Og nå går guilden min til helvete. Nå har et par forlatt guilden, grunnet lite fremgang i guilden. Jeg er enig med dem, men problemet er at det er de som noen gang har holdt noe håp for guilden i det hele tatt, nå er vi bare en gjeng med norske "nubs" og en halveis dårlig guildleder. Jeg har fått tilbud om å joine en stadig voksende guild, med mer eller mindre erfarene folk.
Men så har jeg holdt meg med disse folka helt siden level 15, selvfølgelig folk har kommet og gått, men det hele startet med The Beaver Foundation som var en middels stor guild en god stund, senere ble den skandenavisk, vi fikk en ny guildmaster og skifta navn til Im so Hordy mens vi merget oss med "Fluffy pwners".
Im so Hordy (som forsåvidt fortsatt eksisterer) varte en liten stund, før vi merget oss med The Bone Collectors, altså, Hordy ble søsterguilden, og alle 55+ joinet den nye (og nåværende guilden) Sinister Sircus.
Yesh, det var guildhistorien min. :<
Uansett, burde jeg holde meg til den nå stadig tilbakefallende guilden, eller skal jeg joine en stadig voksende guild med mer erfarende spillere?
Sikkert dårlig skrevet post, dårlig tastatur og jeg er trøtt.

)