Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

MUHAHAHAHA!
Endelig skjer det noe med Paladin klassen!
vi får en ny skill i neste patch!

I <3 Hammer of Wrath

Opprinnelig skrevet av Eyonix på det Amerikanskje WoW forumet
Please be aware that what's listed below applies to the final rank of the spell - available at level 60.

# Damage 504-556
# Mana 425mana
# Cast 1second
# Cooldown 6seconds
# Range 30yards
:sikle:

nå skal det bli slutt på teite, teite Shamans som prøver å stikke av i sin teite, teite ghost wolf form. Frykt eder!
 
Faktisk så whiner mange paladins i USA på det der. Ubrukelig fjotter hele gjengen. Bortskjemt møkkaklasse full av drittunger.

g'day chaps.
I got the bestest story everest:

"Hi, z0mg Bloodfang Hood. SWEET!"
"z0mg, I died!"
"Hi, I am evil blizzard man. No epix for you!"
"lolpatrol?? ... ?"
"hahahahha!"
"WTF?"
*heartstoen*

Jeg skal være bitter .... i ... noen dager till. Iallfall to.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@09.08.2005, 21.42
Fikk endelig whirlwind axe idag, takket være eivind! :D , så  da var det rett til stv for å drepe hordies :> Tok mange hunters, en del mages og VELDIG mange rogues , ikke hatt det så artig på lenge, drepe rogues må være noe av det beste i spillet.

Var en rogue som prøvde 7 ganger, ja, 7 ganger :eek: Og ble drept hver gang, selv om jeg drev med en mob og hadde 50% 2 av gangene, vanlig slag critter faen meg 400 + , er jo vanvittig, og runder av med en fin execute på 640 :>

Bare lvl 32 btw :<
249628​
fint når de dodger også :D en liten overpower gjør som regel susen (håper du er arms-specca så du har improved overpower :p)
 
Jeg hater drittUBRS.
Dropper faen meg aldri en jævla valorbit der
 
Da fikk vi Smoking heart of the mountain, Hammer of the grand crusader, og Wildheart Kilt (5/8) i dag :D (er for trøtt til å linke)
jeg klarte også å soloe en lvl 60 Elite (Volchan)
nå er jeg trøtt. God natt.
 
Noen som kan lage en liste over hvilke levler man bør være før man tar de forskjellige instancene?