Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Deathwing spiller jeg på...
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@15.08.2005, 23.00
Noen som kommer inn på manage account?
251675​
Nei??
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@15.08.2005, 23.35
Nå klarer jeg ikke bestemme meg :<

Tauren drood eller Tauren shaman, Druids er trege, mens shamans er overpowered...men druids er kos :>
251709​
Synes du sa du kansje ikke skulle starte alikevel?
Her får vi bestemt oss ^_^
 
fortsette? du sier altså du vurderer å slutte med wow :blunk: eller bare om du noen gang kommer til å gidde å levle en annen char, så du bare skal spille med lvl60'ene dine?
 
Slutte med wow, det opptar alt for mye av tiden min, og nå som skolen begynner igjen antar jeg at jeg må begynne å jobbe igjen også. Jeg må også begynne å trene igjen, det føler jeg selv, og jeg må også ta sertifikatet til bil før nyttår.
 
greit nok, jeg og må gjøre de tinga (utenom trene (usj) og ta lappen), men jeg kommer jo ikke til å slutte med wow fordet. kommer bare spille når jeg ikke har noe viktigere å gjøre.
 
Tja, om jeg først begynner å spille, så spiller jeg mye, og da dropper jeg gjerne treninga til fordel for spillinga...føler at jeg burde gjøre noe med det snart.

Men som sagt, vi får se.
 
Jeg har bestemt meg. Jeg kommer til å starte en Tauren Shaman på den nye realmen. Menne, jeg snakket med noen i guilden min om å starte ny character på den nye realmen, da en av dem fortalte meg at fra en del av realmene som allerede eksisterte, kunne man overføre sin karakter character til den nye realmen. Er dette bullshit?

Og forresten, er det noen som vet akkurat hvilken dag Haumarush åpner?
 
Funker ikke for meg, forsiden til WoW-europe funker heller ikke for meg :> Bare å vente til blizzard får fikset serverene og siden, begge ser ut til å slite.
 
Shaman er da ikke overpower'a
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@16.08.2005, 00.29
Funker ikke for meg, forsiden til WoW-europe funker heller ikke for meg :>  Bare å vente til blizzard får fikset serverene og siden, begge ser ut til å slite.
251746​
Fant ut det, prøvde å trykke på linken som er på WoW-loginen men fikk error så klart.

Får login failure på forumet, selvom passordet er riktig (nei, jeg er ikke infisert av passordstjeler-trojanen)
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@16.08.2005, 00.29
Funker ikke for meg, forsiden til WoW-europe funker heller ikke for meg :>  Bare å vente til blizzard får fikset serverene og siden, begge ser ut til å slite.
251746​
Say what? Forsiden funker fint her eborte. :/


Crizpy: Så du ikke at jeg skulle gå Tauren da? Det er liksom nå du skal kose i meg i Tauren style. ^_^
 
Herlig Alice!
Du kommer ikke til å angre :D
:kos: