Opprinnelig skrevet av Montana+15.03.2005, 16.59-->
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@14.03.2005, 13.03
Opprinnelig skrevet av The Creature@14.03.2005, 21.21
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@14.03.2005, 18.51 I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
Noen andre her som spiller female forresten? Horder pleier å være snill mot meg.......når jeg tar av klærne og /dancer +/flirt +/kiss +/beg
Da slipper jeg som regel forbi..
<!--QuoteBegin-Agahnim@15.03.2005, 19.35 GAAAHHH! Jeg kjøpte spillet idag, men Account management-siden er nede. Hvorfor akkurat idaaag?
*påvirker/manipulerer/hjernevasker* deg til å spille på Ravencrest.. :tommelopp:
Ang. servere, synes det er litt rart at Burning Blade er den offisielle serveren egentlig.. På Ravencrest er det nesten bare norske, danske og litt svenske spillere.. Har møtt to 2 hollendere og 1 finsk.. Og sett noen snakke spansk på General.. På burning blade spilte jeg tilogmed med folk fra latvia, og møtte nesten aldri på norske folk, men nå ble jeg jo bare lvl 10 på BB da, før jeg så lyset og joina RC ..
Opprinnelig skrevet av Frenzy@14.03.2005, 18.30 riktig, men jeg tar med vanlig gå-speed i tilegg, som ligger på 100%
så det blir 160% på vanlig mount og 200% på epic mount
Noen andre her som spiller female forresten? Horder pleier å være snill mot meg.......når jeg tar av klærne og /dancer +/flirt +/kiss +/beg
Da slipper jeg som regel forbi..
@14.03.2005, 18.51 I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
@14.03.2005, 18.51 I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
Ja, det var en kamerat og meg som duela og han holdt det reint, siden jeg ikke har sjans på å ta en rouge unasett, dessuten er vi lowbies (lvl 25ish)
Tror han bare var så kjapp at han slakta meg før "systemet" rakk å gjøre meg om til vennen hans
Er det noen her som har problemer med å seg logge på nå? Jeg skriver inn username og pw så starter den og connecte, men den blir disconnected etter 2 sekunder. Er det en serveren som nede eller skjer dette bare med meg?