Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Noen flere som har gjennomgått et sant helvete innepå wow i det siste?

er for trøtt og sur til å ramse oppALT som har skjedd meg i det siste, så jeg forteller heller i morgen

Patchen har ført med seg ... mange problemer.
Veldig irriterende. Lootbug skjer oftere (mindre i det siste) og disconnects skjer nesten hver time. Var utrolig irriterende i går kveld. Men, den nye patchen har iallfall ført med seg mer grønt loot. Det er jo litt kos. :)

Jeg har litt problemer med chatten, jeg har jo nå "bottom left actionbar" altså en ekstra actionbar, men chatten legger seg noen ganger under den baren når jeg går inn på map, ganske irriterende...

:tommelned:

eneste problemet jeg har med patchen er at cosmos ikke virker >.<

anyway, er ganske fornøyd med denne ^_^

har 300 i skinning og 252 i leatherworking, prøver å få meg tribal, men til det trenger jeg ca 100 turtle scales :(
er ca. halvveis da...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Den nye patchen er en katastrofe teknisk sett, det er først etter at den kom at jeg har opplevd skikkelige seriøse bugs. De bør slippe en patch til veldig snart som fikser dette. Problemer jeg har kommet på er:

-Plutselige ekstreme fall i framerate uten noen grunn, disse varer i alt fra 1 til 5 sekunder. Utrolig irriterende i PvP.

-Lootbugs, man blir disconnected every now and then og man får heller ikke itemet man prøvde å loote.

-Det nye interfacet legger seg ofte over chatten når man går inn på map.

De to første er lett de verste, men den tredje er småirriterende i lengden.
At Cosmos heller ikke funker gjør ikke saken bedre.

Jeg har verken hatt fall i Framerate eller disconnection etter patchen jeg, eneste er at de nye action snarveiene legger seg over chat og alt mulig, ganske irriterende, men jeg håper bare på en patch som inneholder honor-systemet og bug fixer :)

En ting som har skjedd etter den nye patchen (som er veldig irriterende), er at jeg disconnecter ofte, og hver gang jeg logger meg på igjen har jeg blitt satt tilbake i tid. dvs, må gjøre quester på nytt, osv. Hvis jeg har solgt en ting rett før jeg blir disconnected mister jeg itemet men får ikke pengene for det. ganske irriterende, + at jeg alltid mister litt exp.
Og en venn har fått level down på grunn av det.

Ble level 44 i går.

Con Dar: Jeg tror jeg har sett deg noen ganger i IF. ihvertfall noen som har nesten likt navn som deg.
Du sto og briefet med mounten din utenfor banken.

Apropos mounts, det er mange som har fått epic mounts nå. De må være totalt gale som klarer det på så kort tid.

Dette skjedde i gnomregan i går:

Vi var inne i instancen, jeg, en guildmate, og to andre. Plutselig ser jeg vennen min disconnecte, så disconnecter jeg et sekund etterpå. "bah, logge inn på nytt da" tenker jeg. Når jeg starter WoW, står det at accounten min ikke finnes, jeg prøver flere ganger, samme skjer. Jeg skjekker Ac. management, der står det at acounten min er frozen, noe den skal være, siden den gikk ut for 3 dager siden. "Jaja" tenker jeg, og går å henter meg noe å drikke, senere går jeg inn på siden, nå står det at kontoen min er valid, men den er over tiden. Altså, expirationdate: 24. March, men det står at jeg fortsatt kan spille.

Jeg logger inn i WoW, og begynner å spille ....

Hmm , så det er sikkelig problemer ute og går i Wow fortiden med Accounts og sånt ?

får håpe det ikke skjer da jeg skaffer meg wow imorgen ..

Edit: er så leit vis det oppstår problemer.

Kjiper'n det ja, men vi får vel bite i det sure eplet og håpe på at slike problemer blir fikset (som det høyst sannsynlig vil bli)
Det er alltid bugs i mmorpgs, noen som ikke er så farlige, noen som er irriterende osv..
Men de blir lagt merke til, klaget på, og fikset :)

BTW: Jeg har ikke hatt noen problemer med verken bugs, eller kontoen :)

Vel, jeg har spillt med frozen account i over en uke nå... Så problemene er vel mer negative for blizzard enn oss, men i går var det store problemer med Burning Blade... Det er det egentlig alltid da men...

Aldri problemer med Emerald Dream, det er en "normal" server greit nok, men det er nok pvp der til å kunne kalle den en pvp server ^_^
Det er vanligvis aldri problemer med å få seg en kamp med en horde som er sirka lik level som deg der :)

Derfor må alle komme hit, så kan vi lage en guild =D

Off-topic: Gogo 500 innlegg :ler: