Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Buggz@21.11.2004, 00.26
Jeg avbestiller ikke helt ennå.  Jeg surfa lenge etter informasjon angående dette, men fant faktisk ikke antydning til noenting.  Jeg venter litt til før jeg avbestiller i panikk og venter jeg for lenge så dør jeg ikke av den grunn.  Jeg  blir iallefall informasjonskilden deres. ;)
138465​

Jeg leste om dette på ign en gang. Dessverre fant jeg ikke artikkelen nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg fant et topic på battle.net-forumet med tittlene "Blizzard hates EU", der noen vagt nevnte at man kanskje må ha amerikansk addresse, men ingen der kunne si noe med sikkerhet de heller. Argh, at ting må gjøres så forbanna vanskelig.

Fikk akkurat noen assosiasjoner til det klassiske uttrykket "I'm proud to be an American". Et uttrykk som gir meg sterke brekninger...
 
kommer det en europeisk versjon av collectors edition? fikk liksom inntrykk av det motsatte her... :ehm...:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det sto i pressemeldingen at det kommer en spesiell europeisk pre-order-versjon. Ikke helt det samme som collectors edition, men de som forhåndsbestiller får med en DVD pluss noe annet jeg ikke husker.

EDIT: Crazy Ivan, da er vi to.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, når helvete bånnfryser. Stygt og ekkelt å bruke.
 
DET var slemt gjort :mad: :mad:
nå må jeg ha den >_<
 
Hvorfor kan man forhåndsbestille spillet hos EBgames nå? Når det ikke skal gå ann før 26? Det har visst gått ann i flere dager nå...
 
den amerikanske versjonen kanskje? -.-

ships to US adresses only...
 
Sendte en mail til tbcgames i går, for å spørre dem, og her er hva de hadde å si:

World of Warcraft: For å spille den amerikanske versjonen må du ha amerikanske bankkort, noe svært få har. Enkelte har bestilt hos oss, men vi tar inn et veldig begrenset antall. Du kan få spille den europeiske betaversjonen gratis frem til spillet lanserers her i Europa i februar. Du må bare forhåndsbestille spillet, så vil du motta cd-key for betaversjonen mest sannsynlig allerede til fredag. Cd-key koster 99 kr og vil bli trukket i fra summen når du blir tilsendt den fulle versjonen.

Vi legger opp denne forhåndsbestillingen tirsdag denne uken!
 
Trur ikke det er det lureste å skaffe seg amerikanske versjonen av wow hvis du bor i europa.
Blizzard vil ikke at deres amerikanske servere skal bli gjennomfylt med europeere, så jeg har hørt rykter om at de både låser tilgang til de amerikanske serverne for europeere og krever at man betaler med et amerikansk kredittkort.
Uansett så er det bedre å få spilt på europeisk server med andre bekjente og nordmenn mener nå jeg:).

Et sted som "eldre" warcraft fans burde kjenne igjen;)

En artig bok jeg stjal fra et troll:)
 
Å får betan til fredagen, så får jeg limited edition. Gleder meg så til og site der med en flakse med vin og spille wow, til kroppen min gir opp.
Sammen med enkelte av mine beste venner det er en av de beste følelsene.
Hvilkene server spiller dere på folka? håper noen av dere har mulighetene til og sitte opp døgn etter døgn.
Hadde vært fint og spille med noen jeg kunne hygge og prate med.
 
Opprinnelig skrevet av disco@22.11.2004, 17.59
Uansett så er det bedre å få spilt på europeisk server med andre bekjente og nordmenn mener nå jeg:).
139186​
Så absolutt ikke. Og jeg blir forbanna når jeg ser noen snakke norsk eller et annet språk i spillet.

Jeg ville mye heller spilt på amerikanske servere selv om jeg ville fått litt dårligere ping. Vi må nok regne med å få patcher litt seinere, og dårligere support også. Jævlig synd at Blizzard tvinger meg til å spille sammen med europeere. For ikke å snakke om ventingen. CURSE YOU BLIZZARD!!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av thagen+22.11.2004, 17.55-->
<!--QuoteBegin-disco
@22.11.2004, 17.59
Uansett så er det bedre å få spilt på europeisk server med andre bekjente og nordmenn mener nå jeg:).
139186​
Så absolutt ikke. Og jeg blir forbanna når jeg ser noen snakke norsk eller et annet språk i spillet.

Jeg ville mye heller spilt på amerikanske servere selv om jeg ville fått litt dårligere ping. Vi må nok regne med å få patcher litt seinere, og dårligere support også. Jævlig synd at Blizzard tvinger meg til å spille sammen med europeere. For ikke å snakke om ventingen. CURSE YOU BLIZZARD!!
139248​
[/b]
Kunne igrunn ikke vært mer enig, jeg får frysninger (av den dårlige sorten) ved tanken på tysk og fransk og ikke minst norsk språkbruk i chatten, selv om jeg kan alle tre språkene (greit, fransken min er virkelig ikkeno å skryte av). Collectors Edition er uansett in the works for meg, det bildet til The Creature var virkelig noe å sikle over! :nirvana:
 
Da har det kommet detaljer om den europeiske utgivelsen:

Pressemelding


Vi får det "tidlig 2005" :)(), og vi får mulighet til å kjøpe den samme Collector's Edition boksen som Nord-Amerika får.

The regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America , Australia and New Zealand. Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test.


Edit: Leste nettopp at Final Beta Test skal starte i Desember, så kanskje vi ikke må vente så altfor lenge allikevel?
 
Hvis det skal være en final beta test må man regne med at spillet ikke kommer før tidlig 2005... Det sier seg selv egentlig... Flere av kameratene mine forhåndsbestillte spillet allerede i forrige uke... Og de får garantert beta key for 70kr når den tid kommer...
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@22.11.2004, 21.23
Hvis det skal være en final beta test må man regne med at spillet ikke kommer før tidlig 2005... Det sier seg selv egentlig...
139375​
Selvsagt, men "tidlig 2005" kunne jo vært alt mellom Januar til Mars. Siden Final Beta Test starter i Desember, så er det jo sannsynlig at vi får det allerede i Januar.

Håper vi som forhåndsbestiller får lov til å beholde karakterene våre, slik at jeg kan begynne å spille seriøst allerede i Desember. Men det skjer sikkert ikke.
 
Det håper inderlig jeg også at vi kan, hvis ikke gidder jeg ikke spille final beta... Har allerede spillt US beta og gidder ikke en gang til.. Regner emd at Final beta varer 2-3 uker.. slik som US beta... Så tar det vel ikke lange tiden før retail kommer...