Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Haha på WoW US forumet er alle avatarene murlocer og murloc gurgle lydene spilles av tilfeldig. :D

Hahaha. Pandaran Express og Warbucks. Noen som husker 1.april for noen år siden, når vi ventet på Warcraft III: reign of chaos, da dem mekka Pandaran rasen som april spøk.

/panda

/say I hunger.

roflcopter

Vi fikk en Pandaren til slutt, da ... =D

Jøss... For en gangskyld har Burning Blade funket hele dagen, avsluttet akkurat nå uten noen avbrytelser... HIHI!!!

Øh. Akuratt hvor vanskeligt er det å gjøre sånn at man kan spille spillet gratis på internett uten å bli oppdaget?

Og hvis man blir oppdaget. Hva skjer da?

Hvis du vil spille på møkkaservere som ikke kan måle seg med 1% av WoW engang, gjør det ingenting. Massivis oppe. Er vel ikke brukerene som blir "tatt", men heller de som har serveren. Tror jeg. Uansett ganske kjipt, i grunn.

søk på google så finner du nok noen servere etc... men det kan ikke være mye morro med 40 spillere på serveren maks lol

Og 20% av innholdet. Lol.

Hmmm jeg sliter jeg, guest passet mitt er over og jeg får ikke fortsette å spille... Må jeg kjøpe selve wow for å spille mer? Hva faen er vitsen da?

Guest pass for å prøve å lokke karer, kunne jo pokker meg bare skrivi inn kredittkort nr. mitt osv. der... Så slipper jeg å vente til 15 april før neste shipping kommer til norge... Forbanna dritt

jeg lurer på en ting:
Er det noen som vet når man kan få gnomis/goblin engenering?

To ting til:

Jeg spiller på BB, og lurte på om vi skulle starte en SG chat kanal. Noen som har lyst?

Og til slutt:
En jeg kjenner fikk 100 Gold av en level 60 palla som skulle slutte å spille.

Ps: faint death er tøft :D

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@02.04.2005, 19.57
Hmmm jeg sliter jeg, guest passet mitt er over og jeg får ikke fortsette å spille... Må jeg kjøpe selve wow for å spille mer? Hva faen er vitsen da?

Guest pass for å prøve å lokke karer, kunne jo pokker meg bare skrivi inn kredittkort nr. mitt osv. der... Så slipper jeg å vente til 15 april før neste shipping kommer til norge... Forbanna dritt
200896​
Du må nok kjøpe spillet for å bruke Key-en sånn som alle andre... ellers hadde de jo ikke tjent bøttevis av penger på det. :p

problemet er bare at hvis du starter en chat kanal, så må det alltid være noen på kanalen for at den skal eksistere.
jeg er foresten på Burning Blade, så jeg tar og mekker en kanal, så ser vi om noen flere SG folk på ALLIANCE siden joiner oss.
skriv /join Spillegal
og skriv så /chatwho <chat kanal nr> for å se hvem som er på kanalen

Guest trial dritt...
Må ifølge hva jeg har hørt vente til 15 april.. Da er vel serveren alle venna mine spiller på full... fy faen til dritt

yay, har lagd guild nå: Alyenas Krigere (litt sjøldigger da :p)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det to sverd som gjelder for hunters eller? Har fortsatt ikke bytta weapon class... Loker rundt med dagger i Thousand Needles på lvl. 31 :ler:

En paladin tar to shaman video :

Link

Aner ikke om dette har blitt vist her før. Hver gang jeg stikker innom så er det ti nye sider.

Men men .. last den ned og se en pala ta to shamam på høyeste nivå. Og musikken som er i bakgrunnen er .. rett og slett digg. *drekke og danse*

Edit : Alså .. når jeg ser den igjen .. så tenker jeg på hvorfor i helvete valgte ikke jeg paladin? Tydligivs så er han klart best i pvp .. tror jeg. Det var noen folk på burning blade som sa at de hadde sett en demonstrasjon av en undead lvl 60 mage som vistnok tok tre lvl 60 paladin. Det skulle vist være mulig med human mage også ble det sagt.
Nei, jeg vet ikke. Jeg digger mage .. er fornøyd med å være han. Men angrer nesten litt at jeg ikke valgte paladin. Jeg mener .. dere husker i WarCraft II når en rødglødene (øynene) paladin lvl 8 kom på sin digre hest og slaktet alt som var?