Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Alice+15.08.2005, 12.29-->
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@15.08.2005, 00.18
<!--QuoteBegin-Alice
@14.08.2005, 19.18
Når den nye realmen kommer tenkte jeg at jeg skulle lage en ny character, en priest, som jeg skal fokusere på. Jeg går enten Night Elves eller Dwarf, noen som har noen innvendinger? Eventuelt råd om talents og slikt?
251296​


Start Horde som mmeg din homo! Du kommer ikke til å angre. Min Tauren Hunter vill trenge heals i BG :D
251383​
Jepp, jeg har tenkt til det, kjære gutten min. :kos:

Snakket med Eivind2k som sa at guilden blir på slemming-siden, så nå klarer jeg ikke bestemme meg om jeg skal ta Undead Priest eller Tauren Shaman.


Hm ... Though choice.
251420​
[/b]
Ta heller UD priest... Tauren Shaman er absolutt det kjedligste jeg har spillt... Har vært lvl 54 med han i ca 5 måneder... Sier vel litt om hvor mye jeg har lyst til å spille på den...
 
vel om man liker shaman eller om man foretrekker priest er forskjellig, jeg liker shaman, men er lei av det etter å bli lvl 60.. lurer på hva jeg blir på den nye serveren..
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+15.08.2005, 00.18-->
<!--QuoteBegin-Alice
@14.08.2005, 19.18
Når den nye realmen kommer tenkte jeg at jeg skulle lage en ny character, en priest, som jeg skal fokusere på. Jeg går enten Night Elves eller Dwarf, noen som har noen innvendinger? Eventuelt råd om talents og slikt?
251296​
Start Horde som mmeg din homo! Du kommer ikke til å angre. Min Tauren Hunter vill trenge heals i BG :D
251383​
[/b]
Steike... Blir det 3 hunters da.. Surprise altså
 
Bare jeg som ikke kommer inn, eller? :usikker:
 
Bra. Begynte å bli engstelig.
 
jeg skulle akkurat gjøre mitt tredje maraudon princess run i dag, men så klikka noe hos Blizz :(

jeg vil spille! :grine:
 
Login server nede ... og jeg disconnecter midt i Onyxia-fighten ... love love love.
 
Jeg har ingen problemer med å logge på...
 
Noen som kommer inn på manage account?
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@15.08.2005, 23.59
Server spiller du på Crizpy?

er hvertfall Burning Blade som er litt homofilt for tiden...
251673​
Litt homofilt? MORE LIEK VERY HOMOFILTGAY AMIRITE!? :(
 
Faggoty Queer2k to teh Max! uten tvil... >_<

edit: har ikke kunnet kommer inn på mer enn 1 time nå!
Bah! kjenner abstinensene iller innpå :(