Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Spørsmål!!
Er det andre her som ikke liker enchanters i instance grupper?
De skal alltid disenchante greier ingen trenger! Men da blir jeg jo urettferdig overfor alle andre. Enchanter tjener på det, ingen andre tjener en dritt!!
Faens irriterende når folk går med på det >_<

EDIT: Når det gjelder buer så har vi jo denne da som ikke er fult så vanskelig og få tak i, synes da denne virker ganske interesant :)
Gorewood Bow
 
Er ikke så glad i enchanters selv..Alle går G, plutselig sier en N, som ikke trenger itemet, men skal disenchante, og resten av partyet "må" la han få det.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Seadog@14.07.2005, 13.59
Spørsmål!!
Er det andre her som ikke liker enchanters i instance grupper?
De skal alltid disenchante greier ingen trenger! Men da blir jeg jo urettferdig overfor alle andre. Enchanter tjener på det, ingen andre tjener en dritt!!
Faens irriterende når folk går med på det >_<

EDIT: Når det gjelder buer så har vi jo denne da som ikke er fult så vanskelig og få tak i, synes da denne virker ganske interesant :)
Gorewood Bow
241998​
Det som er vanlig er at hvis ingen trenger itemet og det er en enchanter i gruppen, så gir man itemet til enchanteren som disenchanter itemet, så roller alle på sharden. Sharden er verdt mye mer enn itemet som bare kan selges til vendor. Enchanter får ikke sharden selv uten videre, den må rolles på.

Questen der man kan velge Gorewood bow fullfører jeg i dag, du må 2 vanlige level 58 quests, en level 60 elite quest, en level 61 elite quest og 3 level 62 elite quests. Skal gjøre den siste og vanskeligste elite questen i dag. 5 manns party må drepe the scarlet oracle som går fra Tyr`s hand til Stratholme. Hun er level 61 elite og er omgitt av 9 level 59 elites, det kan bli spennende :p

Jeg skal velge denne rewarden :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Sånn ca. dobbelt med armor! Leather er dobbelt av cloth, mail er dobbelt av leather og plate er dobbelt av mail igjen. Altså 12 ganger bedre defense enn cloth :p Hvis jeg haer regna riktig da, noe jeg tviler på!
 
Stats vis er Plate og Mail helt lik, en level 40 Plate ..of the Monkey har samme stats som en level 40 mail ..of the Monkey, men hvor mye armor det er er det stor forskjell på, noe som er viktig for en warrior.

Mitt første Baron Rivendare kill btw, han er så kul. :svette:

Edit:

Nei, ikke noe Beaststalker. :(
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
En ting som er jævlig irriterende med flexbar utenom at det er en smule for komplisert for idioter som meg: Hvis du bommer på knappene som man gjør en del til å begynne med, mister man target og det er teit...


Øhm, ja... Grinder spøkels i Winterspring god xp og loot men summe debuffs!
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+14.07.2005, 14.26-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@14.07.2005, 13.59
Spørsmål!!
Er det andre her som ikke liker enchanters i instance grupper?
De skal alltid disenchante greier ingen trenger! Men da blir jeg jo urettferdig overfor alle andre. Enchanter tjener på det, ingen andre tjener en dritt!!
Faens irriterende når folk går med på det >_<

EDIT: Når det gjelder buer så har vi jo denne da som ikke er fult så vanskelig og få tak i, synes da denne virker ganske interesant :)
Gorewood Bow
241998​
Det som er vanlig er at hvis ingen trenger itemet og det er en enchanter i gruppen, så gir man itemet til enchanteren som disenchanter itemet, så roller alle på sharden. Sharden er verdt mye mer enn itemet som bare kan selges til vendor. Enchanter får ikke sharden selv uten videre, den må rolles på.

Questen der man kan velge Gorewood bow fullfører jeg i dag, du må 2 vanlige level 58 quests, en level 60 elite quest, en level 61 elite quest og 3 level 62 elite quests. Skal gjøre den siste og vanskeligste elite questen i dag. 5 manns party må drepe the scarlet oracle som går fra Tyr`s hand til Stratholme. Hun er level 61 elite og er omgitt av 9 level 59 elites, det kan bli spennende :p

Jeg skal velge denne rewarden :D
242005​
[/b]

EDIT:Glemte at du var Horde Lurtz, det var Alliance versjonen jeg tenkte på :svette:
Virker som Alliance versjonen er enklere, alt er solobart frem til siste boss som bare er i eastern plaguelands (Raid quest)

Jeg organiserte en ganske så stor og vellykket raid gruppe på dette i dag.
Tror det var rundt 30 folk i raid gruppa mi.



*hug*
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@14.07.2005, 12.09
For eksempel, du drar med en gruppe på 5 til et instance, så dropper f.eks. Dreadmist Mask, som er warlock item set. Så roller en paladin på itemet. Da prøver han å ninjae itemet, altså rolle på noe som ikke "er hans".

Men i mitt tilfelle var det ingen hunters i gruppa, og det er hunter bindings, så da kunne alle rolle, og jeg vant =)
241973​
Eller at samme person roller på flere items. I raids er det som regel 1 loot per player, men kjøping lov. ;)

Men jeg så si at jeg er uenig med deg at Dreadmist er et "warlock" item. Hvorfor skal ikke mager eller priest ha like stor rett på Dreadmist hvist dem trenger det og har gjort like mye som warlocken? eller vica versa at mage eller warlock roller på devout.
 
Fordi det er warlock set, ikke mage, eller priest.

Det er en grunn til at priest har et eget sett.
 
...


Du er virkelig tett du?