Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

At alt klaffer når man er 15 man og dreper bossen i Upper Blackrock Spire for første gang er rett og slett ubetalelig. Jeg har alltid foretrukket å være i gruppe i instances eller når man quester; rett og flett fordi det er mye morsommere. Jeg logger ikke på et spill der jeg har mulighet å spille med andre, for å så solo'e hele tiden.

Det er litt av det som gjorde Diablo II så stor for meg. Å sanke items. Kanskje den bossen dropper noe jeg har lyst på. Så er det sammarbeids momentet som strekker seg langt utover å være i en tilfeldig gruppe med noen. Det å få hjelp av guildmates på noe du har hatt problemer med I lang tid; eller at noen finner et item, og har deg i tankene, og overrekker dette til deg. Slite med en mob og en vennlig priest kommer forbi og healer deg og kaster PowerWord:Fortitude på deg. Hvor glad man blir på andres vegne når dem finner siste del i Rare settet sitt som endelig har droppa, eller det å donere gull til lvl40 folk slik at de endelig får seg en mount; som alle andre.

Det er så mye positivt med WoW. Det er bare det at man ikke finner det alene.

Jeg vurderer å skaffe meg WoW nå, siden jeg hadde det vanvittig morsomt med å spille det når det fortsatt var Beta ute og gikk, men jeg kjøpte ikke spillet pga betaling.
Men nå i nyere tid har jeg bla skaffet meg Guild Wars og syntes det var veldig bra og kjekt å spille på, men det var en ting, det var ikke WoW....

Så fant jeg dette med 60 dagers Pre-Paid game card(eller noe sånt), og jeg lurer på om jeg skal spille via kort, og jeg bare lurte på om noen her har erfaring i slike kort, og er det like sikkert å bruke som subscription?

I beg to differ!

Fra nå av elsker jeg Zul Farrak! Det kan kanskje ha noe med at jeg fikk både denne og denne på samme run. Daggern solgte jeg til en venn for 40g, da jeg vet jeg kunne ha fått mer for den (Ikke skrik dette ut på guild chatten Montana :p), og hatten? Den bruker jeg selv, og den er noe av det barskeste jeg noensinne har sett.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av salamando@09.05.2005, 01.19
Zul Farrak må vel være den kjipeste instancen i spillet. :p
217527​
Nei, den prisen går uten tvil til Uldaman. Det er så sykt kjedelig der inne. Kuleste jeg har vært på hittil er Sunken temple.

Sunken Temple her og. Mest fordi den er så veldig lett. Og jeg fikk ambush-daggeren min derfra. Søte drage-droppet.

Gleder meg til å få testet Stratholme og Scholomance, noe som sikkert skjer til helga, eller neste uke kanskje. Dinger 58 i morgen. Det blir fint.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@09.05.2005, 02.34
Nei, den prisen går uten tvil til Uldaman. Det er så sykt kjedelig der inne. Kuleste jeg har vært på hittil er Sunken temple.
217530​
Enig, hater det stedet.. :tommelned:

Men ang. noe en annen person sa, om at han ikke så hensikten med WoW..
Hvis man skal tenke sånn så er det ikke så veldig mye i verden som ikke har hensikt, og i hvert fall ikke spill :p

Ville bare si at det jeg liker best med WoW er PvP, jeg må øve og øve, og bli expert i mitt fag.. Jeg vil lære meg å kunne taime hvert angrep nøyaktig og ha full kontroll på slagmarken.. Jeg kan ærlig si at jeg ser LITE på exp baren.. Noe som er veldig ulikt enn da jeg spille ffxi, hvor jeg levde for exp..
Som i dag, plinga jeg lvl 50 og det kom som en overraskelse.. Tror ikke lvl 60 blir det da ^^
Og det er virkelig en stor forskjell ved å spille med venner eller koselige folk en en group du bare gjør en instance med..

OG SE HER:

DRUID:

The Druids exist apart form political boundaries of empires and clans. What does it matter if one is Horde or Alliance in the great expanse of nature? The night elves and taurens, united in their love of the land, have set aside their differences to work together to mend areas contaminated by pain and war. Therefore, the Druids offer hope of what all of Azeroth could accomplish if all races worked for the betterment of the world together.

Tatt fra World of Warcraft Guiden.

Jeg skal kjøpe meg europeisk versjon idag, jeg skal spille en Undead Priest på
Sylvanas, noen andre som spiller der?

Opprinnelig skrevet av salamando@08.05.2005, 13.19
Zul Farrak må vel være den kjipeste instancen i spillet. :p
217527​
Altså... ærlig talt

Zul Farrak er jo deiligste instancen, den og SM (har enda ikke teste noe høyere en Mauradon).

Den er ganske lett, ikke noe serlig stress der (utenom folk som gjør AoE i scarab rommet eller løper rundt og åpner alle gravene).. Stairs er jo uber nice exp.. får mer exp i ZF som level 50 en jeg fikk i Mauradon!

EDIT: Solgte du den til Vinneh eller Linear?

ZF er best ja, for druids kan roote..
Seriøst, hvorfor kan ikke Blizzard gjøre så roots funker i instances også?
Elsker å være healer der, for når jeg får aggro er det bare å putte på natures grasp = problem solved..

Er også drit mye bra greier i ZF, går med hanskene og staffen til witch doctor'er, og med chest (når jeg soloer)+pants fra han shadow priesten..

Mara suger, for jeg dør så mye :p Jævla patrols...

Btw:

/3 LF Priest / Druid til å lvle med magen min på Ravencrest.. Er lvl 14 atm og hjelper med å lvle deg opp.. :tommelopp:

LOL!

Hva er det som skjer? På account management står det bare pending på den siste betalingsgreia og jeg får ikke spillt, selv om det står at det går ann å spille på account management :(

Tar det lang tid før noe skjer, eller er det noe som ikke stemmer?

06/05/05 12.99€  One-Month Subscription
Pending
05/05/05 N/A  One-Day Exempt
Expired
04/05/05 N/A  One-Day Exempt
Expired
03/05/05 N/A  One-Day Exempt
Expired
03/04/05 12.99€  One-Month Subscription
Expired
02/03/05 N/A  Free Month
Expired

Opprinnelig skrevet av Lurtz+08.05.2005, 20.58-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@08.05.2005, 20.37
Fyrte opp WOW istad etter en liten pause. Jeg skulle sammle x antall x....dreiv å gjorde dette en stund men så går den samme tanken om og om igjen i hodet mitt...: hva er pointet....hva er målet med det her?

Bli level 60? ja greit nok det...men hva er pointet med å bli lv 60?Greit nok å bli noen levels høyere slik at jeg kan sammle x antall av x som er er høyere level. Men hvorfor?

Hvor er historien? Ja jeg har nok blitt litt kresen....ivertfall etter å ha spilt Guildwars i noen dager hvor jeg har ingen sammle x og drep x av x. Og det er en historie som drar meg videre....dårlig gjort av GW å ødlege WOW for meg på den måten der altså!
217360​
Du kan få ethvert spill til å høres rimelig dårlig ut når du simplifiserer det slik. Det blir litt som om jeg skulle redusert Half-life 2 til dette:

Du styrer et kamera rundt, fører musepekeren/sikte over en fiende og trykker, fienden dør eller du dør, du begynner på nytt eller går videre. Repeter X antall ganger til spillet er slutt.

Hva med den sosiale delen av WoW? Hva med samarbeidsaspektet i WoW? Hva med PvP der dine egne spillerskills spiller en stor rolle?

At det er en historie i andre spill er ikke noe sterkt argument, da de aller fleste spill kommer sammen med en begredelig møkkahistorie som kunne være skrevet av en hvilken som helst tulling.
Poenget mitt er vel ganske enkelt at du ikke kan plukke fra hverandre et spill på den måten og simplifisere det så brutalt, da kan man få hva som helst til å høres totalt uinteressant ut.
217379​
[/b]

/cheer ^^

vi tok en lvl 60!
pure skills ikke sant toto? =P

Jeg drepte nettopp en lvl 62 Elite ... I PWN U NO!?! :D
Ok, det var en raid-gruppe. MEN LIKEVEL. :)

nice da. har enda og kjempe meg hardt opp level :p

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@09.05.2005, 07.40
Jeg skal kjøpe meg europeisk versjon idag, jeg skal spille en Undead Priest på 
Sylvanas, noen andre som spiller der?
217547​
<== lvl 14 undead priest på sylvanas :p

sjekk forresten lvl 60 settene på denne siden :blunk:
dropper bare fra molten core eller onyxia >_<

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som gitter å lage en liste over Instancer og hvilke lvler de er? Hadde vært ekstremt nyttig! Går jo ann å legge ut en evetuell link også da :D Sliter meg rundt i STV for øyeblikket, veldig mange slemme hordies ute å går, men jeg er ikke så snill jeg heller :p