Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Den arcanefury2 la jeg ut link her forrige måned :p Men fortsatt digg å se på. Arcane/fire er powerfull 1v1.
 
Opprinnelig skrevet av salamando@13.06.2005, 16.26
Kanskje han som hadde UBRS nøkkelen aktiverte den? Jeg har UBRS nøkkelen, og jeg summoner alltid "Variathas, Red Dragon" når vi slåss mot rend

Altså, intet nytt. =)
232865​
Hva skjer når man summoner han? Når vi gjorde UBRS i går og holdt på med det Rend eventet pleier alltid rend og han lord fyren å skrike ting ut som "Go after the priest". "Kill the one in the dress!!" Men i går skrek han ut "WOOT!" haha bare se her.

Har forresten 5 Valor deler nå. Breastplate, Skulderne, Hanskene, bracers og hjelmen. Bytter ut breastplate og bracers når jeg skal tanke da.

Er også ganske nærme Arcanite Reaper nå, trenger bare plans og noen transmutes..

Eivind, hvis jeg ikke får tak i planene må du fikse så han Drokthar eller hva han fyren heter mekker for meg.. Bare si at det er for deg :tommelopp:
 
Vel, jeg vet at Drokthar har planene nå, tror faktisk tuxeh fikk dem også, kjenner begge, så det skal nok gå greit.


Duke; ja, det er utrolig deilig. Liker best 2vs1 kampen mot Magen og roguen =D
 
Da har han bare uflaks ...
Er to stykker på horde siden på sylvanas som kan lage reaper nå. Drokthar og en til, tror ikke det var tuxeh.
Er det noen på alliance som lager heartseaker enda? Hørte også at Pcniggerhost roguen fikk Felstriker. Verste roguen på servern får den best tenkelige daggern, hurra.
 
Felstriker er ikke best. Perdition's Blade er best. ... sikle. =(
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@14.06.2005, 04.38
Da har han bare uflaks ...
Er to stykker på horde siden på sylvanas som kan lage reaper nå. Drokthar og en til, tror ikke det var tuxeh.
Er det noen på alliance som lager heartseaker enda? Hørte også at Pcniggerhost roguen fikk Felstriker. Verste roguen på servern får den best tenkelige daggern, hurra.
233016​
Ja.. fikk også høre at han skulle slutte!!!

Mystiq hadde ganske flaks, Rend droppa begge Dal'rend sverdene og han vant roll på begge :p

Btw, Eivind, hva er det med Drokthar... Han har både AR og Epic mount!!! Grinder han 24/7 eller noe?
 
Hvilken server, og fraction er det flest aktive folk fra spillegal?
Alliance på Sylvanas gikk i vasken, Horde på Stormscale var ensomt, Burning Legion er et kapittel for seg selv.

HVOR ER DERE? jeg vil spille med dere :(

Hvis det er Horde på Sylvanas dere er, så sletter jeg min lvl 25 human mage der, og starter horde :)
 
Eivind er eneste horde fra SG på sylvanas, resten av de som er der er alliance om jeg ikke tar helt feil. Jeg har selv en priest der, og en hunter jeg jobber med nå som jeg bare kan spille på ibooken, han er lvl 12 foreløpig.
 
Jeg spiller alliance på emerald dream for tida... det gjør seadog også... Er forresten med in en fet guild... Ab Aeternos... Guild bank og hele greia...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg hater Sylvanas... Faen meg umulig å få dugelige groups :( Maraudon kan jeg bare glemme det er faen meg ingen som gidder i tilegg til at når man er så heldig å kunne få med seg en gruppe så blir vi wipa fordi gruppa suger... en ten er det mangel på warrior og en lusen pala på tanke eller så er det en crappy healer som whiner på lag når han/hun har full mana når vi blir wipa (var 75% :rulleøyne: )
Verste er vel folk som går AFK i uendelig lang tid så alle stikker og ikke gidder å prøve å mekke ny... Faen det er frustrerende... sitter fast på 49 fordi jeg ikke gidder å spille hvis det ikke er for å ta mara...

FAENS low pop server :tommelned:
 
Noen som vet hvor jeg får tak i WoW billigst mulig nå? på spillpriser stod det at den billigste norske butikken koster det 350, men der stod blant annet ikke elkjøp, og jeg vet de har det i butikken. Noen som vet hva det koster der f.eks ?
 
Grønn Zebra, kunne ikke vært mer enig, du burde gjøre som meg, grinde mer, jeg vet det kan være ganske kjedelig etterhvert, men du får igjen for det. Også slipper du for det meste alle de ubrukelige spillerne.

Jeg tar som regel ikke en instance mer enn engang, da får jeg også hjelp fra noen venner, men ikke altid.

Montana: Drokthar lager visst ikke AR til noen andre enn guildies. men tuxeh kan lage frostbite til deg, om den frister. Om han grinder eller ei vet jeg ikke, men AR lagde han selv, men materialer som han har fått av guildies og funnet selv, epicen lånte han penger til som alle andre.

Ble 50 i dag, fikk gjort utrolig mye. Først kjører jeg to perfekte maraudon runs (et full og et princess), fikk ikke noen drops jeg trengte, men for en gangs skyld var det gøy å ta en instance. Etterpå slang jeg på en gruppe til sunken, med en 60 rogue, 60 shaman, 55 lock og 55 priest. Fikk buksene "profeten" dropper. Etter det eide jeg en stor del i battlegrounds, noe som var utrolig fett. kommet halvveis til friendly på rep. nå :)

Pga grindingen er jeg kunn scout, men håper på å gå opp en rank eller to idag.

Gelmte jeg også å nevne at en viss tuxeh står klar med 400 gull til meg når jeg blir lvl 60? Epic mount? Jatakk.
 
Eivind: Veit du hvor det er greit å grinde fra 51 og oppover, med warrior?
 
Opprinnelig skrevet av Sushi@15.06.2005, 11.35
Spiller ikke wow, men fant denne filmen fra wow.
Den så bare litt kaos ut, så kanskje en av dere wow eksperter kan si meg hva som skjer i denne filmen??

http://www.big-boys.com/articles/warcraftboom.html
233261​

Dette foregår i et auksjonshus, derfor er det så mange personer der.
spilleren i midten er en warlock. warlocks kan ha demoner som kjemper på sin side.
når denne warlocken var ute og gjorde quests eller noe, fikk demonen hans en spell på seg. (the bomb?) denne gjør at alt og alle innenfor en viss radius mister masse liv. det han da gjorde er og trylle bort demonen. for så og trylle den opp igjen i auksjonshuset. demonen har da fortsatt denne magien på seg, og da går den av.

(er ikke helt sikker på alt, så bare rett meg opp:) )
 
har et lite problem på wow... jeg sitter med pc'en min oss en kammerat og når vi skal spille wow så går det helt greit i 5 min så blir vi disconnecta..

noen som vet hva som er galt?
 
tok feil så haha