Opprinnelig skrevet av wow-europe.com
Starting with the European Final Beta Test in early January 2005[...]
Jeppsann. Fra "scheduled for December" til "End of December/beginning of january" og nå offisielt til "Early January 2005".
Det er surt, Blizzard presser fansen til grensen, men sluttproduktet vil forhåpentligvis være verdt det.
Noen som vil tippe en dato? Selv kan jeg godt tenke meg rundt 10. Januar. Mulig jeg tipper litt pessimistisk, men da blir jeg ihvertfall (forhåpentligvis) ikke skuffet nok en gang.
/irritert
I andre nyheter,
Opprinnelig skrevet av wow-europe.com
English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta.[...]
[...]When playing on a European server all public chat and contact wish customer service is required to be in the server's preferred language.
Fire franske, tyske og engelske servere. Kan tenke meg at det blir litt knapt, tror dere Blizz undervurderer markedet i Europa og raskt må finne seg i å legge til flere servere?
Jeg liker delingen etter språk, det er utrolig irriterende å være rundt andre spillere som har samme nasjonalitet, hovedsakelig tysk og fransk, som absolutt ikke skal bruke engelsk i det offentlige, som sees i flere MMORPG (andre online-spill også, for den saks skyld).