Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Skal fortsette å levle alliance, siden jeg kommer til å gå horde i retail =)

Selv om det er litt kjedelig i undead byene. Får komme meg til valley of trials etc.

Hvorfor er screenshotsa mine i TGA format forresten?
 
world of warcraft lagrer alle screenshots i .tga
du kan åpne det med quick time

anyway, vi raida crossroads i dag ^^
fullt raid med 40 folk, gikk likevel ikke så bra
etter å ha drept 20-30 vakter (antall, ikke level, de var level 40) ble det for mange og vi måtte stikke av. da vi kom tilbake hadde det samla seg så mange hordes at de var fler enn oss...

raid-gruppa
på vei inn i barrens
da de fikk samla seg... (det er fler enn det ser ut til)

og til slutt:
min geniale hjelm
fikk den fra Mekgineer Thermaplugg i Gnomeregan
den greia på toppen snurrer rundt :p

nå begynner visst den andre delen av betaen snart

edit: her kan dere se på statsene til hjelmen. ser enda bedre ut når den skyter lyn :svette:
 
Hmmm. Må si at historien om Stormwind begynner å bli mer og mer interessant. Men jeg skal ikke spille mer før retail. Jeg klarte jo å slutte på Night Elf-historien ... og den er rimelig bedre lagt opp til at du skal se det episke tidlig.

Kommer til å spille som en gal i retail for å komme meg til Illidan, og sikle på ham mens jeg tilber min Gud.
 
Huff nei, nå kommer det bare jævlig masse folk som overbelaster serverene igjen :(
 
Mulig, men det er faktisk bare bra. For om det blir et problem så får Blizzard fikset det til spillet kommer i salg slik at vi nettopp slipper akkurat det :D
 
Jeg spiller horde i beta og skal spille alliance i retail, men selvom jeg er horde så kommer jeg til å expe i flere steder som både alliance og horde holder til f.eks stranglethorn vale, litt kjipt å måtte repetere de stedene i retail..
 
Jeg leste på det amerikanske forumet i går, at det var en massiv PvP-kamp på gang utenfor stormwind. Horde raidet med ca. 200 folk, og serverene kræsjet. Blizzard virker som at de ikke har fått helt orden på serverene sine ...
 
Toz, kanskje du skal skjekke selv før du buser ut med blizzards "nyheter". Serverne er dessverre ikke helt oppe ennå :p


EDIT: nå er de oppe :)