Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det er kult, har to animerte "baller" som spinner rundt toppen av det. Må bare få på en crazy enchant. 4/8 på warlords decket down :) Hyggelig at Darkmoon Faire snart er i Mulgore.
 

EagleJin

Bear Necessity
Liker å løpe instances fort og heller ta noen sjanser enn å gjøre alt safe, dette fører til mye morsommere spilling. Greit man wiper kanskje et par ganger der man ikke burde, men man klarer noen ganger helt ville pulls. Det morsomste er jo når noen spør;"SS up?" midt i en fight, også skriker man; "NO WIPE! GOGOGO!" - Og faktisk overlever. Det er der spillet brilljerer, det er der man får et vilt adrenaline kick.

Desverre så er veldig mange spiller bare for å farme equip og vil gjøre ting så safe som mulig :/
[/b]
Fullstendig enig! Er moro når en er på kanten mellom liv og død :D
Jeg har en "fast" instance-gruppe, som stadig tar slike sjanser. Vi kjørte gjennom SM Cath mellom lvl 37-40 med uttrykkene: IHC (Instance Hall Clearing) og EIC (Entire Instance Clearing).. Endte opp med 18 døde rundt oss etter en ganske intens kamp :D

Pga dette tror jeg ikke vi kommer til å satse all verdens på raid-instancer.. Vil holde spillopplevelsen i live, hehe.
 
Var det noen som nevnte noe om nye realmer? I så fall, er det noen som vet når disse kommer? Hvis de lanseres rundt tiden når skolen slutter tror jeg kanskje jeg skal henge meg på level-løpet med en tauren/UD warrior og prøve å slenge meg på e-penis PvP farmingen.

Jeg vil så gjerne være det monstret som løper mot deg med berserker stance grafikken, og pwner alle mens han roper "I WILL DESTROY" på gebrokkent dwarfish ^_^ .
 
Mange nye som kom opp for... litt over en uke siden, tror jeg...

Eidtz: Inlegg 2000.

For en måte å bruke det på. =D
 
Vek'Nilash og Boulderfist.

Boulderfist har blitt rename Russianfist, det er derfor Vek' er så flooda i forhold til boulderfist, da ikke alle synes det er gøy å lære seg russisk for å få seg en gruppe til scholo.
 
Vet ikke hva de het, men det var en god del. Det stod "recomended" bak de etter server-maintenancen forrige onsdag, tror jeg...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Tror guilden min tar Chromaggus i morgen, vi har blue og bronze :D
[/b]
Blue og bronze? Du får alle afflictionene på Chromaggus :D, men dere får bare to forskjellige breaths, hvilke breaths var det? Alt er forsåvidt lett bortsett fra Time lapse som kan være litt slitsomt.

Fikk meg Lok`amir Romathis i dag forresten :D
 
Ahn'Qiraj is the place to be. Jeg vet at Seadog, Eivind, Citan, Montana, Di Valore Scadente, Hakara (reroller tufs) og jeg har main der. Både allies og hordes. Jeg for min del har trappet ned spillinga pga forsvaret.
 
<div class='quotemain'>
Tror guilden min tar Chromaggus i morgen, vi har blue og bronze :D
[/b]
Blue og bronze? Du får alle afflictionene på Chromaggus :D, men dere får bare to forskjellige breaths, hvilke breaths var det? Alt er forsåvidt lett bortsett fra Time lapse som kan være litt slitsomt.

Fikk meg Lok`amir Romathis i dag forresten :D
[/b][/quote]
hmm... Frost breath? Og Incitation eller no... kan det stemme? :svette:
Skal vist være to lette ivertfall...


Hersis, hvor spiller du for tiden da?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Tror guilden min tar Chromaggus i morgen, vi har blue og bronze :D
[/b]
Blue og bronze? Du får alle afflictionene på Chromaggus :D, men dere får bare to forskjellige breaths, hvilke breaths var det? Alt er forsåvidt lett bortsett fra Time lapse som kan være litt slitsomt.

Fikk meg Lok`amir Romathis i dag forresten :D
[/b][/quote]
hmm... Frost breath? Og Incitation eller no... kan det stemme? :svette:
Skal vist være to lette ivertfall...


Hersis, hvor spiller du for tiden da?
[/b][/quote]

Incinerate og frostburn er de 2 letteste ja. Frostburn gjør praktisk talt ingenting, og incinerate er bare en liten burst damage.
Verste er Corrosive acid (-5000/6000 armor og en DoT) sammen med time lapse (aggro reset)
 
Vi tok han på dagens første try :D. I går hadde vi 3 dårlige tries. to tries på rundt 95% og et på 75% ( klokken var rundt 01:30 så de fleste var trøtte..)

Nefarion here we come! Whipet for å sjekke farger, fant ut at vi har rød og svart!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Nefarion kan være litt slit å lære, gruppene bør være optimale i fase 1 i forhold til de forskjellige fargene og abilitiene deres. Men, når man først har lært Nefarian er han blant de letteste i BWL spør du meg :)
 
Nefarion er ikke den enkleste, jeg synes nå broodlord er latterlig enkel. Eneste med han er en ekkel MS, men med en tank med might og en god priest på shield watch er det en straight forward match. Det som er gøy med nef er at det er utfordrene for alle klasser, nesten.