Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg skal snart ta lappen, iom. at det ikke er sikkert at jeg får lærling plass her i området så da er bil et pluss :)

Og skole tar jo selvsagt mye tid. Men jeg spiller vel wow vis jeg får tid til det. Gidder ikke bestemme meg for og.. "Slutte". Spiller akkurat når det passer meg og tiden min lar meg. :)

Det var da hælvete så fort folk postet da. Dette skulle liksom være rett etter Hakara's post..
Eller er det jeg som poster litt sakte? :(
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.08.2005, 00.37
Jeg skal snart ta lappen, iom. at det ikke er sikkert at jeg får lærling plass her i området så da er bil et pluss :)

Og skole tar jo selvsagt mye tid. Men jeg spiller vel wow vis jeg får tid til det. Gidder ikke bestemme meg for og.. "Slutte". Spiller akkurat når det passer meg og tiden min lar meg. :)

Det var da hælvete så fort folk postet da. Dette skulle liksom være rett etter Hakara's post..
Eller er det jeg som poster litt sakte? :(
251760​
Svaret ditt kom jo 20 minutter etterpå da :p.
 
Oi!
Faen... I phailed it..

Jaja, samme det :D
Lurer fortsatt på hva jeg skal mekke til onsdag.. Tauren eller UD.. Faktisk tenkt litt på Orc (digger Thrall på W3). Men klasse? ingen anelse..:(
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.08.2005, 00.37
Jeg skal snart ta lappen, iom. at det ikke er sikkert at jeg får lærling plass her i området så da er bil et pluss :)

Og skole tar jo selvsagt mye tid. Men jeg spiller vel wow vis jeg får tid til det. Gidder ikke bestemme meg for og.. "Slutte". Spiller akkurat når det passer meg og tiden min lar meg. :)

Det var da hælvete så fort folk postet da. Dette skulle liksom være rett etter Hakara's post..
Eller er det jeg som poster litt sakte? :(
251760​
Det er jo det med at hvor lenge skal jeg gidde å betale for å ikke spille så ofte?
 
Du gjorde det lureste, du fortjener dask om du euipter den. Du trenger absolutt ikke den staven, ingen trenger den.

Argent crusader eller thrindlehaven er nesten like bra.
 
I dag skulle guilden vår kjøre dual-onyxia. Jeg ble med første raidet ned, og vi klarte å drepe henne, selv om maintanken discet. Jeg hadde nest høyest dkp, så jeg var sikker på å ikke få Stormrage, men Ony var så snill at hun droppet 2 stk :D

Mens vi delte ut looten pullet noen minst 70 whelps, og noen slengte opp en portal, som veldig mange trykte på i desperasjon. Problemet var at magen hadde puttet opp portal til Darnassus, og HSen min er på cooldown.<_<
Jeg discet rett etter at jeg ble fraktet dit, og så er det 300 i kø også. GG Burning Blade

Jeg håper bare ikke jeg har fått rollback, slik at SR cover er borte. Da blir jeg sur.
 
En ting jeg lurte på, med f.eks. den nye hunteren min.. På den nye serveren :p
Etter en stund.. Og hvis man er glad i CoH
Ville Flurry Axe og Thrash Blade vært noe ålreit dual wield? :S
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@16.08.2005, 22.41
En ting jeg lurte på, med f.eks. den nye hunteren min.. På den nye serveren :p
Etter en stund.. Og hvis man er glad i CoH
Ville Flurry Axe og Thrash Blade vært noe ålreit dual wield? :S
252071​
Nei, skal du Dual Wielde bør du se bort ifra DPS, og heller se etter stats, Som Agi/sta. Jeg ler når jeg ser wannabe rogues som løper rundt med Phantom Blade og Trash Blade.. Da kan du like godt bare spille rogue.

Edit: CoH?