Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av kingkong@17.06.2005, 17.38
WOHO!!!
dinget akkurat lvl 50: D
kan jeg sende mail til GM eller noe sånt så jeg kan flytte han til sylvanas har lyst til å spille lamme folk herifra:p?
234008​
Tror nok ikke de vil hjelpe deg. =/
 
har et par horde chars på sylvanas, lvl 20 tauren warrior, 22 troll mage :)
spiller bare av og til på de
 
Tauren krigere er de barskeste \m/
 
Bare fordi du er en stor nigger og ikke vil innse at dwarfs eier morra til den stygge kua di. :flau:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er vitsen med å grinde? Jeg har gått opp lvl i gjennomsnitt hver 8nde time, helt til lvl 53 som jeg er på nå. Har bare grindet i et par timer, ellers har jeg bare gjort quest og loot-runs.

Er nå Lvl 53 Night Elf Priest. Fortsatt på Aszune-serveren. Koselige folk der. Hadde aldri trodd jeg kom til å spille så lenge. :p
 
Opprinnelig skrevet av Affable@17.06.2005, 21.04
Bare fordi du er en stor nigger og ikke vil innse at dwarfs eier morra til den stygge kua di. :flau:
234074​
Uansett så er taruen de barskeste \m/
Samtidig som de er noen kosebamser :forelsket:

Men over til noe relevant: kommer blizzard til å gjøre så du kan komme på høyere leveler enn 60, i fremtida?
 
Ja, tror det kommer en ny lvl 100 cap, de folk snakker om for tida hvertfall, sikkert sammen med hero classes...
 
Har akkurat startet en Dwarf Hunter og har kommet til level 10. Så ... Jeg har noen spørsmål.

Hvordan levler kjæledyret opp? Ved at man får det til å sloss, som normalt?
Hvordan skifter man navn?
Hva slags mat burde kjæledyret ha, og hvor får man kjøpt det?
 
Select dyret ditt, høyreklikk på bildet dens. og klikk rename pet. eller details (shift+1) der står det hva den spiser. (som regel meat, som dropper av vanlige dyr.) den får experience samtidig med deg. hvis den er summoned under kampen

Du kan bare skifte navn en gang
 
Jeg, Affable, er best, og du vet det. *piske
 
Takk for svar, Toz. En annen ting er at kjæledyrene angriper meg, når jeg dismisser dem. Jeg regner med at jeg gjør noe feil der og?



Alver er teite. Gnomene er tøffest. ^^