Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Med female nelf hunter må du kle deg naken og danse, pluss at du må si til alle drops: "that's hunter gear for sure!"

Med Male tauren hunter(har tauren hunters btw?) må du skrive /moo hele tida, pluss at du må si til alle drops: "that's hunter gear for sure!"

Ja, taurens har hunter, er bare utrolig få av de som jeg har sett...
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@12.08.2005, 20.09
Med female nelf hunter må du kle deg naken og danse, pluss at du må si til alle drops: "that's hunter gear for sure!"

Med Male tauren hunter(har tauren hunters btw?) må du skrive /moo hele tida, pluss at du må si til alle drops: "that's hunter gear for sure!"

Ja, taurens har hunter, er bare utrolig få av de som jeg har sett...
250767​
"That´s a hunter gear for sure!" er jo omtrent grunnen til jeg skal hunter :p
 
Og ja karl, westfall er bedre enn barrens, for der skal du bare være 4 lvls før du fortsetter til loch modan (eventuelt darkshore) og så avslutter noen quests i westfall igjen... Barrens er hva? 20 lvls? Alt er også mye mer samlet i westfall, ikke like langt og spredt som i barrens.
 
Få så mange spillegalfolk til å starte horde, jeg skal nemmelig starte alliance.
så vær gang jeg eier ræva deres i STV ( i starten såklart), kan dere dra hit og klage.

Starter enten human eller gnome mage, jeg er litt usikker.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.08.2005, 21.08
Få så mange spillegalfolk til å starte horde, jeg skal nemmelig starte alliance.
så vær gang jeg eier ræva deres i STV ( i starten såklart), kan dere dra hit og klage.

Starter enten human eller gnome mage, jeg er litt usikker.
250784​
Avtale. :)

Og Hakara, man kan dra opp til Stonelaton som level 17.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Nok en gang droppet Flurry axe !

Så nå KAN jeg dual wielde den (sikler litt ved tanken...) eller selge den å fortsette å bruke skjold/F-Axe. Er usikker. :( Kunne vært flott å fått alt gullet slik at jeg kan kjøpe meg bedre armor osv. Dual wield ville også vært flott, men trenger en warrior igrunn det? Spesielt med tanle på Instancer...
 
Hvilken levle er dette snakk om?

Redigert: som sagt, er duel wield ubrukelig drit.
 
Ettersom jeg har forstått, funker dual wield bare på mobs og den slags shit. PvP og slikt er 2h en sikker vinner ^^,
 
Opprinnelig skrevet av Inline@13.08.2005, 00.19
Ettersom jeg har forstått, funker dual wield bare på mobs og den slags shit. PvP og slikt er 2h en sikker vinner ^^,
250840​
Velding korrekt.
På mobs som er lavere enn deg selv, funker duel wield greit.
For det våpenet du har i off-hand dogder såpass mye så du får en del overpower, pluss at det er en helvetes ragegenerator.

I PVP er 2-hand en sikker vinner.
Med ice-spearet mitt, dreper jeg roguer med 3 hit :D

Å få solgt en epic øks rund level 40, er faen ikke lett...Akuratt på mount-levelen og greier.