Opprinnelig skrevet av Frenzy+25.02.2005, 16.26-->
@26.02.2005, 01.44
Sikker på at det var han da? Han kaller seg Carlito.
181882
er VELDIG sikker!
han jeg var med å drepe het Carlito, så det var montana uten tvil...
181920
[/b]
Jeg spillte ikke i natt jeg, så da var det ikke meg... Hvilken server var det forresten?
Det som er kult med oss rogue er å ta sap på en player også gjøre en morsom emote som /dance, /flex, /kiss, /chicken, /train o.l!
Må også si at rouges er det værste som finnes, man aner fred og ingen fare og hører plutselig Swoooooooo... Så dukker som regel en homoalv rogue opp bak ryggen min, men da kommer heldigvis 1sec cast ghost wolf til ganske nytte
Ingen kan ta igjen en shaman 20+ INGEN!! Greit, med mount, men når de går av for å angripe mister de oss igjen
Ja, det er sant.. du tror du har fred men plutselig spretter en rogue opp, slik er det. Men du kan ikke kalle det feigt da det er slik rogue's er bygd opp.. Det er det som er vår spesialitet i PvP. Tenk på Warriors som har charge. Casters og hunter har range. Hva skal vi rogue's gjøre da? bare løpe og miste 50% av livet før vi kommer fremm til casteren eller hunteren? Nei, vi må snike oss fram og jumpe dem. Senere på lvl 60 så er nesten eneste muligheten for en rogue å vinne en kamp ved å treffe på cheap shot/ambush'en. Bommer de er de ganske sikkert døde!
Og forresten, ganske lett for oss rogues og ta igjen en shaman som bruker det der. Først jumper vi deg med CS som gjør deg stunned i 2 sec.. I de to sekundene gjør vi to sinister strike, da har du mistet liv + at du har 4 combo points på deg. Greit du kan prøve å stikke av med ghost wolf, men da tar vi bare flee som er 50% raskere en normal løping senere 60% og 70% og bruker kidney shot på deg som stunner deg 1sec per combo points, altså 4sek i mitt eksempel.. Mens du er stunned kan vi ta vanish og gjøre en ny Cheap shot slik at du blir stunned i 2 sek til og da bare drepe det lille livet du har igjen!
Når en hunter prøver å flykte med Aspect of the cheeta er det bare og bruke ranged på dem da de blir dazed ved et hit!
Forresten; Hvis du lurer på hvorfor det er så mange undead på horde siden er det fordi dette skjer hver gang vi fanger noen alliance jævler!