Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Dreadmist mask ftw!

Hakara, tror ikke jeg kan finne party hos Sanctuary folk lenger XD
 
Vel, ja og nei.

Vi hadde ingen warlocks, jeg sier at capen er grei for MC og andre instancer, noe det er. Magen svarer "ok"
så står vi stille, så sier en i party, som er i guilden min, "roll guys so we can get this over with" Jeg roller 90, han 70.

Han klikka fullstending, og betalte til og med lvl 20 for å flame meg, men /ignore er min venn. Mangler bare 2 set deler + 150 armor ringene mine, så trenger jeg ikke flere instance grupper uansett. Vurderer sterkt å bli med i en pvp guild når jeg er ferdig, siden jeg skal lvle opp en ny char uansett.
 
nefr
nrefer
enefre

ress plx : D: D: D
Kult å gjøre ... 500 skade på ... hvert eneste slag da ... :usikker:
 
Drev å farma litt drager i Burning steps for morro skyld.
Med sunder armor, enrage, battle shout og crusader, gjorde jeg 700skade pr slag ^^
Dette var mot level 55 eliter.
Største crittet jeg har hatt, er på 3546.

Ubrukelig info, men følte for å skrive noe...
 
Så du ... eier han der med den beste øksa i spillet ... eller ... hva er det du prøver å si? :ler:
 
Råeste er helt klart når warrioren dakser 3 stykker på engang, jeg fikk virkelig øynene opp for GODE warriors.
 
Minner meg om en gang jeg drepte en gjeng som drev å sloss mot noen eliter i hartglen.
Så ressa de..var vel fire stykk
Og de angrep meg med cia halv hp hver...da var det bare 2 whirlwinds, og alle var døde..etter det, ressa de full hp, og corpscampa meg i en et kvarter. :mad:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@09.08.2005, 11.40
Så du ... eier han der med den beste øksa i spillet ... eller ... hva er det du prøver å si? :ler:
249486​
Hehe, nei, jeg bare måtte skrive noe mens jeg spiste frokost.
BTW

Beste cittet hittil :D
 
Du kan ikke vente til US eller EU slipper informasjonen, du må være udugelig og linke til korea?
 
Udugelig? Dette er siste nytt, hot som det er klarer ikke US eller EU å følge med, jeg er først ut :p
 
Topp