Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Endelig blei jeg level 40 med gnomen min:D så flink som jeg var hadde jeg akkurat 90g når jeg dinga... Har ikke lånt ett rødt øre:D Men nå har jeg ikke en gang råd til å kjøpe skills...:sukk:

Hmm. Question of the day: Hvis jeg enchanter et våpen med f.eks +7 dmg, hvor mye mer dmg får jeg da? er det +7 DPS, eller +7 Min/Max dmg? eller hva??

Garantert +7 skade per slag?

Men du får en tøff glow!

Fikk endelig shadowcraft pants med roguen istad, nå mangler jeg bare ca alt.
Prøvde å levle UD locken, men det gikk ikke, så gir nok opp der. Da gjenstår bare priesten.

Opprinnelig skrevet av The Creature@25.07.2005, 20.23
Endelig blei jeg level 40 med gnomen min:D så flink som jeg var hadde jeg akkurat 90g når jeg dinga... Har ikke lånt ett rødt øre:D Men nå har jeg ikke en gang råd til å kjøpe skills...:sukk:
245135​
Jeg skal forsøke å spare opp til 100g, så jeg har råd til andre ting etter at jeg har kjøpt Mount. 63g, and going strong.

Jeg ble akkurat ferdig med tidenes treigeste/teiteste/verste Strat baron run noensinne. Priesten vår var spilt av en rogue i guilden som skulle levle kameraten sin priest. Han gjorde en ganske god jobb til aldri å ha spilt priest før faktisk.
Warrioren var helt stum i raid chat, og brukte en 2-hander istedenfor skjold. Han byttet ikke til shield før jeg maste på han i whisper rett før abominationene. Vi klarte å wipe 3 ganger før magistrate Bartilas fordi warrioren likte å charge inn i alt og pulle 3 grupper til i samme slengen. Og på toppen av det hele droppet Shadowcraft pants IGJEN >_<

De har droppet over 60% av gangene jeg har vært der, og hvis jeg ser shadowcraft igjen tror jeg nesten jeg ninjaer det og lager en /spit macro som jeg spammer i IF. Jeg har aldri sett wildheart droppe i det hele tatt.
Pickup groups for the lose :(

Har ikke tørt å lvle palan etter lvl 40.. Det er jo 2 lvler før CleanseBot....

Hakara... Du som tilbydde powerlvling? :p

Første og andre gang jeg har vært i Scholomance i dag.
Ingen Beaststalker Cap droppet. Men på andre run så droppet Ancient Bone Bow

Og den er jo rimelig tøff,både i look,skade OG Agility boost =D

Skal *prøve* og grinde til lvl 58 (105k exp) i natt.. Ingen andre steder med nogenlunde bra "drops" og exp enn Plaguelands?

Baaaaaaah..

15 Manns, Guild raid til UBRS, 3 timer, vi trenger noe seriøst med trening før vi i det hele tatt kan tenke på å dra til MC. =D

Yeye, blir bedre etter hvert.

Haha jeg måtte bare teste
Haha at det funka :p

O.O

Har du en bag fullt av pots?

o.o

Edit:

Lol'd, her er en gammel profil av meg, er ikke oppdatert på snart 18 levler.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?84890

Eh.. Jeg bruker fortsatt de skoa, hanskene, og den øverste ringen. :flau:

Edit2: Rofl'd, vist du ser på talents, så var dette den ekstremt korte perioden jeg prøvde en nesten ren Survival build. :flau:

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 01.44
O.O

Har du en bag fullt av pots?

o.o

Edit:

Lol'd, her er en gammel profil av meg, er ikke oppdatert på snart 18 levler.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?84890

Eh.. Jeg bruker fortsatt de skoa, hanskene, og den øverste ringen.  :flau:

Edit2: Rofl'd, vist du ser på talents, så var dette den ekstremt korte perioden jeg prøvde en nesten ren Survival build.  :flau:
245277​
Som sagt jeg var lvl 40 og svopp 255 i alchemy, 256 akkuratt nå men..

Jeg driver å tester ren prot build atm.. hehe

Opprinnelig skrevet av Karl@26.07.2005, 01.55
Ah, alchemist, det tenke jeg ikke på. :/
245282​
Har drikki tom alt av swiftness da.. faen... Alle de 40 jeg hadde tok av når jeg lekte gærn og skulle ha flagget i BG.. Jeg tok flagget hver gang... Men SLEIT etter det ikke var mere swiftness igjen