Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ok, kan dere si ifra når det går greit for dere?
 
Opprinnelig skrevet av Karl@13.07.2005, 11.23
Alterac Valley er nede på Burning Blade også. =(

Edit:
<_<
Pikk, ikke last ned patchen fra linken jeg ga, det er feil patch, for USA, ikke oss.  <_<
241636​
NEGER!!!!!


:kos:

faen
 
Er det noen som i det hele tatt har fått lastet ned den ubrukelige patchen?! Er jo ikke å finne noe annet sted ...
 
Den kommer automatisk når du logger deg på.
 
Den er ikke ute på internett enda...noe sier med at grunnen til det, er at nedlastingssystemet til blizzard suger balle.
 
jaja, laster litt nå
 
jeg syns ikke man kan klage for mye på blizzard.. er tross alt snakk om mange hundre tusen mennesker som skal ha den patchen på likt. ikke rart ting går litt seint :usikker:
 
Opprinnelig skrevet av nq1@13.07.2005, 13.33
jeg syns ikke man kan klage for mye på blizzard.. er tross alt snakk om mange hundre tusen mennesker som skal ha den patchen på likt. ikke rart ting går litt seint :usikker:
241667​
Hvis ikke milioner faktisk...
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@13.07.2005, 14.42
Beh våknet seint. Jaja, får ta og lete etter updates på UI og addons mens jeg venter.

Download rate 4kb/s wtf?
241672​
ikke klag, jeg klarer ikke finne tracker engang :p
 
Hva slags feil får du da? Sist gang fikk jeg hele tiden en feilmelding om at jeg måtte skru av spillet før jeg kunne fortsette å laste ned. Og hadde gått ut av spillet for lenge siden, men da behøvde jeg bare å reboote.
 
fikk noe "could not connect to tracker" melding.. gadd ikke lese så nøye, bare restarta downloaden som ikke hadde bevegt seg fra 0% engang :p
 
der kom den igjen..

Can't connect to server

The Blizzard Downloader could not connect to the tracker to get a list of peers from which it can download data. The Downloader will continue to try contact the tracker. If this warning persists, please check your internet connection and/or network settings..

ARGH, de klarer å skylde dette på meg >_<