Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vel, du kunne alltids bestille fra neste shipment eller noe. Det var detjeg gjorde. Skal visst komme den 10. Desember.
 
ja til begge spørsmålene. den er nok i begrenset opplag når den kommer, altså senere.
 
jeg SKAL få tak i CE!
jeg griner og fortsetter med neste "Hvordan ta selvmord for dummies vol. 5"
(er da ferdig med vol. 1-4 da jeg ventet litt på HL2 og da WoW Open beta var ferdig) hvis jeg ikke får tak i CE.. vil sååå gjerne ha en panda som pet! *kosepå*
 
Det er nå kommet flere nyheter på http://en.wow-europe.com/.
Ingenting interessant, dessverre...ingenting om når Final Beta starter >_<
Står bare at pre-order boksene var en stor suksess og WoW var en suksess i USA og at nye closed beta keys er blitt sendt ut. Arg.

:mad:
 
haha :p
jeg tror europa retail kommer til å få en bedre start enn US retail :p

Off topic: jeg har funnet ut at jeg nesten skriver ":p" i hver setning :p
 
selvfølgelig kommer vi til å få en bedre start! :)
Blizzard *knele ned* bruker amerikanerne til og teste spillet, og få vekk alle bugs før spillet kommer til europa:)
 
Tror den har åpna chech WoW-europe.com se der se der !
Men åssenlaster man den ned ???!!!! Tell me!
Plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz
 
Our account creation pages are up again, and the third wave of authentication keys for the European Closed Beta Test has been sent out
legg merke til "Closed Beta"
Vi min venn, har nøkler til neste stage av testing som kommer..senere
 
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@03.12.2004, 09.06
Jeg har pre-order pakken med cd-keyen til Final Beta....men er litt usikker om Closed Beta har startet?
145429​
Closed Beta (EU) er i gang, hva vi venter på er at den skal stoppe :D
 
Opprinnelig skrevet av Toz@03.12.2004, 00.28
selvfølgelig kommer vi til å få en bedre start! :)
Blizzard *knele ned* bruker amerikanerne til og teste spillet, og få vekk alle bugs før spillet kommer til europa:)
145394​
sikkert pga i usa så var det rundt 200.000 som spilte Open beta, og i europa så var det over 300.000
så blizzard vil liksom ikke skuffe 300.000 folk med masse downtime og sånt crap, derfor bruker dem usa som prøvekaniner MOHAHA
 
som du sikkert har lest, så har EBgames sagt at det skulle starte 1. desember, 3.desember, og nå sier dem midten av desember.... det er uklart!
Men jeg håper at det kan starte i dag! og jeg vedder på at alle andre vil at det skal starte i dag også! ;)

men hvordan blir man closed beta tester?
 
btw, er det noen som er med å spiller sammen med meg når det starter? jeg og 2 andre skal starte som horde, han ene skal starte som tauren og jeg og han andre skal være orcs.
noen som joiner å kicker ass på alliancescumbags? :p