fikk endelig whirlwind axe idag, takket være eivind! :D , så da var det rett til stv for å drepe hordies :> Tok mange hunters, en del mages og VELDIG mange rogues , ikke hatt det så artig på lenge, drepe rogues må være noe av det beste i spillet.

Var en rogue som prøvde 7 ganger, ja, 7 ganger :eek: Og ble drept hver gang, selv om jeg drev med en mob og hadde 50% 2 av gangene, vanlig slag critter faen meg 400 + , er jo vanvittig, og runder av med en fin execute på 640 :>



Bare lvl 32 btw :<
 
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@09.08.2005, 18.40
Spiller på sånn der dritt jeg fikk av en kompis (10 dager gratis) og nå har tiden gått ut.... det står at jeg må kjøpe mer tid? Åssen gjør man det?
249588​
Du må kjøpe spillet orginalt i butikken som resten av oss.
så må du skrive inn serie-koden som følger med og i tilegg registrere en betalings måte på din kontobehandlings side på nettet.
enten kredittkort elller et såkalt pay-card som fungerer nesten på samme måte som kontantkort, men varer i 2 hele måneder.

det skulle vel være nok til hjelp :)
 
Opprinnelig skrevet av Karl+09.08.2005, 20.58-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@09.08.2005, 17.05
... right. Patch-notes er forøvrig rett rundt hjørnet nå, så kommer Test Serveren sannsynligvis neste uke? Woojeh.
Den teite BG-en der er visstnok 15-mann. Jeg er fortsatt sinna fordi det ikke finnes en 5-manns Battleground. =(
249558​
Bare kjøp spillet selv, så skriver du inn "koden" som ligger under CD 3.
249614​
[/b]
OK!! :ler: Erre sånn derr stratesji ellr?
 
Hei hå¨hei hå Jarlaxle vant en Bloodfang hood. Hei hå hei hå looting bug\release bug For the fucking win. Hei hå hei hå, vet du hva, Blizzard, DRA TIL HELVETE.

Faens ubrukelige fitter som har visst om dette for evig. Hei h¨hei h¨... bloodfang ftw. Hei hå hei hå, håper jeg ikke dør neste gang. \m/

 
Å. Ingenting spesielt. Vi drepte Onyxia. Og jeg måtte release. Hei hå. Blizzard er teit.
 
Ca. hele raidet døde. MEN, vi tok henne på andre forsøk. Jeg satt og håpa på at vi skulle wipe når jeg releasa ...
 
Søk litt på diverse WoW-fora så finner du sikkert nok whine om dette ...
 
Funker vel på US-fora? Samma faen. Bryr meg egentlig ikke. Er bare jævlig irritert for at det må være sånn. Hadde jeg bare overlevd 30 sekunder ekstra, hadde jeg fått hooden. Burde kanskje brukt healing potionen ... møkk.