Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Gi deg med den jævla sytingen din. Uansett når final beta begynner så kommer den til å vare like lenge, for da betyr det at spillet snart er ute. Så det er ikke som at du taper beta tid fordi den begynner seinere. Hvordan tror du det fungerer? Jo raskere final beta begynner, jo mer beta tid får du?

jeg har kjøpt meg EQ2, holder på å installere det nå...

er station-name det navnet du heter i spillet?

Opprinnelig skrevet av wow-europe.com
Starting with the European Final Beta Test in early January 2005[...]
Jeppsann. Fra "scheduled for December" til "End of December/beginning of january" og nå offisielt til "Early January 2005".
Det er surt, Blizzard presser fansen til grensen, men sluttproduktet vil forhåpentligvis være verdt det.

Noen som vil tippe en dato? Selv kan jeg godt tenke meg rundt 10. Januar. Mulig jeg tipper litt pessimistisk, men da blir jeg ihvertfall (forhåpentligvis) ikke skuffet nok en gang.
/irritert

I andre nyheter,
Opprinnelig skrevet av wow-europe.com
English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta.[...]
[...]When playing on a European server all public chat and contact wish customer service is required to be in the server's preferred language.
Fire franske, tyske og engelske servere. Kan tenke meg at det blir litt knapt, tror dere Blizz undervurderer markedet i Europa og raskt må finne seg i å legge til flere servere?
Jeg liker delingen etter språk, det er utrolig irriterende å være rundt andre spillere som har samme nasjonalitet, hovedsakelig tysk og fransk, som absolutt ikke skal bruke engelsk i det offentlige, som sees i flere MMORPG (andre online-spill også, for den saks skyld).

Jeg tror WoW kommer til å trekke mer spillere enn det er plass til. De må nok sette opp fler etterhvert vil jeg tro..

Språkfordeling er drit flott! :tommelopp: Men grunnen til at de har så få servere er ikke undervurdering men overbalastning. De skal prøve å kjøre serverne så hardt de kan for å se hvor mye de tåler. :kul:

Opprinnelig skrevet av Thalakos@30.12.2004, 10.24
Noen som vil tippe en dato?
155919​
20. mai?

Opprinnelig skrevet av Black_Ni@31.12.2004, 11.11
Språkfordeling er drit flott! :tommelopp:  Men grunnen til at de har så få servere er ikke undervurdering men overbalastning. De skal prøve å kjøre serverne så hardt de kan for å se hvor mye de tåler. :kul:
156133​
Det håper jeg da inderlig de allerede har funnet ut med beta testene.. Det var et rent helvete å spille US open beta.. Da det lagget konstant jeg hadde optill 3000 i ping... Det var direkte jævlig man kunne ikke sloss med fiender som kan kategoriseres som hard.. Hvis de prøver seg å slippe retail med en overbelastning av spillere blir jeg direkte forbanna..

Jaja alle kjerringer, nå har jeg WoW 6 måneder til, det virker faktisk å bruke et norsk kredittkort bare man setter Australia som sin adresse.

Må helt klart si at dette spillet er genialt på alle punkter, beste mmorpg opplevelsen jeg har fått hittil.

Og får å smøre det inn tok jeg et vakkert bilde.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@01.01.2005, 14.06
Jaja alle kjerringer, nå har jeg WoW 6 måneder til, det virker faktisk å bruke et norsk kredittkort bare man setter Australia som sin adresse.

Må helt klart si at dette spillet er genialt på alle punkter, beste mmorpg opplevelsen jeg har fått hittil.

Og får å smøre det inn tok jeg et vakkert bilde.

156525​
Nice nice! Men har hørt at endel har fått stengt kontoer pga falsk adresse osv. Ikke mange ukene til det er i salg i butikken nå uansett tror jeg. :rulleøyne:

Haha du får bare håpe Blizzard kan det å ta seg god tid vet du :p

Man får ikke stengt konto pågrunn av falsk addresse.. Så lenge man betaler er de fornøyd og ikke jukser..

Du risikerer da å få kontoen din stengt, og raid-tidene blir vanskelige å møte opp til.
Kan jo finne deg en guild med andre lovløse europeere som har vært sparsomme med tålmodighetskremen. :D

Men for all del, nyt tiden. Level 8 Warlock ser jeg, når startet du?

Også boksen lagt til bare for å skryte? =p Det er vanlige versjonen?

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@01.01.2005, 04.59
Haha du får bare håpe Blizzard kan det å ta seg god tid vet du :p
156576​
Hva er det her for noe tull da? Er det ikke nok at du har skrevet at du eier WoW i signaturen din? Du må ha postet minst 5-6 ganger for å skryte av at du har det. Det står det ikke mye respekt av.

Sendte en mail til Blizzard tidligere med informasjonen om kontoen din jeg fikk fra bildet (server og karakternavn). Jeg har hørt om mange europeere som har fått kontoen sin stengt pga. falsk adresse. Håper de finner og tar deg.

Endre

Ødela forumet
Åååh ... Stakkars Thagen som ikke får spille WoW, han blir så grinete. :(

Jeg er forresten level 19 Night Elf Hunter i closed beta. Does that make you angry, Thagen? :ler:

Du misforstår. Jeg gjorde det der på faenskap, ikke fordi jeg er misunnelig. :tommelopp:

Liker bare ikke at folk skryter. Det er latterlig.