Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Greit valor se grei ut på alliance, men er det ikke litt rart at orcer går i slikt? eller all horde for den saks skyld, jeg er mer fan av badass ting, gear som ser skikklig slemt ut... Skulle gjerne hatt noe på horde sida soim var tilsvarende imperial settet, kanskje settet som vektene i orgrimmar har...
 
Bloodfang ser badass ut, men Nightslayer ser møkk ut ... go figure. :(
Egentlig er det vel bare shoulders som ødelegger alt ...
 
Slik skal visstnok Stormrage se ut i 1.7:


Merkelig nok har jeg kun sett Stormrage og Bloodfang av Tier2 settene. lurer veldig på hvordan de andre skal se ut.
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@13.08.2005, 16.30
Greit valor se grei ut på alliance, men er det ikke litt rart at orcer går i slikt? eller all horde for den saks skyld, jeg er mer fan av badass ting, gear som ser skikklig slemt ut... Skulle gjerne hatt noe på horde sida soim var tilsvarende imperial settet, kanskje settet som vektene i orgrimmar har...
250994​
Jeg synes hvertfall valor kler taurens jævlig bra.
menmen..smaken er som baken.
Det verste jeg ser, er paladin med valor...
 
Det er vel kanskje bare jeg som ikke liker sølv og gullfarger... Vil ha en barsk og brutal warrior... Dystre farger, PHEAR ME!
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@13.08.2005, 18.21
Slik skal visstnok Stormrage se ut i 1.7:


Merkelig nok har jeg kun sett Stormrage og Bloodfang av Tier2 settene. lurer veldig på hvordan de andre skal se ut.
251003​
Jeg trodde Stormrage så slik ut nå? Hmm. I Model-viewer ser den iallfall slik ut, men Bloodfang er samme gamle Red Shadowcraft.

Kreatur: Det er nok bare gothen i deg som syter. Du skulle valgt rogue. :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ehm, nå fant jeg et dyr i Burning Steppes som het Brokentooth (ikke noe mellomrom) Denne skal temmes! Sto ikke noe om den på Thott heller... Ganske rart, ser ut som Broken Tooth og. Nei det var ikke pettet til en annen hunter.

Seff er det ikke noen stable master i nærheten >_<
 
Om de forandrer Stormrage settet blir jeg glad. Det ser helt forjævlig ut. Samme gjør Cenarion.

Niggerpaladin stjal Hammer of the grand crusader i dag, som jeg har gjort ca. 20 strat runs uten å se droppe, så min generelle mening om WoW, sammhold, guilden method, og paladins generelt er ganske lav.
 
AOE fear and book farming i DM FTW!!
 
Nå virker det som Dire maul har hengt seg...
Skulle loade instance, så rører ikke den loade-baren på seg.

Logger inn, og det samma skjer. Få'kke spellt"!
 
Kanskje instance serveren er nede? =O
 
Andre får logga inn. jeg fikk logga inn en gang, resatte og skulle inn igjen, så fucka det faen meg igjen.
 
eeh... har vært borte noen dager på fjellhytta, så er litt lite oppdatert, men så vidt jeg forstår skal det spilles horde på den nye servern nå? :blunk:
var det ikke folk som sa at "blir det horde, så spiller ikke jeg osv"? :ehm...:

jaja, jeg er med uansett. UD Priest på meg. HATER startplassen til UD, så stikker vel til durotar med en gang :)
 
Mulgore er det koseligste :D