Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ja, Broodlord er bare latterlig, han er for lett.

Nefarian er en veldig bra designet boss, det er det ikke tvil om og alle må gjøre noe, men det er ikke spesielt vanskelig for noen klasser. Eneste er vel for tanken som må temme jævelen når han lander...
 
Sett meg litt lei på PVE, så mulig jeg lar priesten ligge. 3 trans, 5 proph, benediction og noe anna shizzle. Akkurat nå så føler jeg at selv om vi har tatt nef, og jeg har muligheten til å få tak i robes og pauldrons of trans, så frister det ikke, healing gear i seg selv frister ikke. Spiller nok mest på warlocken min på Vek'nilash, hvor jeg har blitt med i en pvp guild som virker rimelig bra så langt :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Eh.. Lol?? Solgte nettop Magister-beltet for 105g.... Jaja.. Har i hvert fall dekket utgiftene for epic mount ^^
 
Kanskje han ville "oppgradere" til det 0.5 settet som liksom skal være bra :p
 

EagleJin

Bear Necessity
Da jeg først startet på Khadgar så alt ut til å selges billig, men på utstyr er prisene skyhøye...
http://thottbot.com/?i=14002
100g :pirat: :ninja:

Begyner å bli rik :p

--

*Edit: Ding, priest lvl 60 :D
 
Ja, Broodlord er bare latterlig, han er for lett.

Nefarian er en veldig bra designet boss, det er det ikke tvil om og alle må gjøre noe, men det er ikke spesielt vanskelig for noen klasser. Eneste er vel for tanken som må temme jævelen når han lander...
[/b]
Horde eller allaince?
Vi hadde problemer med broodlord i begynnelsen.
Alle de som ikke skulle få aggro, fikk det.

Men allaince er jo easymode, så... :ler:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Alliance er ikke noe spesielt easy mode i PvE nå mer nå som horde har threat reduction. Ok vi har fear ward som er brukbar på Nefarian, men tremor totem funker så å si like bra. Det er verre med PvP med den jævla WotF skillen og orc racialen (ja, 25% stun resist passive, det er HEEELT balansert). Men sånn overall er det vel ikke sånn katastrofalt kriseforskjell mellom horde og alliance for å være ærlig.
 
Fikk perditions blade i dag, så digg! Endelig droppet den...
Tror at guilden min tok et av de værste ragnaros killsene noen sinne nå. Sons spawnet for andre gang på 1%, da hadde vi bare 10stk levende eller no. Alle løp rundt mens de spammet crowd controll shizzle som fear o.l bare slik at de skulle være levende til ragnaros spawnet igjen og ta de resterende 3000hp han hadde igjen :p... Var en Shaman igjen når ragnaros døde som drepte Ragnaros med lightningbolt ^^. Det var sykt spennende og egentlig ganske fun når han først døde.

Nå håper jeg bare at litt bloodfang deler dropper her og der slik at jeg kan få bloodfang shoulder fra Chromaggus neste BWL run.
 
Jeg vurderer å respecce til Daggers igjen, men nå er jo det store spørsmålet - 110 eller 120 energy, presonlig vet jeg 110 fungerer som det skal og at 120 bare er en liten oppgradering, men jeg kan spare meg for den lille ekstra crti%'en jeg får av ambush for 10 ekstra energy, anyways tenkte jeg skulle prøve noe litt nytt så jeg kom frem til dette:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050002000000000

Kommentarer er velkomne.
 
Jeg vurderer å respecce til Daggers igjen, men nå er jo det store spørsmålet - 110 eller 120 energy, presonlig vet jeg 110 fungerer som det skal og at 120 bare er en liten oppgradering, men jeg kan spare meg for den lille ekstra crti%'en jeg får av ambush for 10 ekstra energy, anyways tenkte jeg skulle prøve noe litt nytt så jeg kom frem til dette:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050002000000000

Kommentarer er velkomne.
[/b]
Vigor fremfor 3/3 Imp. Ambush, helt klart.
 
jada, men det hadde jeg bestemt allerede, noen andre kommentarer eller er den grei? har ike hatt remorseless før så jeg vet ikke helt 100% hvordan det er
 
Vet ikke helt om jeg er rette person til å snakke, men når jeg spilte rogue på test realm puttet jeg to eller tre poeng i Remorseless, og det hjalp meg stort i mass PvP.
 
Aldri hatt 2 eller 3 points i Remorseless før, så kan egentlig ikke si noe om det. Eneste jeg vet er at det speeder opp grinding en del. Har 1 poeng i det, bare for og sette det ene poenget et eller annet sted:p