Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

JEg forholder meg helt og holdent til Karl i denne situasjonen. :flau:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
du skriver /played! Men er det non på horde siden på Sylvanas som kan si fra at det er ally folk som vil leke seg i BG? vier vel 51+ gruppe kan ikke så mye om det men er leader da :p

Opprinnelig skrevet av Karl+20.06.2005, 16.38-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@20.06.2005, 13.47
Jeg har vel snart karakterer overalt jeg nå! :svette:
Et par lvl 7-13 på Sylvanas, og et tonn andre som nesten ikke blir brukt! :D
Ellers har jeg jo hoved fyren min på Emerald Dream som jeg spiller mest med.
Jeg spiller litt med lvl 9 mage på Sylvanas for tia egentlig...(Som alternativ karakter altså)
Kommer karakterer overalt egentlig. Ender vel opp med en alt på Burning Legion også :p
Må slutte med denne vanen og lage nye karakterer overalt..
234711​
Ikke Legion, Blade. ^_^

234748​
[/b]

Jo legion, der er jeg og Toz.

Og andy, jeg vil ikke eie noen i tekken , heia WoW bitches. :trollmann:

Opprinnelig skrevet av Akuma@20.06.2005, 18.50
Jeg ble 60 med min druid etter 17 days /played. Er usikker på om det er raskt eller treigt egentlig...
234777​

Jeg var rundt der selv. Det er rimelig treigt. :D

Jeg har ikke mer betalt spilletid. :mad:

Ble 55 for ti minutter siden, tok 3 timer og 16 minutter.

Var oppe i 51k per hour en liten periode. Har played 10 dager og et par timer, lvl 55.

Er ikke helt sikker.

Jeg har Undead warlocken fra den serien =O Fikk den av en kompis som fikk den for 1kr på EB games når han stakk innom for å kjøpe wow.

Han spurte om de hadde "pappversjonen" av vanlig wow, så endte han opp med en collectors edition som ingen hadde henta :(

Hakara og Karl, jeg ender vel opp på både Legion OG Blade, har en level 2 Troll rogue på Blade allerede :flau:

Btw: Level 51 hunter, 17 dager played. =D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
lvl 51 Hunter jeg og... 14 days played... syntes det var mye jeg! brukte faktisk så mye som over 20 timer 50-51^^ Halve tiden var vel brukt i If på å prøve å skaffe party til Maraudon...