Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Virkelig kjekk loote metode med greie folk. =D

Dragonblight kasta meg ut, så jeg må vente 10 minutter før jeg kommer inn igjen. Drev å grinda Furlborlgs eller hva faen dem bjørnene heter igjen. Fant et nice sverd jeg ikke kunne bruke og. Warmonger het det. Gav det bort til en guildmate.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@09.04.2005, 15.20
Jeg er enig med The Creature, bortsett fra på én ting - man skal ikke ta navn fra bøker, spill, serier, filmer eller andre franchiser, ikke engang Blizzards franchiser. Det strider imot reglene.
204596​
Strider det mot reglene? Neppe.

Det som ikke er lov er navn som dette:
xnoobx
lollercoaster
asdf
IpwnU
Hitler
osv..

Dere skjønner?

Så det strider ikke mot reglene, men det er utrolig lite kult. Tullinger med fantasi lik null som kaller seg Carine, Frodo osv. Finn på noe selv.
 
Neimen, Dragonblight kasta meg ut igjen; og kom med følgende beskjed:

Character Not Found

Etter at jeg hadde spillt med den. Morsomt.

Random norske nick suger. Dårligste nicket jeg har sett hittil er vel kanskje "Satanmlk", som er den personen jeg kjøpte Hurricane av.
 
Bilder av de nye epic mountene og diverse andre ting, fra de amerikanske test serverne her.
De nye epic mountene ser sinnsykt kule ut, og jeg er glad for at de har fått inn de ordentlige modellene til en del armor set.
 
Duke, vi må duelle, kosepusen. I kveld? grin.gif Hva level er du blitt nå? Jeg spiller ikke presten for tiden. Bare koser med mektige roguen. blushing.gif
Er like ved lvl 30 nå .. har bare gamet i snart tre uker .. så jeg vil ikke bli pisket på rompa av din rogue .. enda. =) Øy, den guilden vi er med i .. det er evig mange duster der. Og fy faen for en stor guild. Eget forum med en god del brukere og den ligger vist på 5 plass over alle serverene med guilds som har mest xp til sammen sa en. Men vi skal ikke starte vår egen interne guild .. mye mindre men mer effiktivt når det gjelder å gi hverandre stasj man selv ikke trenger, men som en annen i guilden trenger. Akkurat nå så ser det ut som om guilden vår er reneste AH2. Jeg har enda ikke bydd på noe i AH .. 90% er duster der.

La være å nuke han sønder og sammen, han bare bruker Divine shield og Holy light så er man tilbake til square one, bortsett fra at jeg er tom for mana og har lite liv, og han har fult liv og over halv manapool. Det beste mot han for shamanen må være å bruke en hånds våpen og skjold, paladin gjør lite skade, og øker du armoren din med 1500+ så vil han bruke en evighet på å drepe deg. Du må altså slite ut jævelen sakte men sikkert tongue.gif
Men hva skal jeg gjøre for å ta pally da? Om jeg ikke skal *haha* nuke han sønder og sammen ned .. hva skal jeg gjøre for å få han til å bruke mana og selv ikke dø ? o_0 Hva er oppskriften for en mage å stappe staven i anusen hans? Å bruke counterspell til mage når pally har lite liv og skal bruke holy light tror jeg kan funke. :D


Snart lvl 30 .. Chaz er nå lvl 23 med *hoste* paladin og snart så kan vi queste sammen. Lurtz har hjulpet meg mye med med WOW siden jeg seriøst sliter med å fatte ting. Neste ting er nå: Jeg har 20 talentspoint å bruke .. jeg fjernet all fire .. hva bør jeg bruke talents på? only frost og så arcane? eller frost/arcane. Kan noen gi meg en detaljert måte på hvor jeg skal bruke talents mine på?
Jeg har lest Link som Lurtz gav meg. Tror frost/arcane er noe for meg. Men den guiden ble også litt forvirrende i lengden. Hva er best for mage? : D Jeg gamer CS til noen svarer. ^^
 
I guilden har vi teorien at det er Telenor brukere som har de værste problemene, siden de som ikke har telenor ikke har lag. Noen andre?
 
Jeg hadde gjennomsnitt 3000 ms lag i dag. :( Og jeg har telenor.
Det er så typisk at sånn skal skje, akkurat når jeg skal dinge 43. ;|
 
Telenor jeg også .. og igår og idag så hadde jeg mellom 1000-4000 ping. Kan ikke nexgentel komme her snart. :(
 
Duke: Anngående guilden ... ja. :(

Har kost meg litt på Earthen Ring i dag. Gothete galskap i form av en kvinnelig UD warlock er litt artig. Litt, iallfall ...
 
Hakara; link til filmen av han super-druiden du snakker om? Gjerne en link til tråden også :)
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@10.04.2005, 17.44
Duke: Anngående guilden ... ja. :(

Har kost meg litt på Earthen Ring i dag. Gothete galskap i form av en kvinnelig UD warlock er litt artig. Litt, iallfall ...
205033​
Teiten! Når du skal spille på samme server som meg må du være alliance - slik som meg!
 
Men UD er så jævlig goth. :D
Ingenting er som å prate med seg selv om at man har lyst til å sakte ende livet til alle de skitne trollene og orkene rundt deg. Snufs. Hvorfor er det ingen andre gothete raser, som er alliance? :(