Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jævla fitte ninja horer!!
Jeg sloss mot 5 mobs med retaliation og hele pakka, mens den jævla Blanny roguen looter den rike thorium greia.
Helvete, skulle jeg ønske jeg hadde en Human warrior, så jeg kunne eid rogueræva hans. :djevel:
 
Haha stupid tank guy I got your weapons what you gonna do! hahahah
 
Beat you to death
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@12.08.2005, 16.43
:confused:


Hvertfall, nå går jeg for å pante flasker som har ligget rundt i 4-5 uker... GL HF TY.
250628​
Hvorfor skal du ikke spille i dag egentlig?
Jeg stor-koser meg på Gnome warrior nå , akkurat dinga 26.. Er så tøft :D :djevel: :ler:
 
Faen i helvete.

New PvP Realm Next Week!
Thundgot & Aeus, 12/08/2005
To accommodate for the increased number of players, we plan to open a new English PvP realm, Haumarush, as well as a new German PvP realm, Terrodar, during the weekly maintenance on Wednesday August 17th.

Haumarush will be a "fresh" realm, meaning there will be no character migration involved. New players are encouraged to create new characters on this realm. May our paths cross in Azeroth!


FOR TIDLIG !! :(
 
Hvem skal vi spille på, 'a?
 
Vel, om du tenker på server, så er det bare én... om du ikke vil spille på tysk pvp servers?


Tenker på å kjøre




Muligens.

EDIT: til de som ikke skjønte hvilken class det var snakk om.

 
Jeg tviholder meg til Alliance regner jeg med... Hvis ikke noen kan lure meg til å lære starten osv. på Horde... Synes den var rotete... men det er sikkert bare min mening da..
 
Står vel mellom;

Female NELF Hunter
Male Tauren Hunter


Noen som kan noen pointers på hvordan jeg skal oppføre meg med de forskjellige? :S
Kanskje det gjør valget mitt lettere, skal spille skikkelig rp
 
Så da sliter du med Female Nelf hunter ?