Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@02.01.2005, 19.02
Jepp kontoen er ikke bannet, men siden jeg sendte mailen sjekker de det sikkert, argh, nå klarer jeg å få kontoen min bannet selv.
157174​
Du trenger ikke bekymre deg. Blizzard banner ikke en som nettopp har signet opp for 6 måneder, uansett hvor han befinner seg. De banner ikke betalende kunder. Punktum. (så lenge du ikke gjør noe galt da)

Haha. Føler meg litt rasstatt nå, men bare litt. Synes postene mine var riktig jeg, siden jeg trudde du faktisk var et rasshøl. :D

Jeg er litt nervøs siden jeg sendte en bortforklarings email til Blizzard.
Jeg sa ikke acc navnet mitt eller character name, men jeg brukte acc emailen og jeg brukte det samme navnet som accounten står i.
Så nå må jeg poste en raskt beklagelse og håpe at ingenting skjer.

Neida. Bare spill du, de kommer ikke til å gjøre noe. Ikke send fler mails. Men hold oss oppdatert da, og jeg vil se svaret du eventuelt får av dem.

Husk at Blizzard er ikke så strenge som jeg fikk de til å virke. :p

Sendte en email hvor jeg beklaget, og sa at de ikke skulle bry seg med å finne "Jennifer Walcony", håper de er vanlige mennesker og ikke gidder å bry deg.

Hehe, håper bare de ikke sjekker accounten, men hvis de i det hele tatt sjekker den tviler jeg på at de gidder å finne ut om jeg spiller europe eller amerika.

morsomt å lese ja ^_^
men nå er vi i begynnelsen av januar, så nå er det kanskje bare noen dager igjen til FB? akkurat nå som skolen begynner igjen -.-

Den var ganske kraftig og det gjenstår å se om jeg blir bannet >.<

Opprinnelig skrevet av Con Dar@02.01.2005, 20.02
morsomt å lese ja  ^_^
men nå er vi i begynnelsen av januar, så nå er det kanskje bare noen dager igjen til FB? akkurat nå som skolen begynner igjen -.-
157230​
Fredag ville vært perfekt!

mener på den siden hvem av de ? den på eu ? eller den på eng ?
Og hvilken garantie har jeg for at det er den de kommer til og bruke?

hvor kommer nedlastningen til å ligge når FB åpner?

EDIT: blizzard har jo en del sider

Opprinnelig skrevet av delta zai@02.01.2005, 20.16
157241​
jeg har selv lastet ned den på EN. Jeg kan ikke garantere deg at det er disse vi kommer til å bruke, men jeg har lest på forumet på wow-europe at vi skal bruke denne. Det kommer nok bare en ny patch eller noe slikt. Det er jo ikke lenge siden disse clientene kom, og jeg tviler på at bliz tvinger de som allerede spiller CB til å laste ned enda en client.

Anti Cube, den kommer til å ligge på www.wow-europe.com, og vil bli lastet ned via blizzards crappy torrent system.

Jeg hadde klikka totalt hvis noen hadde fått accen min deleta....
jeg hadde... jeg hadde..... jeg.. jeg.... jeg hadde satt en gris på hodet...

Opprinnelig skrevet av Ravi+02.01.2005, 20.24-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@02.01.2005, 20.16
157241​
jeg har selv lastet ned den på EN. Jeg kan ikke garantere deg at det er disse vi kommer til å bruke, men jeg har lest på forumet på wow-europe at vi skal bruke denne. Det kommer nok bare en ny patch eller noe slikt. Det er jo ikke lenge siden disse clientene kom, og jeg tviler på at bliz tvinger de som allerede spiller CB til å laste ned enda en client.

Anti Cube, den kommer til å ligge på www.wow-europe.com, og vil bli lastet ned via blizzards crappy torrent system.
157245​
[/b]
hvor langt tid tipper du nedlastingen vil ta?