Endelig blei jeg level 40 med gnomen min så flink som jeg var hadde jeg akkurat 90g når jeg dinga... Har ikke lånt ett rødt øre Men nå har jeg ikke en gang råd til å kjøpe skills...
Fikk endelig shadowcraft pants med roguen istad, nå mangler jeg bare ca alt.
Prøvde å levle UD locken, men det gikk ikke, så gir nok opp der. Da gjenstår bare priesten.
Opprinnelig skrevet av The Creature@25.07.2005, 20.23 Endelig blei jeg level 40 med gnomen min så flink som jeg var hadde jeg akkurat 90g når jeg dinga... Har ikke lånt ett rødt øre Men nå har jeg ikke en gang råd til å kjøpe skills...
Jeg ble akkurat ferdig med tidenes treigeste/teiteste/verste Strat baron run noensinne. Priesten vår var spilt av en rogue i guilden som skulle levle kameraten sin priest. Han gjorde en ganske god jobb til aldri å ha spilt priest før faktisk.
Warrioren var helt stum i raid chat, og brukte en 2-hander istedenfor skjold. Han byttet ikke til shield før jeg maste på han i whisper rett før abominationene. Vi klarte å wipe 3 ganger før magistrate Bartilas fordi warrioren likte å charge inn i alt og pulle 3 grupper til i samme slengen. Og på toppen av det hele droppet Shadowcraft pants IGJEN
De har droppet over 60% av gangene jeg har vært der, og hvis jeg ser shadowcraft igjen tror jeg nesten jeg ninjaer det og lager en /spit macro som jeg spammer i IF. Jeg har aldri sett wildheart droppe i det hele tatt.
Pickup groups for the lose
Har drikki tom alt av swiftness da.. faen... Alle de 40 jeg hadde tok av når jeg lekte gærn og skulle ha flagget i BG.. Jeg tok flagget hver gang... Men SLEIT etter det ikke var mere swiftness igjen