Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Crizpy+13.08.2005, 01.49-->
<!--QuoteBegin-Inline
@13.08.2005, 00.19
Ettersom jeg har forstått, funker dual wield bare på mobs og den slags shit. PvP og slikt er 2h en sikker vinner ^^,
250840​
Med ice-spearet mitt, dreper jeg roguer med 3 hit :D
250858​
[/b]
Nref!

Nå har alle som kan enten Ice-spearfaenskapet eller Ustoppelige skiten! For bra, for enkelt å få!

nref!!

Edit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post587628
=D
 
Spilte bare halvtme idag, så ble jeg nivert på fest, som ikke var Lan!

Fikk "lead singr" på "sk9r boy" , mn sang så evig drlig.

Gleder meg til å starte kua mi på lnsdag. :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hakara er en full ape i dag og jeg eier i BG. Spilte en del rundermed eivind som var flink til å hente flagget. Selv holdt jeg flagget med selskap og plantet traps og tracka evt. bæsje-hordies. Masse ære til meg :D
 
Opprinnelig skrevet av Karl@13.08.2005, 02.18
Nref!

Nå har alle som kan enten Ice-spearfaenskapet eller Ustoppelige skiten! For bra, for enkelt å få!

nref!!

Edit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post587628
=D
250873​
Bah.. hater den ustoppelige macen.. alle paladinene har den.. også har de lightforse drit.. ser så stygt ut. blæh. Så hater jeg at alle har ice barbed spear. samme som jeg har vett. Hvær gang i BG så er det en jalla level 51 som absolutt griner over at han har lyst å ta Korrak. onger.

er møkktrøtt etter å gjort sunken med 4 stk i party å blei wipa på siste dragen pga jeg glømte noen adds.. bah... sorry for skrivefeil *legge meg*

/yawn
 
Opprinnelig skrevet av Inline+13.08.2005, 05.29-->
<!--QuoteBegin-Karl
@13.08.2005, 02.18
Nref!

Nå har alle som kan enten Ice-spearfaenskapet eller Ustoppelige skiten! For bra, for enkelt å få!

nref!!

Edit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post587628
=D
250873​
. Hvær gang i BG så er det en jalla level 51 som absolutt griner over at han har lyst å ta Korrak. onger.
/yawn
250895​
[/b]
Er det egentlig så rart?
Husker jeg var i raid der på level 55...Så bare skrek jeg "WE'RE KILLING KORRAK, HELP OUT, FOR GREAT JUSTICE" eller noe i den duren. Så brått var han død gitt :D
Det er så 'uberfett.
Den unstopable force, eller hva faen den heter, er det en del som går med ja...Er vel ikke det beste for en warrior, men har du 5 points i axe spec., har du 5% kjangs for å stunne motstanderen i 3 sek. Ikke like bra som Øks eller polearm..men hvis du møter på en rogue, critter du jo uansett :D

Satt og sikla på noen Artifact som GM'er bruker...jeg er sikker på at de har en slags bot som sender copy\pasta meldinger på samma faen hva vi rapporterer, mens de tar ned ragnaros med 5 man.
Ring og one-hand
 
Det er den nye looken for Bloodfang, men er ikke in-game ennå ... :usikker:
 
Nefr!

Uansett, den ringen, om dere ser litt nøyere på navnet oppdager dere noe morsomt, muligens koreanskt, teit og ikke minst falskt.
 
Er jeg heldig dropper hode-delen av det settet igjen i morgen. Og at jeg ikke er død da ... og ... vinner ... det hadde vært kos.
 
Den var fet... Men jeg skulle gjerne hatt noe lignende til warrior også... Alle armorene skal likso se så snille ut... Hvertfall Warrior sin, valor er stygt... Greit, might settet er power badass, men skulle gjerne hatt noen flere rare sets som var like bra som valor, og litt mer badass...

En orc i skinnende rustning du liksom!
 
Valor er har jo det feteste utseende i hele spillet...synes hvertfall jeg.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
De andre tier 2 epic settene får også oppdatert art i 1.7. Blir spennende å se hvordan de ser ut, jeg forventer at de virkelig har tatt av når de har designet de. Bloodfang ser badass ut, jeg forventer tilsvarende på alle de andre.