Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.03.2005, 16.36
Under en av CD-ene, kanskje? :D
191688​
Fra nå av så skal jeg lese nøyere på poster som du skriver puzen min. :)

For øvrig. Jeg fikk ikke cd-keyen til å funke igår. Så fant jeg ut at jeg prøvde å registere meg på US siden. Så gikk jeg inn på Beta WOW som bestemte seg for å være korrupt. Så la jeg inn hele faenskapet på nytt av så gikk CD3 HEEEEELT berserk i cdrommen, slik at jeg måtte legge inn alt på nytt av. Så må jeg laste ned den nye updaten via bittorent, men den routern min er noe fuck med. En slags firewall sak som nekter å slå seg av. Så nå går det unna med nesten en kb i sek! Bare tre timer igjen nå! *WHOHO*

Lenge leve WOW!

Opprinnelig skrevet av Con Dar+23.02.2005, 10.54-->
<!--QuoteBegin-Black_Ni
@22.02.2005, 21.15
Server: Dunemaul
Navn: Pannax
Rase: Dverg      ble forelska når de sa "can I interest you in a pint?"
Classe: Hunter     uten tvil den beste klassen vis du vet hvordan å spille den
Professsions: Skinning/Leatherworking  Sec: First Aid
Level: 21
180768​
endelig noen andre som spiller på dunemaul! synd du er alliance da :p
180913​
[/b]
Jeg spiller på dunemaul med noen venner, vi er bare lvl 10ish da :p
Er troll shaman..

Og hvis noen artige mennesker spiller på Ravencrest så har vi et norskt guild nå hvis interessert: Spirit of Norway.. Alliance da..

Også den serveren som er mest nede. :(

Pokker! Jeg var på jakt etter "The Staff Of Westfall" dyyypt inni deathmines gruvene!!! Så hang det seg.

Så Burning Blade er ofte nede? Jeg vet ikke sånt enda. Jeg begynte tross alt igår.

Ok, dette var rart kan ikke logge en de sa jeg ikke hadde betalt senere så kan jeg bare ikke logge in og så sier de serverne er nede. Så logger jeg inpå wow-europe der går det heller ikke an og logge in skjer noe av det samme med dere ?

Det står at serveren er nede, så da er det ikke så rart.

Edit: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems."

delta zai, hva er det du prøver å si? Du kunne trengt en komma eller tre...

Herregud blir gal av dette!!! Burning blade er jo nede forbanna hele tida!

Av det jeg forsto av Delta Zais innlegg tror jeg vi har samme problemet. Det står når jeg skal logge meg på at min "pre-paid" tid er gått ut, selv om jeg bruker kredittkort for å betale.
Blizzard oppfordrer folk med det problemet til å sjekke betalingsmåten og informasjonen, men når jeg går inn på account management oppstår det en feil når jeg prøver å logge meg på: "There was an error while trying to sign you on. Please try again later."
Så det er ingen mulighet for meg å fikse det på :(

Hahahaha Horde er dume!

Drepte nettop en level 26 druid og 25 shaman 3 ganger på rad de to mot meg. (jeg creep jacka). så kommer det en level 25 trol hunter med 50% liv og hunters'marker meg, han døde.

Så løp jeg etter de to første og tokk de en gang til. :D

Hvorfor har ikke honor systemet kommet enda :blunk:

Hahahah, alliance er dumme!
Skal alltids drepe de som er 30 leveler under. <_< Feige jævler hele gjengen.

Men nei, det går på de patetiske, feige, feite, ensome, idiotene som sitter og styrer karakteren.

:D

Men til det jeg skulle spør om.

Vi har PvE, Player Vs. Enviorment, som er dritt kjedelig.
Så har vi PvP, Player Vs. Player, som er det alle burde spille.
Og så, RP(?) Hva i all verden er det?

RP er Roleplay server, der alle som liker og spille rollespillende og være med i "fantasien" liksom spiller :)
Virker ganske spennende egentlig.
Må teste det engang, si ifra vis du lager en karakter på en RP server engang, så kansje jeg joiner :)