Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Går det greit å spille WoW med et 64 MB grafikk-kort? (laptop) Navnet på kortet: Intel 82852/82855 GM/GME Graphics Controller

har innstalert DirectX 9c

får spilt ANarchy Online med grafikk-instillinger på high uten at det hakker noe særlig,

Jeg har et forferdelig grafikk-kort, som er 64 MB. Og har alt på så og si det laveste, går ganske så hakkfritt, utenom når jeg entrer IronForge med 100 mennesker stående utenfor AH og Banken :p

Det lagger hos alle, har nok mer å si på linja det...

Har starten en troll rogue på Sylvanas under navnet Gangrell, er for tiden lvl 8 bare...

Woohoo!!! Gratz! :trollmann:

Jeg tok nesten en lvl 54 warrior i duel i dag (lvl 41 druid).. Gleder meg til de nerfer roots :confused:

Men, jeg har funnet ut at jeg ELSKER paladins.. Å duele med de altså..
De er den klassen jeg ikke er one-hit-kill for eller som er lette.. De tar meg jo alltid da men.. :flau:

Jeg og en pally holdt på i 15+ min ca i stad.. Fikk tatt to innervater.. Ahhh, jeg elsker det!!! Action, nervepirrende stemning & a fight to the end! Sweet!

Noen druids der ute som tar pallys? Trenger tips :svette:

Her er hva jeg gjør:

Natures Grasp > løper litt rundt til de blit roota > rejuv > wrath/startfire
root > osv. osv til jeg er low on mana > innervate

> bear form > demor. roar > løper rundt og samler rage > 100 rage så bruker jeg den regen greia > bash > tilbake som caster

Så fortsetter jeg prossesen..

ps: Jeg klarte faktisk å bli drept (altså: release spirit drept) igjen, denne gangen av en duelerende warrior... Kankje jeg er bugga :kul:

Opprinnelig skrevet av The Creature@18.04.2005, 01.28
Det lagger hos alle, har nok mer å si på linja det...

Har starten en troll rogue på Sylvanas under navnet Gangrell, er for tiden lvl 8 bare...
208111​
Er du teh gay? Hvorfor ikke starte en ally?

Anett, du har startet en horde char på Sylvanas ... :(

Dere må storme snart!

Ready for my cumshot please

:confused:

I'd ... Shoot it?

Har gått til innskafflese av mount nå.
(Er lvl 43, snart 44, så enkelte ville nok påstå det var på tide :p )

Har har dere et lite bilde av "gjengen" utenfor IF

mon tro om Pjusen (den lille) er litt missunnelig på min nye lekekamerat? :confused:

O.M.G WOW er deilig.

Jeg elsker min unge Undead Rouge! Funnet ut at det faktisk er annet enn Paladin som er verdt å spille, ja "det tok sin tid"!

Kanskje møter jeg på noen Alliance fra SG på Sylvanas en gang ;)