Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av The Creature@26.02.2005, 04.27
men da kommer heldigvis 1sec cast ghost wolf til ganske nytte:D Ingen kan ta igjen en shaman 20+ INGEN!! Greit, med mount, men når de går av for å angripe mister de oss igjen:D
181922​
hmmm.. jeg klarte det fint her om dagen... et par concussive shot i skallen på ham gjorde susen! =D
(dvs movement speed redusert med 50%)

noen enkle pil kombinasjoner, ,og en orc shaman 3 levels høyere enn meg ble flytta til nærmeste spirithealer...

som sagt.. ALT går ann! :totomleropp:

Skjedde no ganske morsomt i går kveld også, tenk.

Jeg og min "questbuddie" quester i Westfall, så ser vi på local defense kanalen "two undead lvl 25 near Moonbrook" som er et steinkast fra der vi var. Vi var begge lvl 21 så vi tenker vi kunne ta de, med tanke på at 5/6 allinace folk er bak oss også, men da vi kommer over åsen, ser vi en faens Horde-guild som står ir ring, med minst 3 stykker i lvl 30+

Jeg kom meg unna med Aspect of the cheeta, men det måtte ganske mange alliance folk for å rydde veien. Dette skjedde rett før servern kræsja i går (Burning blade).

Var det deg og guilden din som raida Westfall i går natt Ravi?

Isåfall så ble dere temmelig eid av UPCene :D

Opprinnelig skrevet av Frenzy+25.02.2005, 16.26-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@26.02.2005, 01.44
Sikker på at det var han da? Han kaller seg Carlito.
181882​
er VELDIG sikker!
han jeg var med å drepe het Carlito, så det var montana uten tvil...
181920​
[/b]
Jeg spillte ikke i natt jeg, så da var det ikke meg... Hvilken server var det forresten?

Det som er kult med oss rogue er å ta sap på en player også gjøre en morsom emote som /dance, /flex, /kiss, /chicken, /train o.l!

Må også si at rouges er det værste som finnes, man aner fred og ingen fare og hører plutselig Swoooooooo... Så dukker som regel en homoalv rogue opp bak ryggen min, men da kommer heldigvis 1sec cast ghost wolf til ganske nytte:D Ingen kan ta igjen en shaman 20+ INGEN!! Greit, med mount, men når de går av for å angripe mister de oss igjen:D
Ja, det er sant.. du tror du har fred men plutselig spretter en rogue opp, slik er det. Men du kan ikke kalle det feigt da det er slik rogue's er bygd opp.. Det er det som er vår spesialitet i PvP. Tenk på Warriors som har charge. Casters og hunter har range. Hva skal vi rogue's gjøre da? bare løpe og miste 50% av livet før vi kommer fremm til casteren eller hunteren? Nei, vi må snike oss fram og jumpe dem. Senere på lvl 60 så er nesten eneste muligheten for en rogue å vinne en kamp ved å treffe på cheap shot/ambush'en. Bommer de er de ganske sikkert døde!

Og forresten, ganske lett for oss rogues og ta igjen en shaman som bruker det der. Først jumper vi deg med CS som gjør deg stunned i 2 sec.. I de to sekundene gjør vi to sinister strike, da har du mistet liv + at du har 4 combo points på deg. Greit du kan prøve å stikke av med ghost wolf, men da tar vi bare flee som er 50% raskere en normal løping senere 60% og 70% og bruker kidney shot på deg som stunner deg 1sec per combo points, altså 4sek i mitt eksempel.. Mens du er stunned kan vi ta vanish og gjøre en ny Cheap shot slik at du blir stunned i 2 sek til og da bare drepe det lille livet du har igjen!

Når en hunter prøver å flykte med Aspect of the cheeta er det bare og bruke ranged på dem da de blir dazed ved et hit!

Forresten; Hvis du lurer på hvorfor det er så mange undead på horde siden er det fordi dette skjer hver gang vi fanger noen alliance jævler!

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@26.02.2005, 05.36
Hehe. Jeg skal til Stranglethorn snart, da møtes vi, Robert. Da møtes vi! :D
181931​
Da vet jeg om en som skal straffepules ihvertfall!!

Hmmm hvis det er sånn det skal være pwner jeg dere rouges med frost chock og en warstomp og sette ut en magma totem for så og beefe meg selv med windfury og knalle til med noen earth shocks i ny og ned... Bare vent til lvl 40 da min Shaman kommer med mail :D Og ikke prøv dere å beef dere selv en gang, u know PURGE!

Opprinnelig skrevet av eivind2k@26.02.2005, 11.29
Var det deg og guilden din som raida Westfall i går natt Ravi?

Isåfall så ble dere temmelig eid av UPCene :D
181952​
Vi skulle egentlig bare forbi der:p men så ble dere så mange jo..

haha, så du jeg tok /chicken emote og løp fra dere med Aspect of the cheeta? Var jævlig gøy :D

Plz karer - Jeg blir ganket hver dag, av høyere levels, av grupper med horde, mens jeg slåss mot mobs. Det er EN DEL av spillet og blizzard sier det er greit, det vil også fortsette til honor systemet er satt inn. Om horde skal få lov til å ganke gjør jeg det også, vi er tross alt "i krig" med motparten , og ser ikke noen grunn til å la han leve eller vente sånn at vi kan ha en "fair fight". Ganking er ikke sett på som griefing av blizzard, så det har ikke noe med saken å gjøre. kthxbye.

Jeg sa til guilden min i dag "lol en fyr her har en guild som heter Gankstar!" Da fortalte Tyrions at de hadde ganket han før og at jeg måtte hevne han.. Desværre hadde han fyren forsvunnet men jeg sa jeg skulle ta han neste gang jeg så han.. og akkuratt da fallt han ned fra himmelen! (Han hoppet fra et fjell og landet rett ved meg). Da var det bare en ting å gjøre, PK med stil!

Jeg filmet det! ^^

(Jeg orket ikke vente på at han skulle få fullt liv da jeg først ventet på at sloss kampen hans skulle bli over.. + at han resta litt før jeg jumpa han, men dere ser at han hadde 0 sjangs da jeg ikke ble skadet i det hele tatt. Brukte ikke Cold Blood engang på han)

Opprinnelig skrevet av Hakara@26.02.2005, 18.03
Plz karer - Jeg blir ganket hver dag, av høyere levels, av grupper med horde, mens jeg slåss mot mobs. Det er EN DEL av spillet og blizzard sier det er greit, det vil også fortsette til honor systemet er satt inn. Om horde skal få lov til å ganke gjør jeg det også, vi er tross alt "i krig" med motparten , og ser ikke noen grunn til å la han leve eller vente sånn at vi kan ha en "fair fight".  Ganking er ikke sett på som griefing av blizzard, så det har ikke noe med saken å gjøre. kthxbye.
182074​
Driter vel i hvordan Blizzard ser på det, det er ikke det som er viktig... Vil du bli husket som den feige grieferen Hakara? Jeg pleier som regel å la folk være når de quester... Men om de er en full gruppe og vi er en full gruppe sloss vi, da er det mer fair... og gøy... Men fy faen, Stranglethorn Vale er helt Kaos idag

Opprinnelig skrevet av Montana@26.02.2005, 18.59
Jeg filmet det! ^^
182093​
det ville blitt mye verre i en duell. en god mage ville ikke latt deg slå på ham før du var nede i 30-40% :p

Var raid i Vestfall i dag også, 10-15 stykker.

Men siden jeg, den store flotte huntern på lvl 22 med sin lvl 21 pet var på stedet, klarte vi å ta noen av dem, personlig har jeg aldri sett folk som raider med kunn 2 over lvl 3 og resten rundt lvl 20.

Jeg klarte til og med å ta en Troll Shaman på lvl 25 helt alene, og pet raptoren min voldtok en jævlig sugen rouge på lvl 20 :D

Opprinnelig skrevet av The Creature+26.02.2005, 19.04-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@26.02.2005, 18.03
Plz karer - Jeg blir ganket hver dag, av høyere levels, av grupper med horde, mens jeg slåss mot mobs. Det er EN DEL av spillet og blizzard sier det er greit, det vil også fortsette til honor systemet er satt inn. Om horde skal få lov til å ganke gjør jeg det også, vi er tross alt "i krig" med motparten , og ser ikke noen grunn til å la han leve eller vente sånn at vi kan ha en "fair fight".  Ganking er ikke sett på som griefing av blizzard, så det har ikke noe med saken å gjøre. kthxbye.
182074​
Driter vel i hvordan Blizzard ser på det, det er ikke det som er viktig... Vil du bli husket som den feige grieferen Hakara? Jeg pleier som regel å la folk være når de quester... Men om de er en full gruppe og vi er en full gruppe sloss vi, da er det mer fair... og gøy... Men fy faen, Stranglethorn Vale er helt Kaos idag
182096​
[/b]

Jeg bryr meg vel ikke om hvordan Horde husker meg. De er min "motstander" , hvorfor skal jeg bry meg? For all del, om folk vil være blomsterbarn og leke med horde, gjør det, jeg velger å ikke gjøre det. Jeg spiller på en PvP server fordi jeg vil spille mot andre spillere - uansett hvordan forholdene rundt fighten er.

Opprinnelig skrevet av Con Dar+26.02.2005, 09.45-->
<!--QuoteBegin-Montana
@26.02.2005, 18.59
Jeg filmet det! ^^
182093​
det ville blitt mye verre i en duell. en god mage ville ikke latt deg slå på ham før du var nede i 30-40% :p
182142​
[/b]
Duell har ikke mye med PvP'ing å gjøre egentlig, rogues får ikke brukt fordelen sin med stealth godt i dueller.

Men tror nokk en god rogue ville tatt en god mage, rogue er gode mot mage da vi kan stunne dem og fjerne spellcast. med f.eks kick som stopper spellcast og gjør slik at mage ikke kan kaste noe i den "spell school" innen 5sek (som du ser jeg bruker mot han på filmen), Gouge som stunner i 4sek (5.5sek med talent), kidney shot som stunner opptil 5sek (rank 1) Cheap shot som stunner i 2sek.
Når mage's kaster ting som gjør at vi ikke kan røre oss eller løper med reduced speed kan vi også fjerne det med vanish.
Drepte forresten en mage som var 5 lvl's høyere en meg, senere skrek han ut "gank noob".. lol

Det som suger er når noen drar til contested område for 10lvls lavere.. f.eks lvl 40 folk drar til hillsbrad og slakter lvl 20 - 30 folk.. Men hvis du møter noen på veien og dreper dem... ikke så farligt da man ikke mister no durability av PK.. Men jeg lar dem som oftest løpe forbi hvis jeg ikke sap'er dem og gjør noen funny emotes før jeg forsetter uten noen kamp.

Tror du det er bare "Horde" som husker deg? Seriøst, ingen liker dere. Egentlig. Det er slike average-spillere, slike som emigrer fra CS-miljøene og WC3-miljøene (dog, ikke like ille) som ødelegger. Dårlig "moral", dårlig holdning og skaper dårlig miljø. Det er ikke noe kult.

Hvorfor skal du drepe en som er ti levler lavere enn deg? Det er ikke vits?

Bah, jeg har diskutert dette på WoW-forumet, og orker ikke diskutere det her. Siden jeg tror Hakara er den eneste grieferen, uansett.

For siste gang : Ganking er ikke griefing. Player VS Player... UNHEARD OF!
Det har skjedd for mange ganger at jeg lar noen leve for at de så angriper meg når jeg er midt i en kamp. Jeg har ingen planer om å være en passiv fredselsker som vil ha det koz med horde, de har valgt sin side, jeg har valgt min. Jeg går ikke rundt og leter etter low lvls eller folk i combat for å ta de, jeg angriper folk jeg kommer over - uansett om deres lvl skal være 10 lvls under meg eller over meg - rett og slett fordi jeg vil spille mot andre spillere. Om dere ikke liker det, synd, det er pvp. Gå til en PvE server.

Dette er forresten diskutert siden wow kom ut, og ikke noen vits i å dra det lenger - les heller oppsummeringer på wow fora, både US og EU.